• van Marwijk stopt als bondscoach van het Nederlands elftal. Hij diende woensdag zijn ontslag in bij de KNVB, tien dagen na de uitschakeling in de eerste ronde op het EK. De KNVB is van Marwijk bijzonder erkentelijk: hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking. “Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn.”

    Persoonlijk vind ik het jammer dat hij ermee ophoudt. Ik vond het een sportieve, sympathieke trainer.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 23:30 ]


    I love you Tim

    Ik vind het ook best jammer! Helaas lagen we er dit jaar al vroeg uit, maar hij heeft voor het team de afgelopen jaren veel betekend! Bertjeeeeeee _O_


    Beyond yourself lies the truth.

    Hmm. Ik vond hem wel een goede bondscoach, alleen ik zou nu niet weten wie hem zou moeten vervangen, eerlijk gezegd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tsja, kon ook bijna niet anders na dit EK. Vind het wel jammer, vond het wel een leuke vent en hij was grappig bij persconferenties :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eindelijk, weg ermee. Slaat nergens op dat hij Willems in het veld zet, maar Boulahrouz op de bank laat. We zijn echt toe aan iets nieuws, hopelijk is dat ego ook een beetje verdwenen nu bij onze spelers na die verschrikkelijke vernedering. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zou je denken? Advocaat word er zeker weten ook uitgemieterd bij de Russen. :W
    Hoop dat er een nieuwe frisse coach komt, die de spelers aanleert om minder technisch te denken en meer spontane acties te doen.
    En dan alsjeblieft (!) niet die bal hele tijd terugspelen. Daar kan ik me zó aan irriteren bij NL...


    Deep inside, I've never felt alive

    Woah, op die foto lacht hij :|
    Dat heb ik hem nou nog nooit zien doen xD

    Hopen dat we met de nieuwe trainer wel eens winnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het zowel jammer als goed dat hij vertrekt,
    Ben echter bang of de nieuwe bondscoach hem zal overtreffen - en wie het is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jammer, hij deed het best wel goed.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij het WK vond ik hem goed, hij heeft er immers voor gezorgd dat we de finale haalden maar tijdens dit EK had ik soms echt het idee van waar ben je mee bezig? Dan zet hij spelers in het veld die beter gewoon op de bank hadden kunnen blijven zitten en ik vind het ook niet gek dat Huntelaar & van der Vaart hebben geklaagd dat ze ook wilde spelen.


    Physics is awesome

    Britsanity schreef:
    Ik vind het zowel jammer als goed dat hij vertrekt,
    Ben echter bang of de nieuwe bondscoach hem zal overtreffen - en wie het is.


    Tell me about it, stud.

    Ik vind het ook wel jammer.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het jammer dat Bertie vertrekt, alleen de terug speel safety techniek dit jaar was niet zo slim uitgekozen. Tenminste, dat werkt niet voor Nederland. En ze moeten gewoon beter die bal mikken :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nu komt Louis van Gaal... Ik weet niett of hij beter is.
    Louis van Gaal, geen beker, geen schaal (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."