xMadebyme schreef:
(...)
Da's typisch hé de dag dat ik ging was allegoed niet uitverkocht.. Ja volgend jaar! Ik wil combiticket volgend jaar, ik zal al maar beginnen sparen.. :p
Landgraaf, heb ik al van gehoord! En Pinkpop ken ik ook, mijn papa is er al geweest, denk ik. Ik nog niet, met de nadruk op 'nog'.. ;p Oh lijkt me zo leuk! Kunstbende heb ik ookal van gehoord! Wanneer is dat juist? En moet je tickets op voorhand kopen of gewoon daar betalen? Lijkt me echt leuk, als ik kan én mag, dan ga ik ook!
Ik woon in de buurt van Antwerpen, weet je toevallig of dat ver van Landgraaf is? (:
Geweldig! Dan ben jij sowieso een toffe, haha ik heb je profiel ook bekeken, ik herkende ook veel van mezelf in jou! ^^
Ja ik wil wel eerst altijd kijken wat het programma is, maar ik ga zowiezo volgend jaar weer naar een van de grote festivals, Pinkpop, Rock Werchter, of misschien wel Pukkelpop of Lowlands.. Of misschien wel meerdere, als er leuke artiesten komen ;p Maar inderdaad, dan kan ik maar beter alvast gaan sparen ;p
Ik heb even voor je gekeken op google maps. Antwerpen ligt nog best wel ver van Landgraaf, het is anderhalf uur reizen met de auto.. Maar dat neemt niet weg dat het een leuk festival is! Ik zal je even de link naar de site geen >>
Le click. Dan kun je zelf kijken wat je van de artiesten tot nu toe vind (; Het is op zaterdag 22 september. Meer staat er nog niet op de site, maar de vorige twee keer begon het om 12 uur 's middags en duurde het tot ongeveer half 8 's avonds. Je kunt van te voren kaartjes kopen, die kun je bij de verkooppunten in Heerlen, Maastricht, Landgraaf, Sittard en Geleen kopen (allemaal Nederland), maar als ik het goed heb gezien kun je ze ook op de site zelf bestellen. Er zit dan wel nog geen servicekosten bij, maar ik denk niet dat dat veel zal zijn ;p Je kunt ook kaartjes kopen aan de kassa, maar dan kosten ze 13 euro.
Haha toevallig dat we onszelf op elkaars profiel terug herkennen xd
Inspiration can hit you any time