• Was even niet zeker waar ik het nu moest plaatsen, dus dan maar hier.
    Iets wat helaas nog heel erg vaak gedacht wordt. Hier een van de vele voorbeelden dat ze die wel degelijk hebben...

    © Biscorner

    Swallows:

    Here his wife is injured and the condition is fatal.
    She was hit by a car as she swooped low across the road.



    Here he brought her food and attended to her with love and compassion.



    He brought her food again but was shocked to find her dead.
    He tried to move her....a rarely-seen effort for swallows!



    Aware that his sweetheart is dead and will never come back to him again,
    he cries with adoring love.



    He stood beside her, saddened of her death.



    Finally aware that she would never return to him, he
    stood beside her body with sadness and sorrow.




    ---
    Brought tears to my eyes. ;-;
    Poor little fellow. ):


    Til hug og blod.

    Of die foto's van dat hondje dat op een snelweg was aangereden, en die andere hond ging daarbij zitten rouwen en alle auto's wegjagen of zoiets...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had dat met mijn katten. We waren net verhuisd met onze drie katten, één moeder en twee dochters van die moeder. Ze waren allemaal al volwassen, dus de dochters waren niet meer afhankelijk van de moeder. (Theoretisch gezien dan toch.) Toen de moederkat wegliep van huis, heeft één van die twee dochters echt weken aan een stuk zitten jammeren, dan ging ze op het dak van de garage zitten, en daar de hele tijd miauwen, opdat haar moeder terug zou keren. (Wat ze nooit gedaan heeft)
    Dus ja, ik denk dat dieren tot in bepaalde mate emoties hebben.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    omg zo zielig :(


    As travars

    Och.. Zo zielig!


    Believe in yourself.

    aawwww =[


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    SEXYSTYLESx schreef:
    Dat is zo zielig. Maarja, wat doet dat vogeltje dan ook op een weg? Eigenschuld dikke bult :Y) -dat neemt niet weg dat het zielig is voor de vogels-


    Niet alleen de mensheid leeft hier. Dieren zijn er ook. We moeten de wereld delen. Die vogels zullen misschien wel denken: Die auto hoort daar niet.
    Helaas kunnen die beestjes niet echt voor zich zelf opkomen. (Ja, ze kunnen je aanvallen, maar van zo'n klein vogeltje kan een mens sowieso winnen...)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:07 ]


    Believe in yourself.

    Neenie schreef:
    Da's echt zielig. Arm vogeltje.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yoda schreef:
    Je hebt ook een filmpje, waarbij je een kat hartverscheurend hoort miauwen bij het lichaam van zijn/haar partner en vervolgens begint hij haar als het ware te reanimeren. Wat natuurlijk niet werkt. Geloof dat hij dat wel een halfuur geprobeerd heeft ofzo..




    Mijn zusje heeft een vriendin en die had een kat. Die kat werd overreden vlak voor hun huis. Die vriendin rende dus keihard naar buiten naar die kat. En die kat was heel zielig aan het miauwen en wilde naar die vriendin toelopen, maar dat kon niet want zijn rug was gebroken en hij was min of meer de straatstenen in geperst. Dus hij trok zich vooruit met zijn voorpootjes om bij haar te komen. Toen de kat bij haar was werd hij rustig.


    quidquid excusatio prandium pro

    Een koe (van mijn grootouder) moest de volgende dag naar het slachthuis. Alsof hij dat wist, ging hij die dag niets meer eten. Niets. Het was alsof hij protesteerde.

    Dan; ik heb het nu over twee andere koeien. Die twee koeien liepen altijd samen in de wei. De ene werd naar het slachthuis gebracht. De andere bleef in dezelfde wei. De koe werd ziek, hij burelde de hele tijd, at amper. Drie dierenartsbezoeken. Niets. De dierenarts vond niets.
    Dan besloot mijn vader om een andere koe erbij te zetten. De koe at terug wat meer. Nu is die koe terug de oude.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Beverly schreef:
    Awww. Dat is echt zo zielig.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dus eigenlijk heeft er iemand foto's gemaakt van een stervende vogel zonder hulp toe te schieten? Heeft vanaf het eerste moment al foto's gemaakt alsof hij wist dat het ging gebeuren. Ik vind het nu ik er zo over nadenk een aparte fotoshoot.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Yoda schreef:
    Je hebt ook een filmpje, waarbij je een kat hartverscheurend hoort miauwen bij het lichaam van zijn/haar partner en vervolgens begint hij haar als het ware te reanimeren. Wat natuurlijk niet werkt. Geloof dat hij dat wel een halfuur geprobeerd heeft ofzo..

    Dat heeft mijn kat gedaan bij mijn andere kat... We hadden het lijkje voor één nacht laten liggen in huis voor we ze begroeven, en ze heeft er de hele nacht bij liggen slapen... :-(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ygritte schreef:
    (...)
    Ehr. 'k Vind 't zo hatelijk als mensen 't afschuiven op de dieren -_- Wij moesten zo nodig wegen aanleggen en auto's laten rijden door hun gebied.

    En dát vind ik dus ook.

    OT: Ik beschouw dieren sowieso al als gelijken met ons, en ja, ik vind het ook ontzettend zielig.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sjiriki schreef:
    (...)



    Mijn zusje heeft een vriendin en die had een kat. Die kat werd overreden vlak voor hun huis. Die vriendin rende dus keihard naar buiten naar die kat. En die kat was heel zielig aan het miauwen en wilde naar die vriendin toelopen, maar dat kon niet want zijn rug was gebroken en hij was min of meer de straatstenen in geperst. Dus hij trok zich vooruit met zijn voorpootjes om bij haar te komen. Toen de kat bij haar was werd hij rustig.




    Ik kan dat niet kijken zonder te beginnen huilen >.< All the feelings..

    En nuh, dat lijkt me ook verschrikkelijk om mee te maken xo Stomme rotchauffeurs, als ze nou eens uit hun doppen zouden kijken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kippenvel, zo zielig!

    Maar inderdaad, dieren hebben wel gevoel! Ik heb dat bij mijn kat meegemaakt. Toen mijn hond stierf, heeft mijn kat de hele dag bij ons en bij het graf gezeten, hoewel hij normaal overal en nergens is te bekennen. Mijn kat is zelfs even in het graf gesprongen! Echt alsof hij afscheid wilde nemen van mijn hond.


    Inspiration can hit you any time