• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_


    Succes!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    'Is het waar dat er een lijst bestaat waarop mensen staan die sowieso geen mod worden?
    Dit is niet waar. Zo'n lijst bestaat niet. Wij geven iedereen een eerlijke kans en laten ons niet leiden door een of andere lijst.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2012 - 2:06 ]

    xEques schreef:
    @ Amused; Oké, ik dacht door jouw reactie (ik ben ook klaar) dat jullie al erg ver waren. Hoeveel Mods zijn al klaar?


    lees wat ze net zei: "8, nog 3 te gaan"

    @ Amused, Oké bedankt (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Hel; Het is nog vroeg, dus dan ben ik nog niet zo wakker
    ZZZZZZZZ


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dit is best wel spannend :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik volg al een tijdje deze topics, maar nu vind ik toch dat het spannend aan het worden is:W
    Persoonlijk vind ik dat veel mensen wel kans maken dus dat maakt het alleen maar zenuwslopend (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga heel geduldig dit topic weer uit, al dat "Ik ben al klaar!" maakt me te nieuwsgierig :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    jullie zijn snel :O


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn topics ;)


    People change, memory's don't.

    Wow, de mods gaan echt snel als er al 8 klaar zijn na twee dagen! ;D
    Spannend! Ik ben echt benieuwd naar de uitslag!

    Quiescent schreef:
    Even mijn topics. Ik ben echt zó benieuwd wie het worden. Niet dat dit bericht echt heel veel toevoeging geeft aangezien iedereen dat is. Dus ik ga voor de rest gewoon demonstratief mijn mond houden(cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het spannend :3


    26 - 02 - '16

    ZomerElf schreef:
    jullie zijn snel :O


    I Love You

    Wij doen wel wat hoor, als mods ^^

    En ik was superbenieuwd naar de aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:45 ]


    I am an idiot, I move.

    ik had een vraagje: kan een mod de deur gewezen krijgen, dus ontslagen worden? Of zijn ze geen mod meer als ze het zelf niet meer willen worden?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:48 ]


    -

    SmileLullaby schreef:
    ik had een vraagje: kan een mod de deur gewezen krijgen, dus ontslagen worden? Of zijn ze geen mod meer als ze het zelf niet meer willen worden?

    Als je je echt misdraagt, is de rest van het team zo vriendelijk om je de deur te wijzen.


    I am an idiot, I move.