• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jayson
    'Nou,als we dan zo gaan,trek ik eerst even wat anders aan'zeg ik terwijl ik naar mijn zwembroek wijs. Ik loop gauw naar de tent en pak een spijkerbroek met shirtje. Ik wissel gauw om en loop dan weer naar buiten. 'Moeten jullie nog omkleden of kunnen we gaan?'

Isabella

'Je doet maar. Ik kan altijd nog bij Ian terecht, he?' Ik lach en til de borden op. 'Jullie afwas hulp zou ook erg gewardeerd lopen.' Ik kijk Austin en Jayson aan. 'Jullie willen jullie vriendinnetjes toch wel helpen? Nou ja... Jayson jij mag misschien blijven zitten, want jij hebt pannenkoeken gebakken, maar tja... Wat heb jij nou uitgevoerd Austin?' Ik kijk hem streng aan, maar schiet dan in de lach.

Austin
    Ik kijk haar met een grijns aan. 'Nou laat ik maar gaan helpen dan'zeg ik met nog steeds een grijns op mijn gezicht. Ze vroeg me serieus om te helpen afwassen? dan weet ze toch gewoon dat ze aan het einde onder de sop zit?

jasmine

Ik ben bij het afasblok alle borden al aan het afspoelen, wat had ik toch zin om te winkelen echt dat heb ik sinds we hier zijn geariveerd nog niet gedaan, ik heb me alleen maar met de jongens bezig gehouden, wat ben ik toch ook weer slect.

Isabella

Ik sla mijn arm om Austin zijn middel en sleur hem mee. Ik zie dat Jasmine al begonnen is. 'Hé als je je wilt omkleden, kan je dat nu doen. Wij doen dit wel.' Ik laat Austin weer los en neem het van haar over.

jasmine[/b

'Oke dan, als jullie zo graag de afwas willen doen' zeg ik lachend en loop terug naar mijn tent, in mijn tent trek ik mijn hempje en broekje uit waardoor ik nu in string en bh sta, ik ga zitten en zoek naar kleding om aan te trekken.

Austin
    Ik gooi wat meer sop bij de bak en kijk Isabella grijnzend aan. Ik begin eerst rustig met afwassen en daarna gooi ik lachend wat sop naar haar toe.

Isabella

Ik schrik op als ik allemaal sop over me heen voel. Ik kijk in Austin lachende gezicht. Ik grijns. 'O, daar krijg je spijt van!' Ik pak een hand vol sop en gooi het richting Austin. Lachend kijk ik hem aan.

jasmine

Ik trek snel even mijn witte skinny jeans aan, en een roze blousje, en zoek ergens in mijn koffer naar mijn zilvere sandaaltjes, verder werk ik mijn make-up bij en kam mijn haren en werk mijn lipgloss bij, daarna stap ik naar buiten en ga aan de picknick tafel zitten.

Austin
    'Ohja/ wat wou je doen dan?'vraag ik terwijl ik haar grijnzend aankijk en ondertussen ook een hand sop pak. Dit werd nog leuk.

Isabella

Ik kijk hem grijnzend aan. 'Wat ik wilde doen?' Ik kijk naar het kraantje. Ik kijk even naar het handje sop dat Austin pakt en grinnik. Nat was ik nu toch al... Ik laat het bord vol stromen met water alsof ik afwas. Opeens draai ik me om en gooi het water lachend over Austin heen.

Austin
    Ik keek haar nep-boos aan. 'Dat deed je niet!'riep ik en pak de bak waar we in wouden afwassen. Ik kijk haar grijnzend aan en gooi het in een snelle beweging over haar heen.

jasmine

Ik verveel en loop dus maar naar de tent van jayson toe waar hij zich aan het omkleden is. 'Jayson ik heb mijn handen voor mijn ogen dus ik kan niks zien hoor' zeg ik lachend met mijn handen voor mijn ogen.

Jayson
    Ik grinnik even en haal der handen voor haar ogen vandaan. 'Ik was al klaar'zeg ik lachend en geef haar een kus.

Isabella

Ik staar naar mijn kleren die nu helemaal zeiknat zijn en schiet dan in de lach. Opeens besef ik me dat ik mijn mobiel nog in mijn broekzak heb zitten. 'O, nee.' Vlug haal ik hem eruit en druk op het aanknopje. Tot mijn opluchting leeft hij nog. Ik grinnik en leg hem weg achter me. Dan kijk ik naar Austin en kijk bedenkelijk om me heen. Hoe ging ik hem terugpakken? Opeens zie ik dat je de kranen kan bewegen. Met mijn hand reik ik naar de kraan en richt hem op Austin. Lachend zie ik hoe de straal hem nat maakt. Vlug draai ik hem uit en raap de emmer op ter bescherming. 'Zo en wat was jij nu van plan,' grijns ik.