• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Saartje - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melisje - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Ranietje - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, Directioner
    Marthje - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Neletje - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Lisetje - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Liesje - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Liekje - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner
    Nikkietje - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Maartje - Elizabetha - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudientje - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander
    Tesje - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Soofje - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy'tje - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jettetje - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander
    Annickje - PUKKELXDING - is 18 en wordt 19 op 4 oktober, Nederlander
    Joëllaatje - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly'tje - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabellaatje - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sandraatje - Pimpernel - is 14 en wordt 15 op 6 augustus, Nederlander


    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Isabella: 22/06-26/06 + 18/07-14/08
    Joëlla: 21/07-5/08
    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Anti-Avenger-dag
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Anti-One Direction-dag.

    • Topic Nummer 101 is geclaimd door Tessa.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pfffft. Serieus.
    Ik heb EINDELIJK vakantie, heb ik sinds de tweede schoolweek naar uit gekeken, maar ik weet niet waarom, maar ik geniet er niet van. Voel me kut en depri, zonder te weten waarom.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jarvis schreef:
    (...)

    Van mij alle Snow White and the Huntsman liedjes.

    Awesum


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BritishCandy schreef:
    Ik was ff eten, nu ben ik er weer.
    Sarah, maak het kind van mij en Kellan Lutz.
    Dan moet ik eerst een foto van jou hebben,ik ga nu eerst Lilo,Lirry,Narry,Nouis,Ziall,Ziam en Zouis doen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Elizabetha schreef:
    Pfffft. Serieus.
    Ik heb EINDELIJK vakantie, heb ik sinds de tweede schoolweek naar uit gekeken, maar ik weet niet waarom, maar ik geniet er niet van. Voel me kut en depri, zonder te weten waarom.

    Omdat je nog niet met mji hebt gepraat vandaag <3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Blubbbersok schreef:
    (...)Dan moet ik eerst een foto van jou hebben,ik ga nu eerst Lilo,Lirry,Narry,Nouis,Ziall,Ziam en Zouis doen

    Heb ik ff niet.
    Heb jij hyves? Dan moet je mij daar ff zoeken en dan vind je heel veel foto's. Facebook is denk ik afgesloten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Voor Autumn het door heeft, begint iedereen te rennen. Ze heeft niet eens bedacht wat ze gaat doen. Voor haar ziet ze een paar spullen die best wel handig kunnen zijn, maar wat als ze geraakt wordt? Geen tijd meer om te denken. Ze spurt naar voren en grijpt een pak crackers mee. Ze ziet voor haar neus een rugzak liggen, maar het ding wordt net door Mahogany uit District 7 mee gegrist. Autumn kijkt om zich heen. Daar, recht voor haar, zo'n twee meter. Het zilver van de werpmessen glinsteren in het zonlicht. Het is beter dan niets. Echt goed kan ze er niet mee omgaan, maar ze zal het proberen. Als ze vooruit rent, struikelt ze en maakt een soort van koprol. Een vlammende pijn boort zich door haar elleboog. Die zal ze een tijdje niet meer kunnen gebruiken. Er komt iemand bovenop haar terecht en ze krijgt een flinke klap van zijn kin op haar hoofd. Twee seconden kijkt ze in zijn prachtige zeegroene ogen. Dan begint het. En net zo snel is het weer verdwenen.
    Finnick kijkt even verbaasd op en kruipt weg.
    Autumn rent weg en trekt de pijl uit haar arm. Omdat er weerhaken aan zitten, moet ze hem er helemaal door halen en even later heeft ze een bloederige pijl in haar hand. Ze steekt hem achter haar riem en gespt, nog steeds rennend, de werpmessen om haar borst. Het pak crackers is ze onderweg ergens kwijtgeraakt en ze voelt er niets voor om terug te keren.


    I can't go any further.


    help

    Boe-hoe. Ik ben terug c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elizabetha schreef:
    (...)

    I won't tell. But...
    Als ik een story niet leuk vind, ben ik voor chappie 10 al afgehaakt, vind ik hem heel leuk, lees ik hem in 1 ruk uit c:


    Okay, dat is mooi, whoop c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    Boe-hoe. Ik ben terug c:

    Haaaaaaai LieveLieke <3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    Le Nikki.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    LIEKE!1 tip mix nooit Michael Jackson met Lady Gaga,je krijgt dit
    Klik
    En nu ga iik Lilo,Lirry,Narry,Nouis,Ziall,Ziam en Zouis maken


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LIEKJE!!!
    Haaiz
    Iz you happy?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jarvis schreef:
    Voor Autumn het door heeft, begint iedereen te rennen. Ze heeft niet eens bedacht wat ze gaat doen. Voor haar ziet ze een paar spullen die best wel handig kunnen zijn, maar wat als ze geraakt wordt? Geen tijd meer om te denken. Ze spurt naar voren en grijpt een pak crackers mee. Ze ziet voor haar neus een rugzak liggen, maar het ding wordt net door Mahogany uit District 7 mee gegrist. Autumn kijkt om zich heen. Daar, recht voor haar, zo'n twee meter. Het zilver van de werpmessen glinsteren in het zonlicht. Het is beter dan niets. Echt goed kan ze er niet mee omgaan, maar ze zal het proberen. Als ze vooruit rent, struikelt ze en maakt een soort van koprol. Een vlammende pijn boort zich door haar elleboog. Die zal ze een tijdje niet meer kunnen gebruiken. Er komt iemand bovenop haar terecht en ze krijgt een flinke klap van zijn kin op haar hoofd. Twee seconden kijkt ze in zijn prachtige zeegroene ogen. Dan begint het. En net zo snel is het weer verdwenen.
    Finnick kijkt even verbaasd op en kruipt weg.
    Autumn rent weg en trekt de pijl uit haar arm. Omdat er weerhaken aan zitten, moet ze hem er helemaal door halen en even later heeft ze een bloederige pijl in haar hand. Ze steekt hem achter haar riem en gespt, nog steeds rennend, de werpmessen om haar borst. Het pak crackers is ze onderweg ergens kwijtgeraakt en ze voelt er niets voor om terug te keren.


    I can't go any further.


    Nobody wants to help me?


    help

    Blubbbersok schreef:
    LIEKE!1 tip mix nooit Michael Jackson met Lady Gaga,je krijgt dit
    Klik
    En nu ga iik Lilo,Lirry,Narry,Nouis,Ziall,Ziam en Zouis maken


    IEUWL. HOE KWAM JE DAAROP?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Haaaaaaai LieveLieke <3


    Hi Nikki <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you