• Hey (:
    Voor mijn story 'The Darkest Powers || One Direction' heb ik mensen nodig die voor mij de bij-personages willen bedenken. Het mag een patiënt zijn, een familielid of wat dan ook. Het verhaal is gebaseerd op de boekenreeks van Kelley Armstrong.
    Het verhaal gaat in het kort over een meisje die onverklaarbare krachten heeft en naar een inrichting gaat. Daar ontmoet ze vijf jongens (One Direction) die ook psychische problemen hebben. Tenminste dat is wat ze denken. Het is een dekmantel voor wat ze echt zijn. Necromancers, half demonen, tovenaars etc.
    Voor het overzicht van de patiënten en hun gaves klik je Hier (:

    Alvast bedankt! (: x

    Hier is een lijstje om in te vullen. Best wel handig als ik het erbij zet (:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar:
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:00 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Kan je anders een klein lijstje maken met info die je wilt hebben? Dan wil ik best een rol voor je invullen :]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Patiënt, met dezelfde verschijnselen als Niall
    Naam: Flora Coyne
    Leeftijd: 17
    Karakter: Flora is een beetje een teruggetrokken persoon. Ze vind het moeilijk uit haar schulp te kruipen en vrienden te maken. Flora heeft echt een hart van goud. Ze zou alles voor je doen als je het alleen maar vroeg, heeft echt een engelengeduld en zou uren naar je problemen kunnen luisteren om je te helpen. Als ze zelf een probleem heeft (En ze heeft er nog al wat) Durft ze die niet aan niemand te vertellen en kropt ze ze op. Ze heeft dus wel heel wat verschijnselen van een depressie maar in het echt is er natuurlijk iets heel anders aan de hand.
    Uiterlijk:


    Flora heeft lang kastanjebruin haar wat van nature een lichte slag heeft. Haar ogen zijn een mooie tint donkerblauw. Flora is erg klein, maar 1,62, en door haar tengere lijfje lijkt ze soms net een poppetje. Haar kledingstijl zou kunnen worden beschreven als meisjesachtig, met veel lichte kleuren en rokjes.
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Flora is de kamergenoot van de hoofdpersoon.
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Ze zijn beste vriendinnen en Flora vertrouwt haar volledig. Ze zou ook alles voor haar doen, want ze heeft nog nooit zo'n goede vriendin gehad.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 10:23 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik vul ook nog wel een rol in


    26 - 02 - '16

    Rol: Patiënt met dezelfde verschijnselen als Louis
    Naam: Raven Emily Sinclair
    Leeftijd: Raven is net 18 jaar geworden.
    Karakter: Raven is volgens sommige mensen maar een vreemd meisje. Ze lacht om pijn van anderen en bloederige films doen haar niets. Situaties waar anderen misselijk van worden, vindt zij juist fantastisch. Ze is dol op zombies en luistert naar metal muziek. Ze is echt een meisje dat niet zomaar medelijden heeft met mensen, ze vindt mensen niet snel zielig en is niet bang om dingen te doen die erge gevolgen hebben.
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Ze botste tegen hem op toen ze een drankje wilde halen en ze delen sinds kort een kamer.
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Ze mogen elkaar wel.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 10:05 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: Niall's oude buurmeisje
    Naam: Ginny Rose Thomas
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ginny was altijd al erg gesteld op Niall en toen hij op een dag weg moest (naar de inrichting dus) vond ze dat heel erg. Ze probeert hem zo vaak mogelijk te bezoeken (minstens een keer per week) en is erg bezorgd om hem. Ze vind het vreselijk om het zo te zien. Ginny is een in zichzelf gekeerd meisje en vind het wel prima in de inrichting. Ze leeft in haar eigen wereldje. Als ze in de inrichting (bij Niall) is heeft ze het gevoel dat ze niet raar is en dat ze omringd is door fijne en lieve mensen. Ginny houdt van apparte kleding en houdt van afwijken van de rest. Ze is erg zorgzaam naar Niall en zijn vrienden toe en ze kijkt altijd uit naar het bezoekje aan hem. Dat is altijd haar hoogtpunt van de week. Niall houdt ook van haar bezoekjes. Overigens heeft ze last van enorme stemmingswisselingen.
    Uiterlijk:


    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Ze liep tegen de hoofdpersoon op toen ze Niall zocht. Ze voelde zich gelijk enorm schuldig en kon maar niet ophouden met sorry zeggen. Uiteindelijk barstte ze in huilen uit (stemmingswisseling).
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Ze vindt de hoofdpersoon erg facinerend en wil haar graag beter leren kennen.


    To live is to fight ~ Shinku

    Thanks voor het invullen van de rollen (: Ik zal mijn best doen om iedereen in het verhaal voor te laten komen(nerd)

    Het liefste heb ik nog een patiënt nodig die wat meer bitchy is en de hoofdpersoon (Kimberley) niet mag

    xx


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rol:Bitchy meisje die Kimberly niet mag
    Naam: Jade Morfelly
    Leeftijd: 18
    Karakter:Gemeenig,jaloers,pesterig,enzovoort
    Uiterlijk:


    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar:Van school Jade mag Kimberly niet en pest haar zonder enige reden
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Slecht ze denkt dat Kimberly een creep is.

    zo :3 hope you like !

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Patient (Weerwolf)
    Naam: Micky Kenshington
    Leeftijd: 15
    Karakter: Micky is erg wild en een beetje onverantwoordelijk. Ze gaat af op haar intuitie en is erg spontaan. Ze maakt redelijk snel vrienden, hoewel sommigen haar te wild en/of kinderachtig vinden. Ze heeft veel temperament en geeft mensen rustig een klap als ze daar zin in heeft. Micky huilt niet snel maar is wel goed in troosten als een ander het doet. Ze is dol op avontuur en haalt graag streken uit. De jongens vinden haar soms grappig en soms héél vervelend. Ze heeft eigenlijk altijd iemand nodig die op haar let.
    Uiterlijk:


    Micky draagt graag grappige kleren maar is vaak ook lui dus houdt ze het simpel. Ze verft haar haren graag en die hebben dus al alle kleuren gehad. Oorspronkelijk is het zwart. Micky is een klein meisje, maar 1.57 meter. Desondanks heeft ze een behoorlijk grote bek en zijn sommige mensen bang voor haar.
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Ze gaat wel eens met de hoofdpersoon om, maar de hoofdpersoon wordt soms een beetje bang van haar drifbuien (of ergert zich eraan).
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Ze vindt de hoofdpersoon soms een beetje laf of saai. Micky probeert haar zover te krijgen dat ze met haar wat leuks gaat doen. (Maar wat in Micky's ogen leuk is, is in de ogen van de hoofdpersoon gevaarlijk, dom of onverantwoordelijk)

    heb net een van de boeken uit (kwam er achter dat ik deel 2 heb gelezen en er dus nog een dee 1 en 3 zijn :P) Ben er nu al verslaafd aan(H)

    wil je het laten weten als je hem gebruikt? Ik ga gelijk ff je story bekijken, ben benieuwd ;)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:30 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik verveel me dus ik vul er lekker nog eentje in :P

    Rol: Patiënt (heks, maar weet dit niet)
    Naam: Petula Andrews
    Leeftijd: 16
    Karakter: Petula is een arrogant en egoïstisch meisje. Ze vindt dat ze niet in de inrichting thuis hoort en dat ze normaal is. De anderen daar in tegen vindt ze gestoorde gekken. De enige voor wie ze aandacht heeft is het vriendje van de hoofdpersoon. Ze probeert hem dan ook absoluut af te pakken. Ze heeft niet veel medeleven. Ze is niet harteloos maar is gewoon erg verbitterd. Haar ouders hebben haar altijd gezegd dat ze waardeloos was waardoor ze erg hard is geworden. in tegenstelling tot wat veel anderen denken is Petula behoorlijk slim. helaas ook erg achterbaks. Ze heeft snel ruzie met andere (brutale) personen, maar zodra iemand haar slaat of iets dergelijks trekt ze zich terug. Ze is erg laf wat dat betreft.
    Uiterlijk:


    Petula houdt van sexy en "uitdagende" kleding, maar anderen vinden het gewoon hoerig. Ze houdt van erg korte rokjes en een laag décolaté. Desondanks kan ze ook erg modebewust zijn, maar dit gaat achteruit sinds ze in de kliniek zit.
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Petula zit in de inrichting en probeert dus de hoofdpersoons vriendje in te pikken.
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Ze vindt de hoofdpersoon een vervelend en dom persoon die haar plannetjes in de weg staat. Ze doet er dan ook alles aan om de hoofdpersoon zwart te maken.

    wie is jou favoriete personage? (Uit de echte serie dus)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:33 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik weet niet of je het gaat/kan gebruiken, maar ik verveelde me dus vulde ik het maar in (:

    Rol: Patiënt, ze heeft verschillende persoonlijkheden; kan gevoelens en gedachtes van mensen beïnvloeden; gedachtes lezen.
    Ze zeggen dat ze dissociatieve identiteitsstoornis* heeft, hechtingsstoornis en woedeaanvallen.
    Naam: Riley Parker
    Leeftijd: 17
    Karakter: Doordat ze verschillende persoonlijkheden heeft, heeft ze ook verschillende karakters.

    De eerste Riley is de 'echte' Riley. Een rustig meisje, dat zich liever op de achtergrond houdt en vooral niet met andere mensen bemoeit. Ze heeft problemen met vriendschap sluiten tussen andere mensen en houdt er al helemaal niet van als mensen te dicht bij haar in de buurt komen. Riley laat zich niet makkelijk doorgronden en spreekt weinig over zichzelf, als je meer over haar wilt te weten komen, trekt ze zichzelf terug en negeert je volledig.

    De tweede Riley, is een echte bitch die over elk klein ding vreselijk boos wordt en zichzelf niet meer in de hand kan houden, ze slaat/schopt dan alles wat ze tegen komt en is moeilijk te kalmeren.

    De derde Riley, is de depressieve kant. Ze komt niet naar de lessen en blijft de hele dag op haar kamer.
    (Je kan meerdere persoonlijkheden er bij maken, maar ik dacht anders wordt het zo verwarrend..)
    Riley houdt van tekenen, muziek luisteren en piano spelen.
    Uiterlijk:


    Riley heeft bruin krullend haar tot haar schouders, ze heeft heldere blauwgroene ogen en een gemiddelde lengte.
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar: Ze kwamen elkaar tegen in de tuin van de inrichting, waar Riley zat te tekenen tijdens haar derde persoonlijkheid.
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon: Riley denkt dat ze wel aardig is, maar houdt afstand omdat ze niet zeker weet of ze haar kan vertrouwen.

    * Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) of meervoudige persoonlijkheidsstoornis, is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Vaak weet de oorspronkelijke persoonlijkheid niets van de andere persoonlijkheid(-heden). DIS wordt vaak verward met schizofrenie, maar dit is onjuist.
    DIS ontstaat meestal door ernstige misbruiken in de kindertijd.

    Ze zeggen dat Riley vroeger werd mishandeld door haar ouders en daarom DIS heeft.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:35 ]

    Thanks voor het invullen allemaal (:
    Ik zal kijken of ik ze kan gebruiken, sowieso komen er een paar aan bod xx


    Billy Bob Bob Billy :P

    ^^ heey ik heb nog 2 ideetjes voor personages moet ik ze erop zetten of liever niet ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Patiënt (vampier als dat mogelijk is ^^)
    Naam:Maxwell Raynard
    Leeftijd:15(bijna 16)
    Karakter:Maxwel is een luidruchtige jongen die soms wat etterig overkomt,hij wil stoer overkomen ,maar eigenlijk is het een watje.Hij heeft soms van die momentenn dat hij geen zin er meer in heeft om te leven.
    Uiterlijk:http://25.media.tumblr.com/tumblr_ly19a7D73F1ql5hcbo1_500.jpg
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar:geen idee ^^
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon:hij vind haar mooi en wil best wel vrienden met haar worden.

    Rol: Patiënt (kies maar wat ^^)
    Naam:Ellen Raynard
    Leeftijd:15(ze is de tweeling zus van Maxwell)
    Karakter:Ze is een stil persoon en houd dan ook niet van veel aandacht.Ze kan eel jaloers zijn en is rap op haar tenen getrapt.
    Uiterlijk:http://www.best-momento.com/wp-content/uploads/2011/12/Cute-Braid-Fashion.jpg
    Hoe kent de hoofdpersoon hem/haar:kies maar ^^
    Hoe denkt hij/haar over de hoofdpersoon:kies maar ^^
    je hoeft ze niet te gebruiken hoor ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ^^ heey ik heb nog 2 ideetjes voor personages moet ik ze erop zetten of liever niet ? :3

    Ik zag je bericht niet sorry :$ Thanks voor de rollen, ik zal ze altijd wel een keer nodig hebben xx


    Billy Bob Bob Billy :P