• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik stap dichter naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. 'Ik heb er ook nooit spijt van gehad,alleen dat iedereen zich er weer moest bemoeien'zeg ik even met een zucht maar glimlach even naar haar. 'Maar je hebt nu ook weer een leuke jongen gevonden'

    Demi1309 schreef:
    {HOHO AUSTIN BLIJFT VAN ISABELLA! grrr haha}


    Pas maar op hoor miss vind jasmine hem nog wel leuk;) hahahaha

    {als Jamine dat doet vind ik het lullig voor Jayson en dat vind Isabella ook niet zo leuk. Hoe zit het eigenlijk met Austin? Wil hij Isabella terug? *hoopt ja*


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'ja dat weet ik ook wel, en jayson is ook harstikke lief voor me, maar die tijd kan ik gewoon moeilijk achter me laten het gebeurde toen met alice en toen vonden wij steun bij elkaar, misschien niet echt op zo'n goefe maniet, maar toch was jij de enigste die ik had waar ik mijn steun aan had' snik ik.

    [jep]

    [ja toch? Yes:p haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlachte even en liet er los. 'Ik snap het'zeg ik en kijk haar even aan. 'Nu heb je Jayson om je erdoorheen te helpen,en volgens mij lukt dat aardig' zeg ik met een knipoog. 'Jullie zijn leuk samen'voeg ik er lachend aan toe.

    [Haha, yeaah xD]

    Isabella

    Ik staar naar het tijdschrift voor mijn neus. Ik kijk ernaar en voel de tranen opwellen. Waarom was ik erover begonnen? Ik sla de love story's over. Daar had ik nu echt geen behoefte aan. Ik zucht en leg mijn hoofd op mijn armen. Waar is iedereen? Ik moet met Austin gaan praten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja dat zal wel, maar ik vind dat je wel zelf tegen isa moet zeggen dat woj het met elkaar gedaan hebben, ik heb het ook zelf tegen jayson verteld dus' ik droog mijn tranen en geef hem een kus op zijn wang, en loop weg ik kijk nog 1 keertje achterom en loop dan nasr ian en jayson toe.

    Austin
    'Tjaa,das makkelijk als je geen ruzie hebt of zo'mompel ik en loop terug naar de tenten. Ik zie Isabella zitten en kijk even moeilijk. Ik loop de tent in en pak mijn gitaar. Daarna stap ik weer naar buiten zitten en ga op de tafel zitten recht voor Isabella. Ik trek gauw één oortje uit haar oor en begin dan te spelen. Na een tijdje zing ik er ook twijfelend bij. Het was het liedje wat ik voor haar had geschreven.

    Isabella

    Verbaasd kijk ik naar Austin en doe mijn muziek uit. Het liedje is goed, dat is het echt. Ik kijk hem glimlachend aan. Hij kan blijkbaar ook heel goed zingen. Ik glimlach en volg zijn vingers op de snaren. 'zelf geschreven?' ik kijk hem glimlachend aan. 'Het is goed.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik sluit het liedje af en knik. Ik glimlach een beetje verlegen en kijk er even aan. 'sorry dat ik zo reageerde' zeg ik tegen haar met een klein glimlachje

    jasmine

    Ik loop naar jayson toe en kijk nog even naar austin die voor isa aan het zingen ja thats life, ik sla mijn armen om hem heen als ik er ben en leg mijn hoofd op zijn rug. 'hey schatje lekker pannenkoeken aan het bakken'

    Isabella

    'Biedt jij nou serieus je excuses aan? Ik deed raar hoor! Ik was gestoord bezig! Weet je hoeveel je mij geholpen hebt. Vanmorgen nog met die cola en met het eten en dan val ik zo tegen jouw uit?! Ik had beter moeten weten. Dus Austin, alsjeblieft bied jij je excuses niet aan. Het spijt me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne