• Deze zomer ga ik weer (zoals elk jaar :d) festivals doen:
    - TW Classic (al geweest)
    - Rock Werchter (vrijdag)
    - Rock Zottegem
    - Reggae geel
    - Laundry Day
    nog mensen die festivals gaan doen deze zomer?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    (...)

    Zo'n kleiner festival lijkt me ook leuk om eens te doen! Als het regent, dan moeten we ons goed inpakken hé ;p regenjassen, paraplu's, ... xd

    Ik ken ook maar 1 liedje van Kraantje Pappie hoor, maar ik vind dat zo belachelijk dat het mij wel leuk lijkt om hem is in het echt te zien. :Y)
    Destine ken ik dan weer niet.. Schande? :p

    Ja, ik ga het ze vanavond als ze thuis zijn vragen. Ik hoop dat het mag, en dan zal ik het laten weten! Zou wel leuk zijn als we elkaar daar zouden tegenkomen :')

    Haha ja, er is genoeg om je mee in te pakken als het regent ;p
    Destine is een pop/rock band uit Nederland. Ze zijn niet zo super bekend hier, hoewel ze over de hele wereld touren. Dus opzich, ik begrijp dat je ze niet kent, veel mensen hier in Nederland en België kennen hun niet ;p Maar ik vind het wel goede muziek! (duhh, naders was ik geen fan xd)

    Ik ben benieuwd wat je ouders zeggen (:


    Inspiration can hit you any time

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Jij deed dat bij mij ook met mijn aanhalingstekens bij de bikini... :p

    oké ja da's een feit xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Constantine schreef:
    (...)
    Haha ja, er is genoeg om je mee in te pakken als het regent ;p
    Destine is een pop/rock band uit Nederland. Ze zijn niet zo super bekend hier, hoewel ze over de hele wereld touren. Dus opzich, ik begrijp dat je ze niet kent, veel mensen hier in Nederland en België kennen hun niet ;p Maar ik vind het wel goede muziek! (duhh, naders was ik geen fan xd)

    Ik ben benieuwd wat je ouders zeggen (:


    Klinkt goed! :D Ik ga het vanavond fz vragen, heb nog niet het goede moment gevonden.. als ik mag, dan ga ik zeker naar dat bandje luisteren, wie weet vind ik hen wel supergoed ;p


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Constantine schreef:
    (...)
    Haha ja, er is genoeg om je mee in te pakken als het regent ;p
    Destine is een pop/rock band uit Nederland. Ze zijn niet zo super bekend hier, hoewel ze over de hele wereld touren. Dus opzich, ik begrijp dat je ze niet kent, veel mensen hier in Nederland en België kennen hun niet ;p Maar ik vind het wel goede muziek! (duhh, naders was ik geen fan xd)

    Ik ben benieuwd wat je ouders zeggen (:

    owyeaaah ik mag! :'D mama wil nog geen tickets bestellen omdat ze zeker wil zijn dat er dan geen verjaardagsfeestjes zijn ofz -.-


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley