• http://nl.youtube.com/watch?v=y8MRhaxTa84&feature=related


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    sorry dude mr ken hem akl x3


    We can only learn to love by loving.

    Weet je hoe sexy ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    2 dingen:
    1. Ik verstond er geen fuck van.
    2. Dat is volgens mij idd wel Tom, want zijn stem is iets anders dan die van Bill


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    sorry dude mr ken hem akl x3

    oki(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die misvormde stem is sexy o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maar weet je wel niet hoe fucking cool? Zijn stem is mooi... Maar die van Bill ook hoor! Daar gaat het niet om (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Is dat filmpje niet vervormd? :S


    Let the Night embrace you

    Ehm. Dat is volgens mij Bill maar dan zijn stem gewoon zwaarder zodat het Tom lijkt.

    Ik twijfel of Tom dat echt is, wat SpamTijger zegt.. dat denk ik ook.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hijs egt (A) denk ik xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en nog iets
    *ik verstond er geen hol van zowat.
    *als het Tom echt is vind ik het wel mooi ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    is volges mij niet echt.
    Bill zingt zijn eigen achtergrond zegmaar, ze zeggen ook dat je het alleen op de cd hoort, dus het is gewoon bill!
    en bills stem wordt op cd meestal een beetje vervormd [hij klinkt anders op cd dan live, ik vind live mooier]


    If you want me to listen, whisper...

    is volges mij niet echt.
    Bill zingt zijn eigen achtergrond zegmaar, ze zeggen ook dat je het alleen op de cd hoort, dus het is gewoon bill!
    en bills stem wordt op cd meestal een beetje vervormd [hij klinkt anders op cd dan live, ik vind live mooier]


    Live is much mooier. en btw over dat liedje .. dat je Tom hoort op de cd dat is ook zo. Maar .. dan hoor je niet alleen Tom, daar kwam ik een tijdje terug achter toen ik die cd in een andere cd speler deed. Je hoort bij Durch Den Monsun Bill zingen en op de achtergrond komt Tom erboven uit. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Live is much mooier. en btw over dat liedje .. dat je Tom hoort op de cd dat is ook zo. Maar .. dan hoor je niet alleen Tom, daar kwam ik een tijdje terug achter toen ik die cd in een andere cd speler deed. Je hoort bij Durch Den Monsun Bill zingen en op de achtergrond komt Tom erboven uit. ^^

    Ja, klopt. Dat vind ik freaky >< En sexy ='D

    Tom zingt aleen de achtergrond van Durch den monsoon , van monsoon zingt Bill de achtergrond maar dan is zijn stem alleen lager en een klein beetje vervomd , maar Tom zingt alleen mee bij Durch den Monsoon! (werd bekend gemaakt op een intervieuw dat ik 1 jaar ofzo iets terug heb gezien ) (weet ook niet preies hoe lang , maar het lijkt een jaar geleden (A))