• Kom ik thuis van de eerste dag van mijn proefwerkweek (had scheikunde, zwaar verkloot x']), vliegt dat enge, buitenaardse ding ineens voor m'n hoofd D:
    Dus ik gillen, zet de schuifpui open en begin er panisch spullen naartoe te gooien. M'n kat zat me echt aan te kijken met een wtf-face. Uiteindelijk is 't insect naar buiten gegaan en als ik het goed heb gezien vloog 'ie bij de buren naar binnen x'D. Maar serieus, wat doen die beesten eigenlijk hier? Ik dacht dat Nederland een relatief enge-insectenloos land was D: Ik verhuis naar de Groenland, serieus. ik hou niet van vreemdgekleurde, langwerpige, puntige, voor je hoofdvliegende kut insecten >:C. Joint iemand mijn insecten-haatclub? 8D


    i put the fun in funeral

    *Rilt*
    Ik! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh ja! Ik join je.
    Ik heb namelijk een grote haat aan spinnen!


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Oh ja! Ik join je.
    Ik heb namelijk een grote haat aan spinnen!


    Een spin is geen insect (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Een spin is geen insect (cat)


    maar het blijft een eng dier x

    In frankrijk zijn ook altijd van die rare, vreemde, enge insecten ):


    To infinity and beyond •

    Bah! Ik háát insecten!

    Ik ook ja, ik was maandag, dinsdag en woensdag op kamp; ik kom thuis met allemaal muggenbulden. En ik kreeg nog grote ruzie op kamp ook; omdat er en grote wesp op me zat en iemand die dood probeerde te slaan... :$


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Een spin is geen insect (cat)

    Ze behoren tot de 'spinachtigen'.
    In mijn ogen zie ik ze als insecten.


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Oh ja! Ik join je.
    Ik heb namelijk een grote haat aan spinnen!


    me too!
    Vanochtend was ik een boek aan het lezen, kijk ik op hangt er een spin aan een draadje voor me neus! :o
    Ik wist niet hoe snel ik uit mijn bed moest springen :s


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Let me join it!


    Firm believer of all that is magic

    Ikke!

    Heb haat aan die dingen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn hele linkeerbeen zit op dit moment vol met rond de dertig muggenbulten. Ik doe mee


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Uhg, begin maar niet over muggen D:
    Heb ik ook een bloedhekel aan, alhoewel ze mij om een of andere reden, vergeleken met vriendinnen, niet vaak steken. Yay voor vies bloed of whatever 8D


    i put the fun in funeral

    Ik hou niet van zulke beesten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beverly schreef:
    (...)
    Ze behoren tot de 'spinachtigen'.
    In mijn ogen zie ik ze als insecten.

    Om wetenschappelijk correct te zijn: de geleedpotigen (spinnen, insecten, veelpotigen, schaaldieren (kevers, ect))

    Maar nee. Ik join niet. Hoewel dat ding wel eng uitziet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please