• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Klinkt goed' zeg ik lachend en kijk even hoe ze de tent inloopt. Ik stao van het bankje en ga in het gras liggen,vol in de zon.Ondertussen wacht ik rustig tot Jasmine terug komt.

    Isabella

    'Je bedoeld zeker hoe voelt het om te winnen van Austin en Danny als meisje? Ik zal je vertellen, geweldig. Maar sinds wanneer ben jij een nieuwsgierig Aagje geworden?' Ik kijk hem lachend aan en bijt op mijn lip. Moest ik het Ian vertellen of niet? Twijfelend staar ik naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Hij zucht even diep en ik leg mijn hand op zijn schouder. 'het maakt echt niet uit als je het bent hoor'zeg ik met een glimlach. Ik hsd echt helemaal niks tegen homo's,het maakte me echt niet uit ze moeten lekker zelf weten.op wat ze vallen.

    jasmine

    Ik doe snel in mijn tas, de zonnenbrand, bladen en mijn zonnebril zet ik op, ik loop weer naar buiten en ga op hem zitten. 'ik ben klaar' fluister ik in zijn oor.

    Danny

    "Dat is het juist, ik weet het niet." Zeg ik en kijk Austin even aan.
    "Ik weet dus niet of ik het ben."
    Ik zucht. Why is this so hard?

    - Sorry mensen I go too sleep-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    ik kijk haar glimlachend aan en druk kort mijn lippen.op de hare. Ik had tussendoor gauw mijn zonnebril gepakt. 'nou als je dan van me afgaat kunnen we gaan' zeg ik lachend

    Ian

    'Gewoon een vraag, mag dat niet meer?' Ik glimlach. 'Kom je ook zwemmen? Of blijf je veilig op de kant?' Ik kijk haar vragend aan. 'Maar wat is dat nou tussen jullie?' ik wil het antwoord nu wel weten ook.

    {laat Austin anders naar het zwembad komn?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kijk hem even asn. 'Gun het wat tijd,je komt er vsnzelf achter' zeg ik en sta daarna op. 'ik ga naar het zwembad toe' zeg ik en loop de tent in om mijn handdoek en zonnebril te pakken. Ik loop naar het zwembad en.maak het stil zijn gebaar naar Ian terwijl ik achter Isabella sta en mijn handen voor haar ogen doe.

    (was ik dus al van plan xD)

    Isabella

    Ik kijk niets Vermoedend naar Ian. 'Stop met dat te vragen!' Ik schrik als ik twee handen op mijn ogen voel. 'He!' ik wil zijn handen van mijn gezicht afhalen. 'Ik was boos op Ian aan het worden,' grinnik ik. Het zou Danny of iemand wel zijn. Misschien Alex?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk grijnzend naar Austin.
    'Het was een doodnormale vraag hoor. Mag ik niet vragen wat er tussen jouw en Austin aan de hand is,' lach ik. Ik kijk Austin grijnzend aan en klim het zwembad uit. Ik sluit mijn ogen en laat me op het bedje vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'raad eerst maar wir.ik ben'zeg ik met een gek stemmetjr en grinnik even zachtjes. Waarschijnlijk wist ze.het gelijk al en ziu ze het in één keer goed hebben.

    jasmine

    Ik stap van hem af en pak zijn hand vast, onder het lopen leg ik mijn hoofd op zijn schouder. 'jayson, ik moet je zo iets vrrtellen wat ik aan helemaal niemand verteld heb, en je mag het ook absoluut niet doorvertellen'

    Isabella

    Ik bijt hard op mijn lip. Austin. Ian had de vraag herhaald waar Austin bij was... Ik zucht. 'Nou wat is dat moeilijk,' lach ik. 'Hallo Austin, mag ik dan nu weer je gezicht zien, dat is een stuk leuker dan je handen,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk haar even vragend aan en stoo met lopen. 'Ik ziu niemand iets zeggen' monpel ik en kijker een beetje bezorgt aan,het zou vast niks ergs zijn toch?