• Deze zomer ga ik weer (zoals elk jaar :d) festivals doen:
    - TW Classic (al geweest)
    - Rock Werchter (vrijdag)
    - Rock Zottegem
    - Reggae geel
    - Laundry Day
    nog mensen die festivals gaan doen deze zomer?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ja, Pukkelpop.


    Life is all about having a good time.

    LEADERLOUIS schreef:
    Wellll ...
    Huhum, eigenlijk kinda vandaag, binnen 53 minuten al niet meer xp



    Oh en ik zeg niet dat het hem gaat lukken. Ik zeg eigenlijk van niet, maargoed.

    Oh oké ik heb nog een paar minuten,
    bij deze dus nog een gelukkige verjaardag! :D

    Haha wss gaat het niet lukken. (A)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    (...)
    Oh oké ik heb nog een paar minuten,
    bij deze dus nog een gelukkige verjaardag! :D

    Haha wss gaat het niet lukken. (A)



    Hahah (= Ik vind het al een hele eer dat hij zei dat hij het ging doen xp
    Maargoed ja, gisteren om 8 uur 's ochtends kreeg ik dus een bericht van hem. Ik kon hem serieus doodslaan omdat het nog zo vroeg was. Ik kreeg een gelukkige verjaardag met een hele reeks namen erachter dat ik dacht: Thefaq ?! Wie zijn dat nu weer ...

    Ik ga naar geen enkel festival, pure geldverspilling als je het mij vraagt.


    comfort in c h a o s

    Ik wou zo graag naar Rock Werchter (zeker zondag), maar het was al uitverkocht voor ik een ticket had kunnen bemachtigen. D: Maar ik ga misschien naar Crammerock in Stekene, 31 augustus - 1 september


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Misschien Simmerdeis. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben naar Genk On Stage geweest, gisteren naar Werchter (het was fucking awesome!), Rock Herk, Laundry Day en waarschijnlijk nog van die kleine festivalletjes..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)


    Hahah (= Ik vind het al een hele eer dat hij zei dat hij het ging doen xp
    Maargoed ja, gisteren om 8 uur 's ochtends kreeg ik dus een bericht van hem. Ik kon hem serieus doodslaan omdat het nog zo vroeg was. Ik kreeg een gelukkige verjaardag met een hele reeks namen erachter dat ik dacht: Thefaq ?! Wie zijn dat nu weer ...

    Hahah xd
    Jaja de hele crew, ik heb hem toch niet gezien op het podium. Misschien stond hij op 1 van de andere ... al betwijfel ik dat xp


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Haddock schreef:
    Ik wou zo graag naar Rock Werchter (zeker zondag), maar het was al uitverkocht voor ik een ticket had kunnen bemachtigen. D: Maar ik ga misschien naar Crammerock in Stekene, 31 augustus - 1 september

    Ik ga misschien ook naar crammerock :) (Ik woon trouwens in Stekene, dus het is dichtbij :p Jij? :))


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Ik ga misschien ook naar crammerock :) (Ik woon trouwens in Stekene, dus het is dichtbij :p Jij? :))

    Ik ga misschien ook naar crammerock, samen met mijn nicht want die woont in Sint-Gillis-Waas :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    (...)
    Ik ga misschien ook naar crammerock, samen met mijn nicht want die woont in Sint-Gillis-Waas :D


    Aaaah! Allé, wie weet komen we elkaar tegen :D


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Austen schreef:
    Ik ga naar geen enkel festival, pure geldverspilling als je het mij vraagt.


    + Veel te veel herrie voor mij.


    26 - 02 - '16

    Ik ben afgelopen zaterdag naar Wantijpop geweest en misschien ga ik naar Lowlands :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Raniiaa schreef:
    (...)

    Aaaah! Allé, wie weet komen we elkaar tegen :D


    Haha ja, gij bent makkelijk te herkennen (denk ik) zat - blond - groot :p


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik wilde vorig jaar naar Pinkpop, maar niemand wilde mee (cat)'

    Ik ben naar de TMF Awards geweest in 2007, maar dat was niet echt een festival :p En Zomerspektakel aan het Meer vind ik ook niet tellen, want alleen Bløf kwam toen optreden, dus dat was meer een concert :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.