• Pretty little liars gaat over vier vriendinnen die in het stadje Rosewood wonen. Na de verdwijning/dood van hun vriendin Alison krijgen de meisjes verdachte smsjes van een A- met daarin hun geheimen die alleen Alison wist. De meisjes zijn vastberaden te achterhalen wie deze A- is, alleen brengt dit ze alleen nog maar meer in gevaar.



    Alleen nog vrienden nodig!

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Thuissituatie:
    Hobby's:
    Extra:


    De vier vriendinnen:

    Amare Philomena Artemiya
    Michelle McCalister
    Alex Claire Hope
    Elisábeth Lauren Billington

    Vrienden/verdachten:

    Aiden Micheal Johnson
    ShaneDarren Grey
    MonaVanderwall
    Ruby Mikki Chandler
    Amyrill Phay Cambright


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:34 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    I LOVE PLL!!!
    Mag ik Mona reserveren?
    Ik vul hem later in.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Heeyy Max!

    Hahah zie je hem nu pas xD

    xx


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jaa xdddd faal


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rol:
    vriendin/verdachte
    Naam:
    Mona Vanderwall
    Leeftijd:
    17
    Uiterlijk (met foto):



    Karakter:
    Mona kan altijd heel bitcherig uit de hoek komen. Het kan haar niet veel schelen wat andere van haar vinden. Mona kan vaak heel sarcastisch overkomen.
    De rest komt in RPG.
    Thuissituatie:
    Mona's ouders zijn allebei advocaten, waardoor ze vaak alleen thuis is en zich best vaak eenzaam voelt. Daarom probeerdt ze zo vaak mogelijk met vrienden of haar vriendje af te spreken zodat ze minder alleen is.
    Vroeger toen mona dik was gaven haar ouders helemaal niks om haar. Nu ze veel populairder is kijken haar ouders meer naar haar om, maar het maakt ze nogsteeds niks uit wat ze allemaal doet.
    Hobby's:
    Ookal heeft mona genoeg geld, ze doet aan shopliften. Ze is nog nooit betrapt, want is er best goed in geworden.
    Ook is ze best goed in computers hacken.
    Thuis zit mona vaak achter haar piano. Niemand weet dat ze piano kan spelen.
    Extra:
    Ookal zijn ze heel verschillend, en hebben ze allebei hun eigen hobby's en bezigheden, zijn Mona en Alex beste vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:00 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ik wil er wel nog een maken maar dan liever een jongen...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oh wacht, xEponine. Hahaha mijn personage Aiden heeft een relatie met Mona als je dat wel of niet wist XD Ik had dat er toen bijgezet maar ja.. XD hij vind iemand anders leuk..alleen die iemand anders moet ik nog vinde nxd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    --

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:23 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oeeee heb zin om te beginnen!
    @Prisoner weet denk wel waarom xD


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    @prisoner ja ik had het gezien!


    Now life has killed the dream I dreamed

    Kan ik me nog aanmelden? =3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Benefit: Ja dat kan denk ik wel hoor. De rpg maker is nog op vakantie tot 12/7/12 dus nog twee dagen. Je kan wel een personage aanmaken maar dat moet dan wel een meisje zijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    @Benefit: Ja, je kan gewoon nog een personage aanmaken!

    @xheart: Nu wil ik ook wtetn waarom je er zoveel zin in hebt!!! XD


    Now life has killed the dream I dreamed

    xheart schreef:
    @Benefit: Ja dat kan denk ik wel hoor. De rpg maker is nog op vakantie tot 12/7/12 dus nog twee dagen. Je kan wel een personage aanmaken maar dat moet dan wel een meisje zijn.


    Je mag ook nog steeds jongens aanmaken hoor! Zometeen zal ik mijn personages ook even aanmaken.
    Aangezien ik 1 dag eerder thuis ben, zal ik de topic zometeen aanmaken!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rol: Vriendin/verdachte
    Naam: Ruby Mikki Chandler
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Ruby heeft donkerbruin haar dat aan de rechterkant met highlights blonder is gemaakt. Rond haar donkerbruine ogen staan sproetjes die je het hele jaar door blijft zien. Ze is aan de kleine kant ongeveer 1,64 lang.
    Karakter: Ruby is een nieuwsgierig meisje. Ze is intelligent maar dat laat ze niet graag merken. Ze kan nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen met sarcastische opmerkingen. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor. Haar enthousiasme kan ook voor problemen zorgen omdat het uiteindelijk nogal vreselijk irritant kan zijn. Het probleem bij Ruby is, dat ze veel te veel nadenkt over dingen. Zo raakt ze in de stress. Ook is ze emotioneel aangelegd en krijgen haar emoties ook vaak de overhand, want ook niet altijd goed kan uitpakken. Creativiteit, daar heeft ze ook een flinke dosis van. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen.
    Thuissituatie: Ruby heeft een oudere broer Collin die altijd erg beschermend over haar is. Haar ouders zijn niet ontzettend rijk en daardoor valt Ruby op school vaak een beetje buiten de boot terwijl ze er zelf helemaal geen problemen mee heeft.
    Hobby's: Ruby leest heel erg graag, het liefst verliest ze zichzelf in een roman of thriller die haar dan ook dagen bezig houden.Ook is ze erg onderzoekend en gaat het liefst op ieder mysterie af wat haar ook wel erg paranoïde maakt.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:27 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam: Amyrill Phay Cambright
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk (met foto):
    Amyrill heeft lange, krullende, blonde lokken en een slank figuur. Ze is erg lenig gezien ze in haar jeugd erg veel sporten heeft beoefent en nog steeds erg bezig is met beweging. Verder heeft ze een beetje een hartvormig gezichtje met altijd rood gelakte lippen. Ze heeft vrij grote, groene ogen die rijkelijk omlijst zijn met wimpers en mascara en ze draagt vrijwel altijd merkkleding.




    Karakter: Amyrill is opgegroeid in de hogere kringen. Ze weet niet beter dan dat ze altijd haar zin behoord te krijgen. Eigenlijk is het een beetje een meisje met twee gezichten. Haar ene kant is zacht en tedere, terwijl de andere scherp en arrogant uit de hoek komt. Ze kan vrij impulsief overkomen op de meeste mensen. Dat komt vaak ook omdat ze graag andere mensen misbruikt om zelf lol te hebben. Haar regel is dat ze met geld alles kan bereiken en wat je niet kunt bezitten kun je vernietigen.
    Thuissituatie: Amyrill is opgegroeid in een enorm landhuis. Haar moeder vliegt de wereld over en haar vader is altijd in Tokyo met zijn nieuwe vrouw. Ze heeft een stiefbroer, Drew, maar ze gaan beiden hun eigen weg en spreken elkaar nooit tot nauwelijks. Ze gaat naar school op een reguliere high school, en heeft daar haar vaste kliekje om te commanderen en zichzelf mee te plezieren.
    Hobby's: Amyrill is dol op paardrijden en kunstchaatsen. Ook danst ze graag op feestjes en kan ze behoorlijk loskomen met wat drank. Ze is iedere dag in de stad te vinden en het kleineren van mensen staat bovenaan haar lijstje.
    Extra: Amyrill is verdachte gezien haar naam ook met een 'A' begint, ze alle middelen zou hebben om informatie te achterhalen en ze behoorlijk doortrapt kan zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.