• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_


    Succes!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    'Is het waar dat er een lijst bestaat waarop mensen staan die sowieso geen mod worden?
    Dit is niet waar. Zo'n lijst bestaat niet. Wij geven iedereen een eerlijke kans en laten ons niet leiden door een of andere lijst.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2012 - 2:06 ]

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Dan moeten er nog 6 mods de aanmeldingen door spitten. =)

    Volgens mij wel ja. Maar iedereen doet het in zijn eigen tempo he, de één doet er langer over dan de ander. De één heeft vandaag veel tijd en de ander niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Volgens mij wel ja. Maar iedereen doet het in zijn eigen tempo he, de één doet er langer over dan de ander. De één heeft vandaag veel tijd en de ander niet.


    Inderdaad, en het heeft niet echt haast. =)

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Ze moeten dan van de gene die goed zijn gekeurd, de beste eruit kiezen en dan pas wordt het bekend wie het zijn geworden.


    I know that.


    Til hug og blod.

    Antebellum schreef:
    Mijn topics

    @Boven mij: Je spreek me wel heel veralgemeend, hoor :3
    Ik ben benieuwd, ik vind het niet echt 'spannend'.


    I agree, het lijkt mij leuk om te doen maar Quizlet wordt er niet minder om als ik het niet wordt. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Escritura schreef:
    (...)

    I'll say, jullie zijn veel sneller dan ik verwacht had!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Pioneer schreef:
    (...)
    Vorig jaar had ik het binnen 1 uur dat ze online stonden af :'D Nu hadden anderen het al af voordat ik überhaupt online was geweest en de aanmeldingen had zien staan haha c:
    Maarja, hierna wordt nog een lijst gemaakt met mensen die het meest goed gekeurd zijn en dan gaan we nog overleggen, dus dat duurt ook nog even.


    Dan gaan jullie echt razend snel. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ook klaar!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dat zijn er al 6 ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoeveel waren het er eigenlijk?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoelang nog?
    P.S. ik ben gewoon nieuwsgierig


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wow eigenlijk kijken ze wel heel snel na aangezien sommige ook nog school en of werk erbij hebben

    Yeey lang levende mods. Gehe compliment op zijn tijd hoort er ook bij vindt ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @ Halissa; 8 eigenlijk, nog 3 te gaan. Hoeveel aanmeldingen het zijn zeggen we pas bij de uitslag.
    @ xEques; De verkiezingen zijn nog maar 1 dag afgelopen, normaal duurt het 1-2 weken, dus dat hangt er vanaf hoe snel we 'verbeteren'.
    @ MissStoran; We doen ons best!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jeetje, wat snel. Respect. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @ Amused; Oké, ik dacht door jouw reactie (ik ben ook klaar) dat jullie al erg ver waren. Hoeveel Mods zijn al klaar?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    @ Amused; Oké, ik dacht door jouw reactie (ik ben ook klaar) dat jullie al erg ver waren. Hoeveel Mods zijn al klaar?



    8, schreef ze net naar mij (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.