• Liselotte 'Liz' Pèrez is afkomstig uit Spanje, maar woont sinds haar zestiende bij haar alleenstaande moeder in een kleine appartement midden in Londen, Engeland. Ze weet precies alle jongens om haar vinger te binden, gebruikt bijna elke dag wel sterke drank, en slaapt bijna nooit thuis. De moeder van Liz het is compleet zat en heeft op internet een kamp voor tieners met problemen gevonden. Liz wordt naar Oostenrijk gestuurd met nog samen zeven meisjes, wat ze meteen al niet uit kan staan. Ze moeten hun zelf in het zweet werken, push ups, hardlopen tot dat ze eindelijk eens beseffen dat ze hun leven weggooien. En dat met behulp van hun eigen coaches wat tevens beroemde profvoetballers zijn.


    Nodig:
    #Vijf meisjes.
    #Overige rollen.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Nationaliteit: Geboorteplaats, woonplaats, etc
    Leeftijd: Vanaf negentien jaar.
    Karakter: Niet iedereen is lief, niet iedereen is een bitch. Heb verschillende types nodig.
    Foto: Bekend persoon. Holland Roden is bezet.
    Voorkeur voetballer: Mario Gómez is bezet.
    Reden waarom naar het kamp: Wat heeft ze fout gedaan?
    Extra: Familie, verleden, relatie's etc.
    Titel:
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:33 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Eh ja, ik doe wel wat meer meisjes. Dan krijgen jullie allebei de rol, alleen dat wordt wel moeilijker haha. C:


    Mag ik dan een meisje invullen? Want dan ga ik iets leuks verzinnen. Je mag je andere verhalen trouwens niet verwaarlozen hè :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mag ik dan een meisje invullen? Want dan ga ik iets leuks verzinnen. Je mag je andere verhalen trouwens niet verwaarlozen hè :')


    Ik weet nog iet wanneer ik hier aan begin haha, en ja is goed. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ik weet nog iet wanneer ik hier aan begin haha, en ja is goed. C:


    Okeu. Ze komt eraan. Eerst even die van Cheryl afmaken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fuck this. Is alles al bezet, zo nee, wat valt er nog in te vullen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Fuck this. Is alles al bezet, zo nee, wat valt er nog in te vullen?


    Overige rollen,
    ik kan zo even niks bedenken.
    Sorry :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Overige rollen,
    ik kan zo even niks bedenken.
    Sorry :C


    Hahaha. Dan vul ik wel gewoon niets in. (: Ik lees het verhaal sowieso wel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Één van de meisjes.
    Naam: Leticia.
    Volledige naam: Leticia Viorica Moldovan Cedreiro
    Nationaliteit: Zoals je aan Leticia’s naam kan zien is ze een half bloedje. Leticia is geboren in Chinsinau, de hoofdstad van Moldavië. Leticia’s vader is een Roemeen en haar moeder een Portugese. Op haar derde verhuisde ze naar Kiev, Oekraïne, waar de tot haar dertiende heeft gewoond en waar haar beide ouders stierven. Daarna verhuisde ze met haar toemalige vriend op zestienjarige leeftijd richting Italië, ze strandde in Podgorica de hoofstad van Montenegro. Toen ze erachter kwam dat haar vriend echt niet klopte vertrok ze naar Portugal waar ze nu in een achterwijk van Lissabon woont. Ze heeft nog altijd de Moldavische en Oekraïense nationaliteit.
    Leeftijd: Leticia heeft net de leeftijd van zesentwintig bereikt, namelijk op 3 juni. Dit betekend dat ze in het jaar 1986 is geboren.
    Karakter: Leticia is geen brutaal of gewelddadig type. Ze heeft nog nooit iemand op zo’n manier aangeraakt. Wilt ze iemand pijn doen weet ze dat met woorden te doen omdat deze in verhouding veel langer blijven hangen. Wil je dit voor elkaar krijgen moet je wel heel erg je best doen want Leticia lok je niet makkelijk uit. Ze blijft heel lang heel rustig. Toch heeft Leticia op haar momentjes het echte Oost Europese temperament en dan heeft ze echt de overheersende factor. Ze is een type dat graag de leiding neemt en plannen bedenkt dan dat alles tegen haar wordt gezegd. Ondanks dat ze haar middelbare school nooit heeft mogen afmaken is ze zeker geen dom meisje. Haar klanten leren haar ook op politiek, economisch en cultureel vlak veel. Daarbij heeft Leticia heel veel levenservaring, meer dan goed is voor een zesentwintig jarig meisje. Leticia heeft veel van de wereld gezien en gehoord, al is het maar in het armste deel van Europa, ze weet wat er speelt. Leticia heeft moeite met vertrouwen en is dan ook absoluut geen familie mens. Eigenlijk hecht ze nergens nog waarde aan. Ze vertrouwt ze mens van tegenwoordig niet meer en heeft erge last van bindingsangst. In haar ogen is alles voor één keer en ze zo pessimistisch als de pest. Ze kijkt eerst naar de gebreken voordat ze naar de mogelijkheden kijkt. Dit heeft deels ook te maken met haar verleden. Door dat haar vader een vluchteling is had Leticia en haar gezin ook maar amper kansen. Dit heeft haar pessimistisch gemaakt maar als ze echt iets wilt zet ze al haar zinnen erop. Ze kan zich erin bijten en nooit meer loslaten. Ze moet en zal het dan voor elkaar krijgen. Dit heeft ze van haar vader de vechtersmentaliteit. Leticia heeft een uitgesproken mening en houdt zich hieraan vast. Het maakt niet uit hoeveel tegen argumenten je geeft Leticia praat zich er altijd weer simpel uit door de vlotte babbel die ze van haar moeder heeft geërfd. Ze kan mensen makkelijk voor haar karretje spannen en laten doen wat Leticia wilt. Leticia’s verledingsfactor is een negen op schaal van tien. Met één blik kan ze je laten doen wat ze wilt. Maar tegenover oudere mannen is ze erg onderdanig en daar heeft ze veel respect voor. Dit is een deel van haar cultuur. Sowieso moet je respect hebben voor de oudere generatie maar bij mannen is dit nog belangrijker.
    Foto:


    Inna
    klik&klik
    Voorkeur voetballer: Cristiano Ronaldo. Als dit niet mogelijk is Jesús Navas.
    Reden waarom naar het kamp: Leticia heeft naar eigen zeggen niets fout gedaan, ze heeft gewoon een andere levenswijze dan de normale mens. Leticia is namelijk door haar voormalige vriend de prostitutie ingejaagd. Niet de ordinaire langs de weg of in een straatje achter het raam, nee, ze zit in de ‘goede’ kant. Leticia werkt namelijk in dure nachtclubs als danseres met ‘extra’s’. Zelf ziet ze het probleem er niet echt van in. Ze verdient lekker en heeft plezier. Het is een normale baan voor haar. Haar beste vriendin, Florance, dacht hier anders over en heeft Leticia naar het kamp toegestuurd toen het volledig uit de hand liep. De oorzaak achter dit baantje is eigenlijk het liefdesverdriet van haar vriend en het verlies van haar ouders wat ze niet heeft kunnen verwerken en op deze manier uit. Met haar werk kan ze dit vergeten.
    Extra: Leticia is dus geboren in Moldavië en heeft een Portugese moeder en een Roemeense vader. In eerste instantie zouden ze gewoon in Roemenië geboren worden maar door de politieke omstandigheden zijn haar ouders naar Moldavië verhuisd. Haar vader, Petru Moldovan, had een verkeerde politieke voorkeur en dit was de reden waarom hij met Leticia’s moeder, Raquel Cedreiro, vluchtte.
    Toen Leticia acht was haar vader verdwenen. Na vijf jaar spoorloos te zijn verdwenen heeft haar moeder hem tot dood verklaard. Zijn lichaam is nooit terug gevonden. Leticia’s moeder overleed een paar jaar daarna; letterlijk ziek van verdriet. Leticia had op dat moment één oudere broer Filipe en twee jongere zusjes Soraia en Telma. Filipe nam de zorg van haar zusjes over toen Leticia vertrok met Danu, haar vriend, richting Podgorica.
    Deze relatie ging over toen Leticia erachter kwam dat zij voor Danu alleen maar een bron van inkomsten was. Ze was zo klaar met hem dat ze op haar achttiende in een achterbuurt van Lissabon terecht kwam en ook weer terechtkwam in het zelfde circuit waar ze net uit was, alleen deze keer waren de inkomsten voor haar en het was haar eigen keuze.
    Momenteel heeft ze een relatie met de iets oudere Carlos die geen idee heeft wat Leticia ’s nachts uitspookt en eerlijk gezegd houdt ze dit liever ook zo.
    Tot Leticia's zestiende is ze goed getraind als kick-boxer maar nog nooit heeft ze dit in de praktijk gebruikt. Ze ziet de behoefte ervan niet al vindt ze het heerlijk om met iemand te boxen en zo haar agressie en verdriet kwijt te kunnen. Ze heeft er verschillende prijzen mee gewonnen maar heel trots is ze er niet op.
    Titel: -
    Waarschuwen? Natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 11:02 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aangepast. Als er iets aan veranderd moet worden hoor ik het wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Too badd dat ik geen rol meer kan doen naja nog steeds: cant waaaiitt


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead