• Pretty little liars gaat over vier vriendinnen die in het stadje Rosewood wonen. Na de verdwijning/dood van hun vriendin Alison krijgen de meisjes verdachte smsjes van een A- met daarin hun geheimen die alleen Alison wist. De meisjes zijn vastberaden te achterhalen wie deze A- is, alleen brengt dit ze alleen nog maar meer in gevaar.



    Alleen nog vrienden nodig!

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Thuissituatie:
    Hobby's:
    Extra:


    De vier vriendinnen:

    Amare Philomena Artemiya
    Michelle McCalister
    Alex Claire Hope
    Elisábeth Lauren Billington

    Vrienden/verdachten:

    Aiden Micheal Johnson
    ShaneDarren Grey
    MonaVanderwall
    Ruby Mikki Chandler
    Amyrill Phay Cambright


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:34 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oeh, ik wil er wel één meisje reseveren!
    Ik heb alleen niet zo veel kennis van de boeken/serie, is dat echt heel erg, of..?
    Het lijkt me gewoon super leuk, haha :3.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oeh, ik wil er wel één reseveren!
    Ik heb alleen niet zo veel kennis van de boeken/serie, is dat echt heel erg, of..?
    Het lijkt me gewoon super leuk, haha :3.


    Nee is niet heel erg. Maar om het verhaal beter te begrijpen kun je misschien de trailer van de serie kijken. ;D


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    adores schreef:
    (...)

    Nee is niet heel erg. Maar om het verhaal beter te begrijpen kun je misschien de trailer van de serie kijken. ;D

    Zal ik doen :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Niemand?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik wil wel mee doen ^^ I lovee PLL


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    oeh eindelijk een PLL rpg :3
    Mag ik een meisje reserveren???
    Dan vul ik het zo meteen in!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ één van de vier meiden :]

    Naam: Amare Philomena Artemiya
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: RPG
    Thuissituatie: Amare heeft net haar moeder verloren. Haar vader is zwaar depressief en zij moet nu alleen zorgen voor haar 14 jarig zusje Amory
    Hobby's: Muziek maken en dan vooral haar zang en gitaar. Lezen en met haar vriendinnen zijn.
    Extra:

    Naam: Aiden Micheal Johnson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto): Hij is rond de 1.93 heeft een erg gespierd lichaam, heeft donkerblond haar en donkerbruine ogen.


    Karakter: Komt in de RPG te zien.
    Thuissituatie: Aiden heeft een rustige thuissituatie. Zijn moeder is advocaat en zijn vader is directeur van een groot en belangrijk bedrijf. Hij heeft een relatie met Mona terwijl hij eigenlijk gevoelens heeft voor Alex. Hij probeert de gevoelens te negeren aangezien Alex Mona's beste vriendin is.
    Hobby's: Sport, dan vooral kickboksen en zwemmen.
    Extra: Hij is een erg muzikale jongen die o.a. Gitaar en piano speelt zelf zingt hij ook een beetje, maar niet echt heel veel.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.



    Rol:
    Eén van de vier meiden.

    Naam:
    Michelle McCalister

    Leeftijd:
    17

    Uiterlijk (met foto):
    Michelle heeft blonde halflange haren die over haar schouders vallen. Vaak zijn haar haren stijl, terwijl ze er van nature een slag in heeft. Michelle heeft ook heldere hazel gekleurde ogen. [Zie foto bovenaan]


    Karakter:
    Michelle heeft nogal een bitcherige kant, ze heeft aardig snel een oordeel klaar over anderen en als ze besloten heeft dat ze je niet mag, is ze ook niet aardig tegen je. Maar als je haar vertrouwen gewonnen hebt, is ze een heel aardig meisje. Haar familie betekent alles voor haar, ook al woont ze bij haar moeder en moet zij vaak voor haar jongere broertje en zusje zorgen. Ze houdt van ze en kan zich geen leven zonder hen voorstellen. Haar vrienden betekenen ook erg veel voor haar. Ze heeft alles over voor haar vrienden en al met al zit haar hart toch op de juiste plaats.

    Thuissituatie:
    Haar thuissituatie is niet erg perfect. Haar vader is overleden toen ze nog jong was vanwege een hartaanval. Daarom woont Michelle alleen bij haar moeder en haar broertje en zusje van 7 jaar oud. Ze zijn een tweeling en aardig druk. Haar moeder is vaak niet thuis, daarom moet Michelle vaak op haar broertje en zusje passen. Haar familie betekent veel voor haar, en ze zou er alles voor doen om ze veilig te stellen. Haar moeder heeft het druk met haar werk, ze runt namelijk een beauty-salon.


    Hobby's:
    Michelle tekent graag in haar vrije tijd, ze kan zo wel uren bezig zijn. Ook schildert ze en zingt ze soms zelfs. Ook houdt ze van dansen, als klein meisje zat ze ook op ballet en is daarom erg lenig.

    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:03 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik wil ook nog wel één van de vier vriendinnen :)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ik had trouwens ook éen van de vier meisjes gereseveerd, even voor de duidelijkheid ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jullie mogen natuurlijk nog reageren , maar ik ben tot 12 Juli op vakantie. Daarna zal ik een topic aan maken!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rol:
    Éen van de vier vriendinnen.
    Naam:
    Alex Claire Hope.
    Leeftijd:
    16.
    Uiterlijk (met foto):



    Alex heeft mooi kastanje bruin haar, dat ze elke dag anders heeft. Je ziet haar zelden met haar haren los lopen. Haar ogen zijn blauw met een beetje bruin erin vermengt, zodat het van een afstandje zacht paars lijkt. Ze draagt mascara en eyeliner dat zorgt ervoor dat haar wimpers nog meer volume krijgen en haar ogen er nog meer uitspringen. Ze heeft mooie smalle lippen die een tikkeltje roze zijn. Haar huid is bleek, maar niet te. Ze heeft 1 tatoo.
    Deze.
    Karakter:
    Alex, kan een lief meisje zijn. Ze zal je niet zo snel uitschelden of pijn doen, maar ze kan wel erg vervelend zijn. Ze kan net zoals haar broer het bloed onder mensen hun nagels vandaan halen. Ze kan er dan onschuldig uitzien maar dat is ze zeker niet. Ze is niet op haar mondje gevallen en niet bang om zomaar dingen te zeggen. Ze kan erg naïef zijn en denkt niet na voordat ze iets doet. Tegen degen van wie ze houd is ze aardig, maar als je hun pijn doet heb je een groot probleem, dan zal ze je het leven zuur maken. Wel heeft ze niet zo'n goed zelfbeeld en kan erg verlegen over zichzelf zijn.
    Thuissituatie:
    Alex komt uit een rijk gezin, haar ouders hebben het goed en ze heeft geen zorgen. Wel heeft zo nog een oudere broer die haar soms het bloed onder haar nagels vandaan haalt. Voor de rest kan ze wel goed met hem. Ze is vaak met hem alleen thuis.
    Hobby's:
    Skateboarden, Met haar vriendinnen zijn, Streetdancen. Ze heeft het Skateboarden van haar broer overgenomen. Ze zat vroeger op ballet en is daardoor nu nog erg lenig, maar sinds haar 8 doet ze aan Streetdance.
    Extra:
    Ze heeft nog een hondje Kate (Afgeleid van skate). Ze heeft gevoelens voor Aiden, maar stopt ze weg door de vriendschap met Mona.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:26 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rol: Éen van de vier vriendinnen
    Naam: Elisábeth Lauren Billington
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:




    Karakter: Elisábeth is de arrogante van de vier. Ze weet prima dat ze er goed uitziet, en gebruikt haar charmes maar al te graag. Ze is een ontzettende flirt, en heeft dan ook al vele harten gebroken.
    Ze geniet van het jong-zijn, en gaat dan ook graag uit. Ook geldt er bij haar 'Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd'. Ze probeert er het beste van te maken, ondanks haar thuissituatie.

    Tegenover de buitenwereld is Elisábeth een genadeloos, rijk meisje, dat niet geeft om andermans gevoelens. Deels is dit waar, slechts bij haar vrienden is ze zichzelf: Vrolijk, druk, en altijd in voor een feestje.
    Thuissituatie: Haar thuissituatie is niet al te best.
    Haar vader is haar moeder en Elisábeth velaten, twee jaar terug. Vanaf dat moment begon haar moeder te drinken, en werd depressief. Nu is het al stukke minder, maar Elisábeth treft haar nog regelmatig dronken aan.
    Elisábeth schaamt zich voor haar thuissituatie, en laat niet vaak mensen binnen.
    Hobby's: Elisábeth zingt graag, omdat ze hier haar emoties in kwijt kan. Ook heeft ze een passie voor schilderen, dit doet ze het meest in haar vrije tijd. Zingen doet ze bijna overal, van onder de douche tot tijdens het winkelen.
    Extra: Elisábeth heeft een geheim, en ze schaamt zich er ontzettend voor; dit is dan ook de hoofdreden dat niemand het weet.
    Ze heeft veel geld, maar dit komt grotendeels omdat ze een paar keer het bed is ingedoken met een jongen, voor geld.
    Dit moest omdat ze thuis in geldnood zat, aangezien haar moeder in een periode zat dat ze niet kon werken.

    Rest komt later.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol:
    Een vriend van school.

    Naam:
    Shane Darren Grey

    Leeftijd:
    18

    Uiterlijk (met foto):




    Karakter:
    Shane is een hele lieve jongen, hij is niet graag alleen vanwege zijn verleden. Hij is namelijk erg gepest geweest, maar daardoor is hij alleen maar sterker in zijn schoenen gaan staan. Velen denken dat hij homo is omdat hij zich graag goed kleed met veel accessoires zoals hoedden, strikken en sjaals. Hij probeert mensen altijd te helpen en zou nooit zomaar gemeen tegen iemand zijn. Hij is heel erg mysterieus, hij zou niet zomaar iets over zichzelf vrijgeven tenzij je zijn vertrouwen gewonnen hebt.

    Thuissituatie:
    Shane heeft nog een oudere broer, Jack. Hij kijkt altijd op tegen zijn grotere broer, maar kan hem niet uitstaan omdat hij altijd vindt dat hij beter is dan Shane. Ook wordt hij altijd voorgetrokken door hun ouders en dat gaat soms heel erg ver zodat Shane heel vaak verwaarloost wordt..

    Hobby's:
    Hij houdt van piano spelen, hij zit ook van kleins af aan op pianoles En hij regisseert graag, bijvoorbeeld musicals.

    Extra:
    Shane is heel erg mysterieus en draagt veel geheimen met zich mee.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    De vier vriendinnen:

    Amare Philomena Artemiya
    Michelle McCalister
    Alex Claire Hope
    Elisábeth Lauren Billington

    Vrienden/verdachten:

    Aiden Micheal Johnson
    ShaneDarren Grey

    Graag nog wat vrouwelijke personen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor