• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella

Ik draai me om. O, ja. Ik grijns. 'Ik was Ian en Danny even helemaal vergeten,' grinnik ik. Ik kijk Austin aan en staar naar de borden. 'We moeten ze nu echt schoonmaken,' zucht ik. Ik loop naar de emmer, raap die op en vul die met water. Met tegenzin begin ik af te wassen.

jasmine

Ik lach naar hem. 'ik denk dat austin en isa ook hier blijven, dus ian dan denk ik ook' ik geef jayson een kus op zijn monf. 'ben jij niet bang dat austin nog achter mij aanzit ofzo'

Jayson
    'Nee,hij heeft Isabella en als die dat wel doet krijgt die problemen'zeg ik en glimlach even. 'Maar jij vindt hem toch niet meer leuk of zo?'

Austin
    Zuchtend pak ik de theedoek en droog de borden af. Na een tijdje gooi ik de theedoek in de lucht. 'Klaar!'roep ik blij. 'Kom we gaan naar Danny en Ian' zeg ik terwijl ik de emmer en schone borden pak en terug naar de tent loop.

jasmine

'Nee, natuurlijk niet, ik heb jou nou toch, en jij bent veeeel en veeel leuker dan austin' ik kijk op mijn horloge het is al half negen, door dat gedoe gingen we echt laat eten, ik geef hem een zoen op zijn mond en kriebel zijn nek.

Isabella

Vlug loop ik achter hem aan. 'Ik stink naar afwasmiddel,' mopper ik lachend. 'Ik ben me even omkleden.' Vlug loop ik mijn tent in en rits mijn koffer weer open. Dat ik twee uur geleden echt op het punt stond om weg te gaan... Vlug pak ik een kort broekje, aan gezien ik het erg warm heb, een t- shirt dat een schouder bloot geeft en trek het aan. Ik pak een sweater voor de zekerheid als het koud wordt. Ik trek mijn gympen aan en kijk dan naar mijn outfit. Prima. Glimlachend loop ik de tent uit. 'Zullen we?'

Jayson
    'Dat is mooi dan'zeg ik met een glimlach. Ik tik even op haar lip zodat ze hem opendoet en trek haar wat dichter tegen me aan.

Austin
    'ik denk dat we eerst moeten wachten op Ian en Danny,als Danny meegaat'zeg ik lachend en kijk even naar Ian. 'Gaat Danny ook mee of kunnen we al gaan?'

jasmine

Ik trek me van jayson af. 'lieveschat we zijn in de verkeerde tent, kom pak je spullen want je slaapt vanaf nu in mijn tent' grijns ik en pak zijn koffer.

Ian

'Weet ik eigenlijk niet. Zullen we gewoon gaan, anders wordt het zo laat.' ik glimlach en kijk Isabella aan. 'Ik stel voor om te gaan. Hoe lopen we?' ik kijk naar Austin en Isabella. Ik weet niet of ik er veel in zin in had om de hele tijd hun kleffe gedoe aan te zien, maar ik was blij dat ze weer bij elkaar waren.

Austin
    'Zullen we via het strand lopen?'vraag ik aan Ian. Eigenlijk was het wel leuker geweest als Danny ook meeging.Dan was het was leuker voor Ian,ik wou heust niet de hele avond alleen maar met Isabella maar wel af en toe. Maar ik zou nu wel zorgen dat ik niet de hele tijd met Isabella bezig ben.

Jayson
    Ik pak mijn tas nog uit de tent en loop daarna naar de tent van Jasmine. 'Weet je zeker dat Isabella vannacht niet ineens in deze tent wil?'vraag ik haar lachend terwijl ik mijn tas in de tent zet.

Isabella

'Kom we gaan.' ik haak mijn arm in die van Austin en de ander in die van Ian. Zo liepen we de camping af. 'Dus Ian hè, hoe gaat het met de meisjes?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan. Ik zou hem er vanavond zoveel mogelijk bij betrekken. Ik zag hem echt als beste vriend.

jasmine

'ja ik denk dat ze gewoon bij austin slaapt en als ze ziet dat jij hier al ligt, gaat ze heus wel weg hoor' ik doe de rits van de tent dicht en pak jayson vast.

Jayson
    Ik knik even en geef haar een kus. 'Dus wat wou jij gaan doen?'vraag ik aan haar terwijl ik glimlach.