• Kom ik thuis van de eerste dag van mijn proefwerkweek (had scheikunde, zwaar verkloot x']), vliegt dat enge, buitenaardse ding ineens voor m'n hoofd D:
    Dus ik gillen, zet de schuifpui open en begin er panisch spullen naartoe te gooien. M'n kat zat me echt aan te kijken met een wtf-face. Uiteindelijk is 't insect naar buiten gegaan en als ik het goed heb gezien vloog 'ie bij de buren naar binnen x'D. Maar serieus, wat doen die beesten eigenlijk hier? Ik dacht dat Nederland een relatief enge-insectenloos land was D: Ik verhuis naar de Groenland, serieus. ik hou niet van vreemdgekleurde, langwerpige, puntige, voor je hoofdvliegende kut insecten >:C. Joint iemand mijn insecten-haatclub? 8D


    i put the fun in funeral

    IEUW. Arme Sarah, heb je 'm gelaserd? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik had pasgeleden zes muggenbulten op een been en daar werd ik pittig ziek van (waarschijnlijk omdat ik er allergisch voor ben). Dus ja, ik join!


    Searching heavens for another earth

    Is een schuifpui een dakraam dat je kan openschuiven?


    Save me from myself.

    Wat schattig :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Allow me to join. _O_

    Mannschaft schreef:
    IEUW. Arme Sarah, heb je 'm gelaserd? :')


    Was zelfs te erg in shock om m'n lasergun te pakken D:


    i put the fun in funeral

    Ieeekkksss. I join the club for sure ;)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:45 ]

    Bridgewater schreef:
    Is een schuifpui een dakraam dat je kan openschuiven?


    Een shuifpui heeft van die grote deuren met ramen erin die je open kan schuiven, wij hebben ze in de serre.



    Schuifpui.


    i put the fun in funeral

    Ivan schreef:
    Wat schattig :]


    ...

    Schattig?

    .____________.

    Schattig?!


    i put the fun in funeral

    Daar heb ik nog 'n grotere hekel aan dan spinnen D: Want, serieus, die vliegende dingen zetten áltijd de achtervolging in. En dan die angel. Brrrr. Helemaal als er zo'n immens beest verschijnt in een film...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ygritte schreef:
    Daar heb ik nog 'n grotere hekel aan dan spinnen D: Want, serieus, die vliegende dingen zetten áltijd de achtervolging in. En dan die angel. Brrrr. Helemaal als er zo'n immens beest verschijnt in een film...


    Echt he? Vooral wespen. Ik denk altijd heel duidelijk te laten weten dat ik geen gezelschap van ze hoef door wild met mijn armen te slaan en weg te rennen, maar ze blijven gewoon terug komen .___.


    i put the fun in funeral

    Joint iemand mijn insecten-haatclub? 8D

    oke lol.
    Maar ik join je (a)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Audacity schreef:
    (...)

    Was zelfs te erg in shock om m'n lasergun te pakken D:

    o__________o
    Had mij, je lasermaatje, geroepen! :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wonderaction schreef:
    (...)
    oke lol.
    Maar ik join je (a)


    Ik join
    Wij joinen
    Hij/zij/het joint... Tja x'D


    i put the fun in funeral

    Mannschaft schreef:
    (...)
    o__________o
    Had mij, je lasermaatje, geroepen! :'D


    En toen kwam uit het niets Lizzie de schuifpui door gevlogen, met een lasergun in haar hand. PFIEW! Weg dubieus vlieginsect >:3.
    Meh, ik ga voortaan toch maar gewoon als hompje Sarah onder jouw muts zitten, daar is het veilig en insectloos :c.


    i put the fun in funeral