• Ik haat Frans echt zo erg!! Mijn docent is super gemeen en hij houd ervan slechte cijfers te geven :'(. En ik ben er gewoon niet goed in. (huil)

    Wat ik even duidelijk wil maken is dat ik niets heb tegen mensen die Frans leuk of zelfs makkelijk vinden. Echt diep respect daarvoor. Maar ja, ik haat het gewoon.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 10:14 ]


    I tel you that I love you. You tel me that you love me. But we are still alone.

    Ik heb het geluk dat ik een franse vader heb. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik haat Frans op dit moment ook. Nog steeds niet de uitslag van mijn examen terug gekregen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Forks schreef:
    (...)

    Stampen, stampen? Me hoella, niks stampen! Er zit geen ene ruk logica in, alleen iemand die te dom was om uitspraak 90% te laten verschillen van schrijfwerk, de lamlul dat ie was.


    Frans = logica.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Advena schreef:
    (...)

    Frans = logica.


    Argee. Ik heb nog nooit een taal geleerd met zo veel logica.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elric schreef:
    Dat is vervelend, maar iedereen heeft wel een vak dat ie echt haat. Je zult je er doorheen moeten slaan.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb een keer gehad met Frans, dat ik een vriendin van mij 0,4 punt omhoog geholpen heb, omdat ik veruit de slechtste was van de klas met mondeling..
    En ze niet lager wou geven dan een 4..

    Frans is echt waardeloos


    It's never gonna happen, Guys.

    Frans laat ik vallen YAY!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hou van Frans, samen met geschiedenis is het mijn beste vak (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik was in de eerste klas echt ontzettend goed in Frans, maar vanaf de werd het alleen maar erger. Uiteindelijk heb ik het maar laten vallen. Ik haat Frans ook, ik snap er geen bal van :')


    Destroy what destroys you.

    Eerst hield ik van Frans, maar nu ik mijn jaar sluit met een 4 niet meer.
    En ik ben zelf nog wel deels een Franse.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:13 ]


    Tell me about it, stud.

    Mute schreef:
    Oke.


    The universal language of art.

    ik haat Frans, Duits en Japans

    Ik heb Duits en mijn docent is een heks. Eerlijk waar.
    Twee vriendinnen van me zitten in een andere klas met Duits en zagen haar lopen op de eerste verdieping (ze hadden op de 2e verdieping les). Ze lopen de trap op en het was er relatief druk. Ongeveer een minuut later zien ze onze lerares wéér voorbij lopen alleen dan op de tweede verdieping. TERWIJL DE TRAPPEN ONGELOOFLIJK DRUK WAREN! O.O En er zijn twee trappen en zij hadden de één, maar de andere is altijd nog drukker...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis