• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Nee hoor xD]

Jayson
    Ik til haar eraf en hou der vast. 'Zou ik je dan maar gelijk naar de kant brengen? anders wordt je nog natter'zeg ik plagend.

{Okee, vroeg me even af:)}

jasmine

'Ja doe dat maar' zeg ik lachend en hou hem stevig vast. 'Je hebt me in deze 2 dagen al wel veel gedraagd he' zeg ik plagend.

Isabella

Ik grijns. 'Het is niet zo zeer dat ik het niet leuk vind. Ik begrijp er gewoon niks van en ik vind het altijd zo... overdreven,' beken ik. 'Ik ga liever gewoon hardlopen of dansen. Muziek op en gewoon even niks aan je hoofd,' glimlach ik.

Ian Silvas

'Ja, die heb ik. Wacht even, ik haal hem.' Ik sprint naar de tent en pak mijn voetbal uit mijn rugzak. Wat je allemaal meeneemt op vakantie...' Ik lach en gooi de voetbal richting Danny.

{Wat voor een sport doen ze ook alweer Austin enz?}

Danny

Ik vang de bal via mijn borstkas op en houd hem met mijn knieën een aantal keer hoog, dan schop ik hem naar Ian.
    "Oké, ik schrok even!" Zeg ik eerlijk, want het was zo.
    Ik lach.

Ich liebe dich 27.12.23

Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

'Ja, die heb ik. Wacht even, ik haal hem.' Ik sprint naar de tent en pak mijn voetbal uit mijn rugzak. Wat je allemaal meeneemt op vakantie...' Ik lach en gooi de voetbal richting Danny.

{Wat voor een sport doen ze ook alweer Austin enz?}

football

Jayson
    'Ja,iets te veel'zeg ik lachend en breng haar naar de kant. 'Ik ben gewoon weer veel te lief voor je'zeg ik lachend en leg haar daarna op het zand neer. 'Nou kijk is'

Ian Silvas

'Hoe bedoel je, je schrok wel even?' Ik kijk hem verbaasd aan en trap de bal terug. Ik kijk over mijn schouder, maar zie Austin en Isabella nog niet.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:39 ]

{okee}

Danny

"De bal!" Zeg ik lachend en trap de bal weer naar Ian.
    "Hij kwam op me af en ik zag hem laat." Grijns ik.
    True. Ik lach weer even en schudt mijn hoofd.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    'Ow oke is goed'zeg ik. 'Dan moet je dat gewoon blijven doen' We komen bij het veldje aan en ik kijk naar Danny en Ian die voetballen. 'Wacht even'grijns ik en ren er naar toe. Ik vang met mijn borstkas de bal die Danny net schoot en hou hem even omhoog met mijn knieën en voeten. Daarna trap ik hem in de lucht door naar Ian. 'Sorry moest even'zeg ik lachend tegen Danny en Ian.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:42 ]

jasmine

Hij legt me neer op het strand en ik pak zijn gezicht tussen mijn handen en trek hem naar mij toe.

Isabella

Ik lach en kijk om me heen.
    'Waar hadden we gedacht te eten,' vraag ik aan Ian en Danny. Ik loop met de chocolaatjes in mijn hand naar ze toe.