• Keiharde zeiktopic
    Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer in mijn vriendin. Volgensmij ben ik echt snel mensen beu maar dat is echt een kut reden.. Ik ben haar vandaag ook helemaal beu. Ze vroeg vorige week of ik vanavond naar haar toe kon gaan en blijven eten om haar helemaal partyready te maken dus ik vroeg net of ik nog kon blijven eten anders gooide ik een pizza in de oven. Smst ze me terug om kwart voor 6 dat ze nog op haar werk is, ze moest werken tot 5 uur en ze woont 5 minuten van haar werk af?! Ik heb er dus net een pizza in gegooid hoor ik ineens weer mijn mobiel piepen dat ze reageerde. Ik had haar gesmst dat van 7 tot 7:30 echt niet genoeg tijd is om helemaal klaar te zijn, smst ze terug 'Hoe kom ik dan aan je blouse'. REALLY?! Gaat het daar allemaal om? Ik smste dus dat ik niet meer kom, ik had hier dus helemaal geen zin meer in. Smst ze terug 'Ik zie je dus om 7 uur of eerder?'. Het is haar niet helemaal duidelijk geloof ik.. dus ik weer reageren 'Nee dat zeg ik je toch net haha'. Nu irriteer ik me aan haar, domme reden he? Maar het is niet alleen dit hoor! Ze aapt me na laat maar zeggen, wat me ook keihard irriteert. Mijn dag was geweldig as you can read*O*
    Iemand nog meer zulke 'vriendinnen'?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:43 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nope, gelukkig.


    The odds are néver in our favor.

    Oh, dat heb ik echt constant. Yay me. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had eens een vriendin die heel overdreven en luidruchtig is. Alles ging om haar mening en de mening van een ander was altijd bullshit. Bah, wat had ik een hekel aan haar. :')

    Anyway, heb je ook nog wel eens lol met haar? Of goede gesprekken? Want als dat er óók niet meer in zit zou ik er ook geen zin meer in hebben. xd


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Ik had eens een vriendin die heel overdreven en luidruchtig is. Alles ging om haar mening en de mening van een ander was altijd bullshit. Bah, wat had ik een hekel aan haar. :')

    Anyway, heb je ook nog wel eens lol met haar? Of goede gesprekken? Want als dat er óók niet meer in zit zou ik er ook geen zin meer in hebben. xd

    Ja voor de rest zijn we beste vriendinnen maar soms denk ik echt 'Nee meid, ik heb even geen zin meer in je hoor'. Ze is ook zwaar veranderd door een jongen die ze leuk vind dus elke keer als ze het over hem heeft heb ik ook geen zin meer in haar. De jongen die ze leuk vind is btw ook 24 en zij is 15, like whut?! Ik vind haar heel vaak ook schijnheilig maar buiten dit al is ze wel gezellig (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Haddock schreef:
    Oh, dat heb ik echt constant. Yay me. (cat)


    The universal language of art.

    Haddock schreef:
    Oh, dat heb ik echt constant. Yay me. (cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    dat heb ik dus ook heel vaak. Ze snapt me gewoon heel vaak niet... en ze aapt me ook echt heel vaak na. Ik heb het gelukkig eindelijk duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk vind als ze alles wat ik wil ook wil... Ze doet het nu ook niet meer. Maar volgens mij heeft ze gewoon een wat lager IQ dan mij. $

    & over die jongen die ze leuk vind, mijn vriendin valt ook aldoor op oudere jongens, zo irritant.

    & natuurlijk heb ik ook wel leuke momenten met haar... maar net zoals jou heb ik wel eens zo van 'man, ga alsjeblieft iemand anders zitten irriteren.'

    Succes, en gewoon duidelijk zijn tegen je vriendin, helpt mij ook heel erg hihi.

    Yuk, that is annoying.

    Nou, (ex) mijn beste vriendin heeft mij kapot genegeerd vanaf het moment dat ik ziek werd, wat ongeveer driekwart jaar geleden is nu. (: en áls ze al tegen me praatte dan maakte ze me belachelijk. Yeah, great friend.


    Destroy what destroys you.

    nope, gelukkig niet.


    -

    HAHAH SO FUNNY SHIT IS THIS! Ze heeft dus gesmst dat ze de blouse misschien nog komt ophalen. Nu denk je 'Ha-ha?' maar ik woon 30 minuten verder weg (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn nichtje (3 weken jonger) aapt me constant na.. :')
    Heb nu een half jaartje contact met haar. Sindsdien heeft ze een hele andere kledingstijl dan voorheen, namelijk precies dezelfde dingen als wat ik heb.. Vreselijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nope.

    Sandera schreef:
    HAHAH SO FUNNY SHIT IS THIS! Ze heeft dus gesmst dat ze de blouse misschien nog komt ophalen. Nu denk je 'Ha-ha?' maar ik woon 30 minuten verder weg (bloos)


    Oh my god :'D Maar ze valt op iemand van 24 jaar? Da's ongezond. xd


    You are beautiful, you are love.

    Jup die mensen ken ik.
    Ik heb ook een 'vriendin' waar ik me nu al bijna een jaar aan erger, maar ik durf niks te zeggen aangezien ik dat lullig vind en ik haat het om mensen te kwetsen. :')


    Life is a beautiful struggle

    Impressie schreef:
    (...)

    Oh my god :'D Maar ze valt op iemand van 24 jaar? Da's ongezond. xd

    Hahah, dat is precies wat ik denk. Eerst vond ze iemand van 23 leuk en nu van 24, ze werken bij de Mac. Nu heeft ze het de heletijd over iedereen daar in de mac en het is echt een rijtje. Persoon 1 is 23, die ze leuk vind is 24, iemand daar is 25 en een geweldige chinees die echt awesome is is 26. WHUAHHA het wordt steeds ouder..


    Shit happens but pee happens a lot more.