• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ian

Ik lach en kijk om naar Isabella.
    'Die picknick tafel daar,' gebaar ik. Ik lach en pak de voetbal van Danny af Ik houd hem even hoog en paas hem dan weer terug. Lachend kijk ik ze aan.

Isabella

Ik knik en pak de tas van Austin over. Ik loop naar de tafel toe en begin de tafel te dekken. Dan gooi ik de zak naast de tafel en ga op het bank je liggen. Ik sluit mijn ogen en laat de zon op mij gezicht schijnen.

Danny

Ik knik naar Isabella en tik de bal omhoog en vang hem met mijn borstkas dan houd ik hem weer met mijn knieën hoog, dan met mijn voeten.
    "Let op!" zeg ik en schop de bal omhoog en vang hem in mijn nek, via mijn armen laat ik hem even heen en weer gaan, dan laat ik hem op de grond vallen en paas ik hem nar Ian terug.
    "Nu jij." Grinnik ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    Ze pakt mijn hoofd en trek me naar zich toe. Ik zet mijn handen naast haar hoofd zodat ik niet helemaal op haar hoeft te liggen. Ik kijk even naar haar

Austin
    Ik loop naar de tafel en ga zitten terwijl ik kijk naar Ian en Danny. Gelukkig hebben ze geen ruzie meer ofzo.

Ian Silvas

Ik lach en kijk naar Danny.
    'O, jij denkt zeker weer dat je de enige bent,' grijns ik. Met gemak doe ik hem na en grijns. 'Had je niet gedacht he!' Lachend paas ik de bal terug en kijk hem triomfantelijk aan.

Isabella

Ik hoor hoe ze elkaar uitdagen en slaak een diepe zucht. 'Jongens als jullie willen eten, de broodjes zijn nu nog vers,' schreeuw ik over het veld heen, terwijl ik blijf liggen. Eigenlijk lig ik wel lekker zo.

Danny

Ik lach naar hem.
    "Wie zegt dat ik dat denk?" Grijns ik terug.
    Ik schop de bal over me heen en tik hem achter weer omhoog, snel draai ik me om en schiet hem over me heen naar Ian.
    Ik kijk hem lachend aan. Precies recht.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ghehe Danny hoort har neit xD}

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Ik zucht en vang de bal behendig op. Wat Danny deed had ik nog nooit geprobeerd, maar hoe moeilijk kon het nou zijn? Ik tikte de bal behendig omhoog en wilde hem wegtrappen, alleen de hele verkeerde richting uit. Ik volgde de bal, hij ging recht op de tafel af. 'Isabella pas op!' Het was al te laat. Hij raakte haar vol. Ik kon het niet inhouden om in lachen uit te barsten.

Isabella

Ik open mijn ogen toen ik Ian mijn naam hoorde schreeuwen. Het volgende moment knalde een bal voor tegen me aan. Ian begon te lachen en ik kon het ook niet inhouden. 'Ik krijg jouw nog wel!' Grijnzend pak ik de bal en loop dreigend op hem af. Het deed best wel pijn, maar ja, het ging per ongeluk. 'En ik wil niet eens weten waarom die bal de hele verkeerde richting opging!' Ik kijk verbaasd naar de jongens. 'Waar is Austin?'

[Ben eten]

{Oké. Eetsmakelijk en ik ga me eventjes heel erg op mijn boeken focussen, anders heb ik morgen echt een paar probleempjes...}

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:01 ]

Danny

Geschrokken kijk ik naar wat er gebeurde, alsnel lach ik.
    "Gaat het Isabella?!" Vraag ik dan en lach nog even.
    Ik loop naar Ian toe en geef hem een duwtje. "Sukkel." Zegt ik lachend tegen hem.
    "Je moet geen dingen doen die je niet kunt." Grijns ik.
    Ik kijk naa Isabella. "Niet hier, anders zou je hem wel zien." zeg ik dan droog.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:01 ]

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine

Ik geef hem een kus op zijn lippen en glimlach naar hem. 'Je wou er toch wat voor terug, nou dit krijg je er voor terug' zeg ik lachend.