• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_


    Succes!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    'Is het waar dat er een lijst bestaat waarop mensen staan die sowieso geen mod worden?
    Dit is niet waar. Zo'n lijst bestaat niet. Wij geven iedereen een eerlijke kans en laten ons niet leiden door een of andere lijst.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2012 - 2:06 ]

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Oehh! Als jullie nou allemaal op de juiste snelheid doorgaan (ik wil ook wel helpen hoor, door te dreigen met hete pepertjes en billen) duurt het vast niet al te lang! :Y)

    Zijn er veel of valt het mee?


    Ze moeten dan van de gene die goed zijn gekeurd, de beste eruit kiezen en dan pas wordt het bekend wie het zijn geworden.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Oehh! Als jullie nou allemaal op de juiste snelheid doorgaan (ik wil ook wel helpen hoor, door te dreigen met hete pepertjes en billen) duurt het vast niet al te lang! :Y)

    Zijn er veel of valt het mee?

    Het aantal aanmeldingen wordt pas bekend gemaakt als de moderators uitgekozen zijn (: Het zijn er wel minder dan vorige keren, als ik me het goed kan herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quiescent schreef:
    Even mijn topics. Ik ben echt zó benieuwd wie het worden. Niet dat dit bericht echt heel veel toevoeging geeft aangezien iedereen dat is. Dus ik ga voor de rest gewoon demonstratief mijn mond houden(cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, jullie liegen wel altijd hé, met die één of twee weken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik ben klaar met jullie aanmeldingen ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben klaar met jullie aanmeldingen ^^


    D:
    Wow.


    26 - 02 - '16

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Oehh! Als jullie nou allemaal op de juiste snelheid doorgaan (ik wil ook wel helpen hoor, door te dreigen met hete pepertjes en billen) duurt het vast niet al te lang! :Y)

    Zijn er veel of valt het mee?


    Geen idee hoeveel het er waren, ik ben al vanaf 4 uur klaar ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Quiescent schreef:
    Even mijn topics. Ik ben echt zó benieuwd wie het gaat worden. Niet dat dit bericht echt heel veel toevoeging geeft aangezien iedereen dat is. Dus ik ga voor de rest gewoon demonstratief mijn mond houden(cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    - dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 18:22 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Momentum schreef:
    (...)

    D:
    Wow.

    Haha snel he. Volgens mij zijn er nu 5 mods klaar (?), including me (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Haha snel he. Volgens mij zijn er nu 5 mods klaar (?), including me (:


    I'll say, jullie zijn veel sneller dan ik verwacht had!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn topics
    Jullie kijken wel snel na D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Haha snel he. Volgens mij zijn er nu 5 mods klaar (?), including me (:


    Dan moeten er nog 6 mods de aanmeldingen door spitten. =)

    Escritura schreef:
    (...)

    I'll say, jullie zijn veel sneller dan ik verwacht had!

    Vorig jaar had ik het binnen 1 uur dat ze online stonden af :'D Nu hadden anderen het al af voordat ik überhaupt online was geweest en de aanmeldingen had zien staan haha c:
    Maarja, hierna wordt nog een lijst gemaakt met mensen die het meest goed gekeurd zijn en dan gaan we nog overleggen, dus dat duurt ook nog even.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.