• Mijn leven is officieel saai! Volgens de mensen uit mijn klas dan (cat).
    Ze waren nog al geshockeerd toen ze hoorde dat ik de oudste van de klas was. Volgens hun leek ik op iemand van 12 -The fuq?- , terwijl ik 15 ben. vervolgens gingen ze me vragen stellen over wat ik allemaal wel en niet gedaan had in mijn leven. Het waren vragen zoals: 'heb je wel eens geblowd?','Ben je wel eens dronken geweest?','Waarom heb je nog nooit een vriendje gehad?' , 'Heb je wel eens gezoend?' en noem maar op! Ik antwoordde op alle vragen nee. En daarna was mijn leven saai.
    Ik trek me er niets van aan, want ik heb tenminste een gezond lichaam :3
    +

    Precies op het einde van het jaar gaat het mis met de roosters. We hadden opeens een totaal ander rooster. Ik had opeens 6 ongelezen berichten in mijn postvak van 6 oude roosters. Een vriend van mij 10 en vriendin 8. Sommige kregen niets en een vriend van mij kreeg 2 verschillende roosters voor deze week. Wat is mijn school weer zo handig D:

    En hoe was jullie dag :Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wel oké, haha! Maar moet jij nu nog naar school? Wij hebben eigenlijk meer lesvrij nu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laat die mensen lekker praten inderdaad. Die mensen verspillen juist hun leven aan alcohol en al die shit. :'D

    Hm. Mijn dag was saai lol. Ik heb niks meer te doen op school dus nu zit ik twee weken lang in alle lessen te tekenen.

    Biologist schreef:
    Wel oké, haha! Maar moet jij nu nog naar school? Wij hebben eigenlijk meer lesvrij nu.

    Laatste les week, maar volgende week heb ik geen les meer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn dag is redelijk saai :'). Ik ben al klaar met school, zit alleen nog op enkele punten te wachten.. Ik ben nu vooral thuis bezig met verschillende dingen en ik lees boeken die ik gedurende het jaar gekocht heb, maar nog geen tijd gehad heb om deze te lezen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn dag is heel saai. Ik heb de hele dag in bed gelegen met vreselijke buikpijn en mijn laptop op mijn schoot.

    Ik vind het oneerlijk. Waarom is bijna iedereen al klaar met school, terwijl ik volgende week gewoon nog toetsweek heb. ):

    Mijn dag is saai, ik zit ziek thuis te leren. Je moet je trouwens niets aantrekken van je klasgenoten. Als jij met 15 de oudste bent, vind ik het heel vreemd dat ze rest van je klas het belangrijk vindt om dronken te worden. Fijn dat jij wél hersens hebt. :'D

    Mijn afgelopen weken zijn saai. Heb al lang vakantie en doe echt de hele dag niet meer dan quizlet. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eerste twee uren had ik examen chemie. Zwaar verkloot maar ik denk wel dat ik juist over ben. Voor de rest van de dag heb ik niks interessants gedaan. En mijn leven is net zo saai als de jouwe. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Omdat ik morgen met vakantie ga. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben je dubbelganger!*O*
    Ik moet alleen nog donderdag en vrijdag naar school om boeken in te leveren en mijn UBER goede rapport op te halen, kuch..:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn dag is heel saai. Ik heb de hele dag in bed gelegen met vreselijke buikpijn en mijn laptop op mijn schoot.

    _________________________________________________________________
    I live my life in colour and see in soundMake sure you are heard!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2012 - 10:25 ]