• Not,
    Deze week is voor mijn school de laatste les week. Allen mijn mentrix'haar contract op school is niet verlengd en is eigenlijk gewoon ontslagen. Hier komt het leuke gedeelte: Ze is de mentrix van mijn klas en geeft al een maand geen les meer, terwijl ze wel gewoon op school is. Ook komt ze niet bij mentoruur en vorming -ook een soort mentor uur. vrij nutteloos- . Wij missen dus gewoon belangrijke brieven. Iedereen van de school had al een boekje gekregen van school waar allemaal datums in staan voor boeken inleveren, sportdag en jaarafsluiting + de tijden die daarbij horen. Ook een brief waarop staat welke boeken we moeten inleveren, ook niet gekregen. Nou heb ik met mijn vriendin geregeld dat alles goed komt. Allemaal leuk en aardig, maar we hebben de tijden van het sportdag nog niet D:! Ik kan moeilijk naar mijn gymleraar gaan, want daar heb ik geen les van en zit nu allen maar op het veld ._______. Dan zouden we het nog aan onze mentrix kunnen vragen, maar die hebben we ook al een maand niet gehad. Heeft mijn school lekker pech, want ik blijf gewoon in mijn bed(cat). Wat is mijn school de laatste week weer lekker bezig. Eerst problemen met roosters en nu dit weer -.-'
    Wie heeft er ook zo'n leuke mentor/mentrix?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vorig jaar had ik precies zo'n mentor xD Die moest je echt heel vaak iets tegen zeggen voordat hij echt iets deed..


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat moet je ergens melden
    Ik had vorig jaar een erg slechte mentor. Iedereen had zich aangemeld voor de Kangaroe wedstrijd, was hij als wiskunde docent vergeten te melden wanneer het was. En in onze klas was op een bepaald moment heel veel spanning, werd ie boos op ons omdat wij niet naar hem toe waren gegaan
    Maar dit jaar had ik een hele goed mentor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    Dat moet je ergens melden
    Ik had vorig jaar een erg slechte mentor. Iedereen had zich aangemeld voor de Kangaroe wedstrijd, was hij als wiskunde docent vergeten te melden wanneer het was. En in onze klas was op een bepaald moment heel veel spanning, werd ie boos op ons omdat wij niet naar hem toe waren gegaan
    Maar dit jaar had ik een hele goed mentor

    Ze is volgend jaar toch niet meer op mijn school(cat). Ik hoop dat ik volgend jaar iemand krijg die wel gewoon elke week op school is D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijne is wel goed. Die van vorig jaar ook. Maar die daarvoor was gewoon een duivels mens, als ik daar uit de les kwam had gewoon echt hoofdpijn van haar geschreeuw.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha, klinkt precies als mijn school.
    Met mijn mentor kan ik ook niet opschieten. Ik denk dat hij erg blij is, dat hij van mij af is. Hij schreef nog een kaartje. In zijn kaartje was laatste was wel erg benadrukt. 'Succes met je laatste toetsweek! Dit is de laatste keer dat ik je begeleid. Dit is de laatste keer dat we het over je cijfers moeten hebben.' enz. Stiekem vond ik dat heel grappig. Maar mijn mentoren zijn altijd raar.. en mijn school is ook altijd chaotisch..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ooo, ik zou zo hard niet naar die sportdag gaan :'D. Fantastisch, zo'n mentrix. "Sportdag? Nooit van gehoord. Proefwerkweek? Wat?! Heeft niemand me verteld. Boeken inleveren? O, ik dacht dat we ze mochten houden dit jaar."
    Die van ons is geen fantastische docente, maar ze is wel aardig. Goed genoeg dus :Y).


    i put the fun in funeral

    Vorig jaar.
    Alleen nu heb een veel betere mentor. Ik was namelijk eventjes een twijfelgeval en toen heeft hij me zelfs opgebeld om moed in te spreken. Dat vond ik wel aardig van hem :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Alle twee twee de jaren goede mentoren^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Vorig jaar had ik een man die alleen geinteresseerd in je was als je een probleemgeval was. Hij heeft het hele jaar mijn naam verkeerd geschreven op mijn rapporten. En dit is niet beledigend, maar hij was echt ontzettend dik. Hij at altijd chocolade repen in de lessen en zat altijd alleen maar in zijn bureaustoel (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb gelukkig wel een ontzettend fijne mentrix. Helaas moet ik na twee jaar haar als mentrix te hebben gehad afscheid van haar nemen, maar gelukkig weet ik in ieder geval wel dat mijn broertje warm verwelkomd zal worden op de school waarop ik zit; hij heeft haar als mentrix gekregen voor volgend jaar :'D (haar reactie: 'Jeetje Jip, hij lijkt wel erg veel op jou. Ben ik nou nog niet van je af?')

    Maar ik kan me voorstellen dat zo'n persoon als mentor hebben ontzettend moeilijk is. Ik bedoel, het hoort een begeleidend persoon te zijn, maar ondertussen heeft ze absoluut geen connectie met haar klas? Dat slaat toch nergens op?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat mentoren. Sorry maar ik houd gewoon niet van dat slijmerige persoonlijke gedrag van mentoren.(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Precies mijn mentor, alleen mag die gast nog LES geven. Volgens mij doet hij het alleen maar om het geld. Hij staat elke week ons af te zeiken over alles wat we doen, en hij regelt zelf niets en we krijgen ook alle belangrijke dingen niet of veels te laat, of we moeten er zelf achteraan. Vreselijk!

    Ik krijg volgend jaar de beste mentor van de school, vind ik. C:
    Die van dit jaar was kut.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:20 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn mentrix is de teammanager, mijn mentor die ik eerst had kreeg een hartinfarct. Hij was een hele fijne mentor.
    Maar de teammanager als je mentor hebben, is erg handig. Je hoeft dan niet eerst naar je mentor met je problemen en dan naar de teammanager, maar nu kon je meteen naar de teammanager/mentrix.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn mentor is gewoon een lul (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf