• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    'Ga gewoon,je kan het'zeg ik tegen Isabella en ga achterover zitten. 'Je kan toch niet meer terug'zeg ik met een grijns.

Isabella

'Ja. Lach jij maar. Dat doe je ook niet als jij wordt opgegeven.' ik kijk Ian hatelijk aan en zucht. Het was niet dat ik het niet leuk vindt, maar ik was er nog niet klaar voor. Ik was bang om mezelf weer te horen Zingen en dan deze keer zonder Alice.

'.... We hebben iets meer dan 20 aanmeldingen,' ving ik op. Ik zucht weer is diep. Er werden namen opgenoemd en ook mijne Zat er tussen. 'Kunnen zij de indeling en de lijst met nummers komen halen. Geïrriteerd stond ik op en liep naar een jongen toe die met papieren in zijn hand staat. Ik pak het papiertje aan en bekijk het. Als vijfde. Lekker snel ook nog... Ik loop de lijst van de nummers bekijkend naar mijn plek.

jasmine

Ik bijt op mijn lip zodat mijn kreun er niet al te hard uitkomt, ik trek ondertussen bij hem zijn broek en boxershory ook uit, en laaat mijn vinger over zijn eikel glijden. 'Heb je wel een condoom mee kreun.ik in zijn oor'

Jayson
    Ik laat haar met één hand los en grijp in het zij vak van mijn tas. Ik hou de condoom omhoog en zoen haar weer.

jasmine

Ik ga nog even met mijn hand over zijn penis heen, en zoen hem dan weer en fluistet in zijn oo. 'ik wil je,nu in me echt nu meteen jay, ik kan echt niet meer wachten' kreun ik.

Austin
    'Maar ik kan ook niet zingen,jij wel'zeg ik als ze terugkomt. 'Welk nummer ga je zingen?'vraag ik aan haar en kijk ondertussen even op de lijst. Ze moet al als vijfde.

Jayson
    Ik doe de condoom om en kijk haar aan. Ik druk kusjes in haar nek en ga daarna in haar. Ik verplaats mijn lippen ondertussen naar haar mond.

Isabella

'Jij kan hartstikke goed zingen hoor, als daar iemand hoort te staan ben jij het. En ik heb geen idee wat ik moet zingen, de meeste ken ik niet. Allemaal Spaanse nummers.' Ik zucht. Mijn blik blijft hangen op Nobody's Perfect van Jessie J. Die kende ik ook nog best wel uit mijn hoofd. Ik leg de papieren neer en zucht. Opeens slaan de zenuwen toe. Dit is gewoon ziek. Na 2 jaar moet ik ineens gaan optreden voor meer dan 50 man. Ik bijt op mijn lip en staar strak voor me uit. Als ik onderuit gaan schaam ik me dood...

jasmine

Ik voel een kreun mijn mond ontsnappen als hij bij mij naar binnen gast, snel bijt ik op mijn lip, ik voel dat hij in het begin rustige stoten geeft en daarna iets snellere ik kras met mijn nagels op zijn tug en zoen hem op zijn mond.

Austin
    'Nee,ik kan niet zingen.Jij wel,echt waar. Toch Ian?'zeg ik en kijk daarna even naar Ian. 'Je gaat het goed doen'

Jayson
    Ik laat ondertussen mijn handen over haar lichaam gaan en verhoog het tempo wat. Ik likte ondertussen over haar lip voor toegang.

Ian

'Ik weet eigenlijk niet of isabella goed kan zingen, maar dat doet er ook niet toe, want het is maar karoake. Ben je er al uit welk lied?' ik bekijk alle nummers. Veel Spaanse nummers.

Isabella

'Austin geloof me jij kan geweldig goed zingen en wees gerust ik ga daar staan en zingen. Ik ga Nobody's Perfect van Jessie J doen. Meer nummers ken ik niet echt.' Ik glimlach.
    'Nummer 1 moet zich klaar maken en ik wil even duidelijk maken dat de winnaar een Prijs wint!' ik zucht. Fijn... Competitie. Ik bijt hard op mijn lip. De angst slaat nu serieus toe.

jasmine

Ik open mijn mond en speel met zijn tong, ik voel dat hij steeds hardere stoten geeft en ik kan een kreun echt niet meer inhouden, ik voel dat ik bijna klaarkom, maar hou het nog tegen want dirt is echt zo lekker.

Austin
    'mooizo'zeg ik met een glimlach en luister naar nummer 1. ze is niet slecht maar ook iet bepaalt goed..