• Ik ga morgen dus direct uit school naar het station in Groningen en dan hoppa door naar Amsterdam om iemand te meeten. Stiekem vind ik het best spannend aangezien ik nog meer 1 keer eerder met de trein ben geweest en ik nu gewoon 3 uur alleen ga reizen en ik nog nooit eerder echt overgestapt ben of wat dan ook ^.^

    Ik heb er echt zóveel zin in ;D. Ik heb degene al 1 keer eerder gezien op een hele openbare plek maar dat was maar voor een middagje. En nu dus het hele weekend :'D.

    Wanneer hebben jullie voor het eerst iemand gemeet? En was dat een groepsmeeting of een meeting met 1 persoon? c:

    En hebben jullie nog suggesties voor dingen in de trein om te doen?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 15:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, leuk! Ben blij voor jou ^^.

    Mijn eerste meeting was met Frodo :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oeww veel plezier alvast ;d
    Mijn eerste meeting was niet echt met een groep, maar ook niet met één persoon XD
    Met twee ;d Die dachten eventjes van; Heey, kom laten we ff 4 uur gaan reizen ofzo.. -Ze kwamen hier naar toe-

    Ik heb geen flauw idee wanneer dat gebeurde.. Twee jaar geleden?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Groepsmeeting in Antwerpen. Stuk of 10 personen.
    En hoe bedoel je suggesties voor in de trein? Tijdverdrijf? Nou, ik schrijf graag in de trein ^^. Mensen kijken je raar aan, maar ach.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, ik zie je laatste vraag nu.
    Daar moet je niet bij mij komen xd
    als ik bijvoorbeeld zo lang in de auto moet zitten heb ik telkens dingen mee..
    Boek, tekenschrift, gewone schrift.. En uiteindelijk eindig ik ermee dat ik doelloos naar buiten staar en muziek luister xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Veel plezier morgen!
    Ik heb ergens in de herfstvakantie Unwind gemeet en hield me in de trein bezig met scooby doo/scoubidou (ik weet niet hoe je het schrijft)


    Take risks and conquer your fears.

    Groepsmeeting via een site, de site organiseerde het en was voor meetings bedoelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pericles schreef:
    Veel plezier morgen!
    Ik heb ergens in de herfstvakantie Unwind gemeet en hield me in de trein bezig met scooby doo/scoubidou (ik weet niet hoe je het schrijft)


    Haha, die is nog best wel geniaal inderdaad. Die heb ik hier nog wel ergens liggen geloof ik :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb Zana gemeet bij Never Say Never, maar dat was in ook in Groningen, dus niet ver weg voor mij. Ik heb Nathalie gemeet in Walibi, en later in Groningen. En deze zomer ga ik nog wat mensen meeten, miwiwiw.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je moet met Wreck This Journal gaan kloten in die trein. Je moet de gezichten van die mensen zien joh, als je me een pen door je boek ligt te prikken 8D

    Ik heb een groep gemeet, we waren met 5. (:

    Cousinzoned schreef:
    Je moet met Wreck This Journal gaan kloten in die trein. Je moet de gezichten van die mensen zien joh, als je me een pen door je boek ligt te prikken 8D


    Jaa! Dat ga ik doen! Die heb ik nog liggen en ik ben er nog helemaal niet aan begonnen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hmm mijn eerste meeting was gewoon in Bergen op Zoom met als ik het goed heb 8 andere mensen
    Maar vlak daarna heb ik ook een lonely meeting gehad waar alleen ik en Yulivee waren, ook in Boz


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eerste meeting was vorig jaar in Antwerpen, op 11 augustus, met twee ubercoole mensjes :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    With SEXYSTYLESx, en dat liep heel goed af .. Not. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb nog nooit iemand gemeet.
    De enige twee personen van Q die ik in het echt heb gezien zijn mijn zusje en Shireen omdat ze bij mij in de klas zit/zat.
    Het lijkt me wel gezellig, maar het is altijd zo ver weg.


    Winter is coming.