• Voor ik het probleem vertel ga ik jullie eerst eens kennis laten maken met de mensen waar ik nu bij loop (in het uitgaansleven ^^)

    Robin: een echt leuke jongen, ken ik al van kleinsaf, en is als een broer voor me, ik vertel hem dan ook alles.

    Iris VDR: Men beste vriendin, we kunnen over alles praten

    Yannick: Ook een soort van broer van me, echt een hele lieve jongen. en heeft respect voor me en in ales wat ik doe en dat is natuurlijk ook wederzijds


    Tom: zo'n echte jongen, die zichzelf echt cool vind, en niet tegen drank kan, en het leuk vind interessant te doen

    Francis: Jah, een jongen die echt denkt altijd Cool te zijn

    Iris VT: Vriendin van Tom, en haar heb ik eigenlijk nooit gemogen en zij mij ook niet.


    Natuurlijk heb ik nog vrienden, maar die hebben hier niet veel mee te maken. ^^

    Dus, ik rij altijd met Iris vdr, Yannick en Robin naar school, en ik had de laatste dagen een petje op, aangezien men gestylde haar niet in de war moet liggen. en onderweg waren we Tom francis en iris vt tegengekomen, niet leuk natuulrijk, maarja je kan ze moeilik gaan negeren hé

    eergisteren

    tom iris vt francis iris vdr en robin waren op de voetbal, en Tom begon over men pet dat ze lelijk was enz en francis en Iris vt stemden meteen in, en begonnen me achter men rug uit te lachen. Robin, die bengon me meteen te verdedigen echt zwaar, en Iris vdr, negeerde het, en lachte dus niet mee

    Gisteren

    Robin had me alles verteld, over dat uitgelachen worden over men petje dus, en oké iedereen z'n eigen mening, maar ik heb dan liever dat ze het in men gezicht zeggen i.p.v. zo achter de rug, maar okéj, ik geef er niet om,

    Iris VDR, had me ondertussen ook verteld dat Iris Vt Tom en Francis hadden geroddeld over Robin, dus ik vertel dat aan robin (aangezien onze broer zuster relatie xD) en ja, hij was echt blij dat ik dat had vertelt, maar nu zijn ze kwaad op mij en Robin (en misschien ook Iris vdr) omdat wij zo'n hechte vriendschap hebben.

    Vandaag

    Plots begonnen Francis en Tom (ja ze waren tesamen hé, want samen zijn ze sterk) via msn (tuurlijk, nooit recht in het gezich) tegen mij, en ze zeiden het van men petje, maar wat er in het gesprek stond zal ik jullie hieronder even laten zien

    (Ik ben domino ^^)

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    ewel jong
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    this tom
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    kvind daje een scheeve klak et
    Domino zegt:
    uhu

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    sow eh dan vind ik da eh
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    ge zat gy ook scheef te doen tegen my eh in den bus
    Domino zegt:
    eh oké jah zeker

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    en ge wilt ook alty uw zin eh
    Domino zegt:
    maar Tom, ik vind het niet erg dat jij men klak scheef vind

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    kben echt nie de enigste die da vind
    Domino zegt:
    ik draag da voor men haar en niet voor u
    Domino zegt:
    ja ik weet het
    Domino zegt:
    francis vind da ook
    Domino zegt:
    Iris vt wrs ook
    Domino zegt:
    en eeh Kevin

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    EN AJE IETS TEGEN IRIS VT HEBT EH
    Domino zegt:
    heb ik iets verkeerts gezegt

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    fock of ged daar ook apma zittn kakkn tegen robin over my enal
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    ebk ghoord
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    kak
    Domino zegt:
    eh ik heb gezegt wat ik heb gehoord

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    als ge volwassen zyt zegt ge da ni altyd door
    Domino zegt:
    als gij volwassen zijt, zou je mij niet via msn beginnen uit te schelden

    Domino zegt:
    trouwens, Robin is als men broer, hij verteld mij alles, en ik hem

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    wy zyn u ni
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    aant uitschelden maar u op u fouten aant wyzen, deuhn
    Domino zegt:
    wel ik zie het toch anders

    de.rocker@hotmail.com zegt:
    en alsk kak zeg dan wilk eignlijk salu zegn dusja
    de.rocker@hotmail.com zegt:
    dan zij gy blind ^^

    (En ik weet het Francis en Tom 'de rocker dus' zijn idd moeilijk te verstaan xD)

    Je ziet dus hoe kinderachtig ze zijn. Nu ben ik van het principe, als iemand me één keer iets misdoet, is dat voor altijd, en aangezien ik Iris vt Francis en Tom nooit heb gemogen, maak ik van deze ruzie maar de gelegenheid onze vriendschap voorgoed af te sluiten.

    Nu enkel nog een goed wraakplan bedenken

    Maar ik zou wel even willen weten, wat jullie hiervan vinden? en of jullie het wel begrijpen xD aangezien ik zo'n vage schrijver ben ^^

    en nog iets, eigenlijk voel ik me hierdoor helemaal niet slecht, ik vind het zelf een soort van opluchting, om eindelijk van die groep verlost te zijn

    Xx lisa

    Het is wel een goed idee van dat msn :P

    maar we moetne niet té erg worden :P

    want anders kan ze op school en buiten school misschien probpleempjes krijgen en dan is het erger


    maar ik moet nu gaan ik kan nu niet meer helpen

    hoop dat je wat aan me mislukte hulp acties heb :P (H)
    Ik vind je heel lief, en ik vind jullie al meteen stukken cooler dan iris vt, tom en Francis tesamen, ongelofelijk dat ik hen ooit vrienden van me heb genoemt ^^