• Ik ga morgen dus direct uit school naar het station in Groningen en dan hoppa door naar Amsterdam om iemand te meeten. Stiekem vind ik het best spannend aangezien ik nog meer 1 keer eerder met de trein ben geweest en ik nu gewoon 3 uur alleen ga reizen en ik nog nooit eerder echt overgestapt ben of wat dan ook ^.^

    Ik heb er echt zóveel zin in ;D. Ik heb degene al 1 keer eerder gezien op een hele openbare plek maar dat was maar voor een middagje. En nu dus het hele weekend :'D.

    Wanneer hebben jullie voor het eerst iemand gemeet? En was dat een groepsmeeting of een meeting met 1 persoon? c:

    En hebben jullie nog suggesties voor dingen in de trein om te doen?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 15:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Never meeted any Q person.
    Ik ken er wel een irl, maar dat noem ik niet echt meeten. :3


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste meeting was helemaal in Groningen, wat nogal een eindje weg is van Brabant. Ik was de hele rit daarnaartoe zenuwachtig om te ontmoeting, want ja, mijn instelling is gewoon stukken anders in het echt en ik was bang dat het niet zou klikken. Maar het was hartstikke gezellig!


    Searching heavens for another earth

    Alvast veel plezier.
    Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar het zal wel eens gebeuren.


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Alvast veel plezier.
    Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar het zal wel eens gebeuren.


    Tell me about it, stud.

    You are kidding me, right?
    Nog maar één keer met de trein!
    Maar goed. Lezen, muziek luisteren, uit het raampje kijken.
    En nee, ik heb nog nooit iemand gemeet. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    He, misschien kan ik dit topic wat vaker doorlezen.. Ben zaterdag + zondag in totaal zo'n 10 uur onderweg met het OV 8D

    Ik heb mijn beste vriendin Chloë op 4 Maart gemeet.
    We hadden afgesproken in Utrecht, was voor mij ook de eerste keer dat ik met de trein geweest ben!


    <3

    Hahaha, dat is heeeeel lang geleden voor mij, in 2006 om precies te zijn :)


    Life is hard and then we die

    Ik heb gemeet met twee meiden, maar die heb ik hier niet leren kennen. Ik ben hier eigenlijk door hen. Het was gezellig, zaterdag zie ik ze weer, maar misschien kan één niet komen )=

    Mijn eerste meeting was met een groep, naja, 3 mensen, ik m'n beste vriendin en een meisje dat we nog niet kenden. xD maar inmiddels goed mee bevriend zijn xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mijn eerste meeting was de Hengelo meeting. Dat was een groepsmeeting met Assassin, Genius, Ivan en nog meer mensen waarvan ik de username zo niet weet. Ik vind dit nog steeds de leukste meeting doordat ik bij die meeting Nikki voor het eerst zag en we daarna ook een paar werden. And I'm still happy with her!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BlameNiallx schreef:
    Ik heb gemeet met twee meiden, maar die heb ik hier niet leren kennen. Ik ben hier eigenlijk door hen. Het was gezellig, zaterdag zie ik ze weer, maar misschien kan één niet komen )=



    Sorryy Juul :( ik doe mn besttt x


    Have a little faith

    En mijn eerste meeting was de Breda-meeting vorig jaar in April. Daar heb ik Buddy & Combustible leren kennen en dat zijn mijn Qfreundjes ^^

    ik heb een keer iemand gemeet. Bijna 1jaar geleden. Dat was zo grappig. Ik lag fijn te luieren en te genieten van mijn zomervakantie belt plots een wild vreemde man op. Komt mijn vader zo; "ene meneer.... voor je." ik echt zo "What the heck?!" dus ik pak de telefoon. Bleek het de vader van mijn beste buddy op Q te zijn. Het was dus; zij en haar vader waren een weekendje in mijn provincie, zijn ze verkeerd gefietst, zijn ze in mijn dorpje beland. Die middag was echt de beste van mijn leven; super gezellig. Echt grappig hoe het soms loopt in je leven. (:


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Iemand van het toenmalige McFLY forum lol, maar die was (heel toevallig) bevriend met een vriendin van mij en die kwamen we tegen op de kermis, dus het was niet echt een directe meeting :')
    Maar veel plezier!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:43 ]


    As travars