• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach. 'Ja, is goed. Wees niet bang voor de bal,' grijns ik naar haar. Ik loop naar het goal en ga er iets voor staan. Ik steek aanmoedigend mijn duim op en glimlach naar Isabella. Dit ging nog wat worden... Nou ja, ze was in ieder geval fanatiek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik even maar schud dan mijn hoofd. 'Nee hoor,je mag heeeel soms wel weg'zeg ik lachend maar schud dan opnieuw mijn hoofd. 'Wil je nu van me af dan?'

    Danny

    "Schiet die bal nu maar!" Roep ik terug en lach.
    "Wie in aanval? Nu beslissen." Grinnik ik naar Austin.
    "Ik ga wel." Zeg ik dan lachend en kijk naar Isabella.


    Ich liebe dich 27.12.23

    {Is misschien een beetje raar om dat wel te doen dan. Verliefd blijft verliefd:) Hij houdt nog steeds van Alice, dus nee denk ook dat niet:) }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik haal mijn schouders op. 'Je hebt zelf al gekozen dus ja'zeg ik lachend en ga bij het goal staan. 'Begin!'roep ik over het veld omdat ik een beetje ongeduldig werd.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:33 ]

    Isabella

    Ik steek mijn tong uit naar Danny en kijk hem aan. 'We gaan jullie inmaken sukkels!' Lachend schiet ik de bal naar Ian.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aawh wat zielig voor Danny xD]

    Ian

    Ik neem de bal behendig aan. Ik loop naar voren en zie Isabella vrijlopen. Vlug paas ik naar haar toe.

    {Het is een beetje moeilijk om zo'n voetbal spel te schrijven om ste beurt:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nee ik wil helemaal niet van je af, ik lig wel lekker, alleen worden mijn borsten een beetje geplet maarja' zeg ik lachend n zoen hem op zijn mond en laat mijn tong bij hem naar binnen glijden.

    {Wat? Oo, dat hij niemand heeft. Haha, Ian ook niet. Je kan ook gewoon doen dat er wel mensen op de camping zijn, maar die moeten dan niet een te grote rol krijgen zeg maar}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik ren wat vooruit en onderschep de bal. 'Danny ren naar voor!'roep ik en dribbel met de bal veder.

    [Achja, it's life háh! :P]

    [


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    Ik ren naar voor. "Austin, diep!" roep ik naar hem.
    Ik spring op en neer voor Isabella.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Ik grinnik even en voel daarna haar lippen weer op de mijne. Haar tong glijdt naar binnen en onze tongen raken elkaar. Een grote glimlach komt op mijn gezicht terwijl ik blijf zoenen.

    Austin
    Behendig schiet ik de bal naar Danny die naar voor was gerent. De bal bereikt hem en ik glimlach en ren veder.