• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136108

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik zucht opgelucht als hij het geloofd.
    Dan zie ik Isabella voor ons met Alex. "Hoi." Zeg ik dan en kijk weer op mijn mobiel.
    Ik ga gewoon verder zoeken. Ik moét het nu echt weten.

    - Hihi plan gewijzigt is alweer goed xd-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -Neen is goed speelmmaar door :)-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Jemig kan dat niet wat enthousiaster?' Ik kijk naar Alex. 'Sorry, volgens mij hebben ze een duik nodig. Bij wie slaap je in een tent?' Ik kijk hem vragend aan. 'En ga je ook zo mee zwemmen? Jullie ook jongens?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny


    Ik kijk op. "Hé? O nee, ik heb nog van alles te onderzoeken- Doen! Ik heb nog vanalles te doen!" Zeg ik snel en kijk weer op mijn mobiel.
    Nee, geen zwemmen voor mij, tot ik het weet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'awh dat is lief, deze vind mijn moeder trouwens mooi, ik vind het iets te veel bloot hoor' zeg ik lachend en laat hem de foto zien.
    http://m.weheartit.com/entry/4784658

    Alex Castro
    'ik weet nog niet bij wie ik in de tent zit '. Ik kijk de jongens aan, lang geleden dat ik hun heb gezien.'hoi, alex' mompel ik.

    (ik ga offline :3 'xx tot morgen)


    On wednesdays we wear black

    (wat was je planetjr dan of doe je hem later?)

    -Later, het is niet zo noodzakelijk :)-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (hoi Alex? Zeg even dat je naAr je tent gaat dan is het wat makkelijker)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'sexy hoor' zeg ik lachend en wiebel even met mijn wenkbrauwen. 'gaan we zo nog wat leuks doen ?' vraag ik aan hasr en neem het laatste hapje van mijn broodje.

    {kan Austin reageren:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kijk even naar Isabella. ' ik.kom later met je zwemmen,goed? Ik lig.nu wel lekker' zeg ik lachend en leg mijn handen onder mijn hoofd. Ik kijk wat naar de wolken.

    jasmine

    'Ja jij vind dat natuurlijk wel sexy he' zeg ik lachend en geef hem een kus. 'ik weet niet wat we zo gasn doen, heb ik nog niet over nagedacht, maar wat wil jij gaan doen'

    Isabella

    Ik zucht. 'Prima, dan ga ik wel naar Ian. Die is toch alleen en dan neem ik een comfortabel bed.' Ik zucht en pak mijn handdoek op. 'Dag jongens.' ik loop met grote passen weg zonder om te kijken.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik draai me op mijn buik en gooi mijn voeten in de lucht.
    Ik lees wat er staat. "Ja..." Mompel ik als ik het terug herken in mezelf.
    Ik schud snel mijn hoofd, ik weet zelf toch wel of ik het ben de ja of de nee?
    Ik schud weer mijn hoofd, nee want ik moet het blijkbaar opzoeken. Ik bijt oo mijn lip en lees verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.