• ik zat net gewoon serieus te huilen.
    bij een verhaal. en ik huil nooit om een verhaal.

    dus...
    moesten jullie wel eens huilen??


    Miep

    Clannad & Angel Beats. :"D
    Over het algemeen huil ik niet echt veel. Vroeger wel als ik me pijn deed of zo, nu zeg ik dat het allemaal wel gaat of ik ga lekker chagrijnig doen op het persoontje wat me pijn deed. :3

    Dragneel schreef:
    Clannad & Angel Beats. :"D
    Over het algemeen huil ik niet echt veel. Vroeger wel als ik me pijn deed of zo, nu zeg ik dat het allemaal wel gaat of ik ga lekker chagrijnig doen op het persoontje wat me pijn deed. :3

    YAY ANGEL BEATS
    Daarbij moest ik ook huilen. :'D

    Ehm ik huil weinig. Als ik huil, doe ik het stiekem trololo.
    Ik huil niet echt bij boeken/verhalen. Soms wel bij films!
    Zoals toen de hond dood ging in I am Legend. Of Hachiko! Zielige films soms dus. :c

    Nope.

    Nou... wacht.. ik kreeg wel een keer traanogen toen Key dood ging in een SHINee fic....... en dat was de enige fic die ik nog las :')

    Ik jank wel bij heel wat j-/k-drama's though (cat) 1 Litre of Tears en Koizora (film&drama) waren het ergst.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kanade schreef:
    (...)
    YAY ANGEL BEATS
    Daarbij moest ik ook huilen. :'D

    Ehm ik huil weinig. Als ik huil, doe ik het stiekem trololo.
    Ik huil niet echt bij boeken/verhalen. Soms wel bij films!
    Zoals toen de hond dood ging in I am Legend. Of Hachiko! Zielige films soms dus. :c


    Ik huil áltijd als het dier doodgaat, vooral als het een hond is, en I am Legend & Hachiko zijn echte mooie films.


    The odds are néver in our favor.

    Zo af en toe. Heeeeel soms bij boeken, vaker bij films en/of televisieprogramma's :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Miyavizm schreef:
    Ik huil wel eens, ja. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik huil áltijd als het dier doodgaat, vooral als het een hond is, en I am Legend & Hachiko zijn echte mooie films.

    Ja inderdaad! :c

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik huil áltijd als het dier doodgaat, vooral als het een hond is, en I am Legend & Hachiko zijn echte mooie films.


    dancing with wolves.
    gosh, ik moest huilen!


    Miep

    Ja, ik huil heel snel bij verhalen, boeken, series, films, liedjes ahaha. Ik ben erg emotioneel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij boeken wel, bijvoorbeeld 'haar naam was sarah', of bij films, maar bij verhalen op quizlet niet. ik krijg wel tranen in mijn ogen, of kippenvel, maar ik ga niet huilen.


    Destroy what destroys you.

    Eh, ja, dat overkomt me wel eens. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jup, heb ik ook wel eens gehad bij bepaalde boeken ;)
    Is niet vreemd hoor, je leeft je gewoon enorm in bij een verhaal.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik huil nooit! :')
    Heb ik wel eens, maar dan moet het écht een goede schrijver zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Natuurlijk huil ik wel eens.
    Dat is normaal en het spoelt lekker door


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Miyavizm schreef:
    Ik huil wel eens, ja. (cat)


    Don't judge a book by its cover...