• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???


    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:36 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Hij is zo knap hè omg.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Serieus?! Welke, stuur even een link naar welk shirt je besteld heb. En ik ben serieus zo blij dat ik je kon helpen! Als je hem hebt, wil je dan een pb sturen met hoe die eruit ziet in het echt en zo? c:

    Ik zit nog te twijfelen tussen Real uit(dan wel de 2011/2012 versie want van die nieuwe ben ik geen fan.) en Real thuis. Wit wordt zo snel vies :') Dus het is of deze, of deze. Ik denk niet het officiele Portugal shirt; een beetje afgezaagd maar ik twijfel nog steeds tussen alledrie.
    Het resultaat en foto's laat ik sowieso wel zien. Het owrdt ook best snel geleverd; drie werkdagen staat me bij dus hij kan nog mee naar Afrika *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Alejandro!


    haha, alleen is Alejandro een beetje een rare naam voor iemand van koninklijke afkomst xd Het zou dan Alejandro Grimaldi worden xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    G0MEZ schreef:


    Hij is zo knap hè omg.


    Hij doet me denken aan mijn Levensbeschouwing docent :') Die lijkt er totaal niet op maar als ik hem die moet ik altijd hieraan denken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    Ik zoek een leuke, ouderwetse jongens naam aangezien Albert een té lelijke naam is haha


    Felippe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    haha, alleen is Alejandro een beetje een rare naam voor iemand van koninklijke afkomst xd Het zou dan Alejandro Grimaldi worden xd


    Oh eh... Nicholas?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bisous schreef:
    (...)

    haha, alleen is Alejandro een beetje een rare naam voor iemand van koninklijke afkomst xd Het zou dan Alejandro Grimaldi worden xd


    Philippe (: *oké, inspiratieloos want naam van mijn eigen crush (:*


    The truth may be orange!

    Oeh, Felippe en Nicholas zijn goede ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij doet me denken aan mijn Levensbeschouwing docent :') Die lijkt er totaal niet op maar als ik hem die moet ik altijd hieraan denken.


    Hahaha grappig.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bisous schreef:
    Ik zoek een leuke, ouderwetse jongens naam aangezien Albert een té lelijke naam is haha


    Benjamin.(:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn PC gaat langzaam achteruit. ;___;


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Ik zit nog te twijfelen tussen Real uit(dan wel de 2011/2012 versie want van die nieuwe ben ik geen fan.) en Real thuis. Wit wordt zo snel vies :') Dus het is of deze, of deze. Ik denk niet het officiele Portugal shirt; een beetje afgezaagd maar ik twijfel nog steeds tussen alledrie.
    Het resultaat en foto's laat ik sowieso wel zien. Het owrdt ook best snel geleverd; drie werkdagen staat me bij dus hij kan nog mee naar Afrika *wbw*

    Nice! Ik ga er ook één bestellen en gebruiken als slaapshirt c:

    Fierte schreef:
    (...)
    Nice! Ik ga er ook één bestellen en gebruiken als slaapshirt c:


    Ik zit in twijfeling maar wil hem hebben voordat ik weg ga :') Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet nu gaan (eten, naar opa & oma en dan naar school voor diploma uitreiking)

    Boutella schreef:
    Ik zit in twijfeling maar wil hem hebben voordat ik weg ga :') Haha.

    Ik ga Sneijder en/of Torres bestellen c: En dus gebruiken als slaapshirt want dan doe ik hem elke nacht aan c: