• Ik ben zo boos.
    Mijn zusje en ik moeten iedere dag 's avonds na het eten samen de tafel afruimen en dan moet een de vaatwasser in pakken en wat er niet meer in past afwassen en de ander moet de tafel afnemen. En dat doen we dan omstebeurten. Ik had gisteren de vaatwasser in gepakt en afgewassen dus vandaag moest zij dat doen, maar ze zij toen ineens dat zij dat eigenlijk gisteren moest doen en toen wou ze de tafel gaan afvegen. Toen zei ik dat tegen mijn moeder. (Want ik mag niet slaan, duwen, schoppen, enz., maar moet het volgens mijn moeder en vader aan hun vertellen). Toen flipte mijn moeder helemaal ook tegen mij. Echt zo oneerlijk. Uiteindelijk moest zij de tafel afnemen en de vaatwasser inpakken en afwassen en ik moest het fornuis schoonmaken, maar ze wasde niet eens af!!! ZOOOOO LUI!!! Ik werd echt gek. Mijn zusje liep naar boven en toen zei mijn moeder ook nog eens dat zij dan wel die pannen ging afwassen. Kreng, bitch, WHAAAAAAAA!!! Sorry verloor mijn controle.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Laat je dag niet verpesten door zijn klein dingetje. Het is niet het einde van de wereld, right? :)

    Soms begin ik te denken dat mensen enkel nog kinderen krijgen voor de 'fun'...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap dat je dat heel vervelend vindt, maar geloof me als ik zeg dat enigskind zijn ook niet altijd even leuk is.
    So, be nice to her:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Soms is het leven gewoon oneerlijk, daar kan je nu eenmaal weinig aan doen. Misschien dat het de volgende keer voor jou zusje dan eens wat slechter afloopt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Soms is het leven gewoon oneerlijk, daar kan je nu eenmaal weinig aan doen. Misschien dat het de volgende keer voor jou zusje dan eens wat slechter afloopt.


    Amen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    just wait, karma is a bitch!
    als je geluk hebt, mag je het misschien zelfs van de zijkant meemaken.


    -

    Springfield schreef:
    Soms begin ik te denken dat mensen enkel nog kinderen krijgen voor de 'fun'...

    Vaatwasser inpakken, lol.
    Had jij niet al meer topics over je zusje geopend? Laat 't toch, als je van zo'n kleinigheidje al van streek raakt...


    i put the fun in funeral

    Bohemian schreef:
    Soms is het leven gewoon oneerlijk, daar kan je nu eenmaal weinig aan doen. Misschien dat het de volgende keer voor jou zusje dan eens wat slechter afloopt.


    The universal language of art.

    bealrightx schreef:
    Laat je dag niet verpesten door zijn klein dingetje. Het is niet het einde van de wereld, right? :)

    Waarom doen je ouders dat niet? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meen je dit nu serieus? Ik moet dat allemaal elke dag doen, en zelfs veel meer, en ik ben enig kind.
    Als je dit al vervelend vindt, hou je dan maar vast voor later.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nahh ik kan je frustratie wel begrijpen. Ik kon vroeger ook heel boos worden als iets er oneerlijk aan toe ging. Maar probeer je er gewoon over heen te zetten, het kan een keer gebeuren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bohemian schreef:
    Soms is het leven gewoon oneerlijk, daar kan je nu eenmaal weinig aan doen. Misschien dat het de volgende keer voor jou zusje dan eens wat slechter afloopt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zet je er over heen.
    Ik snap dat het heel irritant is, ik erger me soms ook mateloos aan mijn zusje.
    Maar ik moet er niet aan denken om enig kind te zijn, als ze voor langer dan een dag weg is dan mis ik haar omdat alles zo saai is in je eentje.


    Winter is coming.