• Liselotte 'Liz' Pèrez is afkomstig uit Spanje, maar woont sinds haar zestiende bij haar alleenstaande moeder in een kleine appartement midden in Londen, Engeland. Ze weet precies alle jongens om haar vinger te binden, gebruikt bijna elke dag wel sterke drank, en slaapt bijna nooit thuis. De moeder van Liz het is compleet zat en heeft op internet een kamp voor tieners met problemen gevonden. Liz wordt naar Oostenrijk gestuurd met nog samen zeven meisjes, wat ze meteen al niet uit kan staan. Ze moeten hun zelf in het zweet werken, push ups, hardlopen tot dat ze eindelijk eens beseffen dat ze hun leven weggooien. En dat met behulp van hun eigen coaches wat tevens beroemde profvoetballers zijn.


    Nodig:
    #Vijf meisjes.
    #Overige rollen.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Nationaliteit: Geboorteplaats, woonplaats, etc
    Leeftijd: Vanaf negentien jaar.
    Karakter: Niet iedereen is lief, niet iedereen is een bitch. Heb verschillende types nodig.
    Foto: Bekend persoon. Holland Roden is bezet.
    Voorkeur voetballer: Mario Gómez is bezet.
    Reden waarom naar het kamp: Wat heeft ze fout gedaan?
    Extra: Familie, verleden, relatie's etc.
    Titel:
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:33 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    Lien, die van mij is af. C: Hope you like it.


    Mijne is ook klaar (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kijk nog één keer alles na, maar volgens mij heb ik mijn rol nu afgerond.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Was wat vergeten, de reden waarom ze is weggestuurd C:


    Satat erbij, na het karakter. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is goed!
    Ik ga morgen de rollen uitkiezen denk ik ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oké, nu is hij helemaal af

    VanDerVaart schreef:
    Oké, nu is hij helemaal af

    Mijne ook.

    Rollen

    Fierte - Wesley Sneijder.
    VanDerVaart - David Villa.
    Bisous - Fernando Torres.
    Mesut - Mesut Özil.
    Khedira - Sami Khedira.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Thaaaaaaaaanks. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yaay, thank yoou (flower)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thank you

    Thaaaank youuu bby(heart2)


    ~

    Awh. Ik ben echt ontzettend dankbaar met de rol! (flower)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:21 ]

    Zo lief dat ik mocht reserveren, hier is mijn rol! Ik dacht, ik doe voor de verandering een keer een Nederlandse. Scheelt ook voor Klaas, ghehe. (krul)

    Rol: Meisje op het kamp.
    Naam: Fleur de Nooy
    Volledige naam: Fleur Elena de Nooy
    Nationaliteit: Ze is van Nederlandse afkomst.
    Leeftijd: 24
    Karakter: Fleur is een meisje dat zichzelf altijd maar wegcijfert voor anderen. Wat ze zelf wil is haar om het even, als de rest het maar naar zijn/haar zin heeft. Ze is nogal clumsy, en vooral wanneer ze zenuwachtig is of zich niet op haar gemak voelt, laat ze dingen vallen of weet ze net de verkeerde opmerking te maken. Anderen vinden dit grappig en schattig, Fleur zelf wordt er alleen maar onzeker van. Ze is erg naïef en optimistisch maar heeft om die reden vaak wel humor. Op moeilijke of ongemakkelijke momenten, is zij er altijd om het ijs te breken of de lucht te klaren met een grapje. Ze vermijd moeilijke gesprekken en houd alles graag luchtig. Om die reden verstopt ze ingewikkelde gevoelens en lacht ze alles weg.
    Foto:


    Sienna Miller
    Voorkeur voetballer: Klaas-Jan Huntelaar
    Reden waarom naar het kamp: Haar ouders hebben haar hierheen gestuurd om haar de ervaring te geven eens aan zichzelf te denken en ook om te leren dat de wereld niet één grote blije speeltuin is. Ze hopen dat Fleur op dit kamp zichzelf echt tegenkomt, vooral omdat ze zich staande zal moeten zien te houden tussen een hoop echte bad girls.
    Extra: Fleur heeft een goede band met zowel haar vader als moeder. Ze woont op zichzelf, maar komt zo vaak langs als maar kan om te helpen in en rond het huis. Fleur houd veel van koken en lekker eten en probeert dan ook samen met haar moeder allerlei recepten uit. Met haar liefdesleven gaat het veel minder.
    Het feit dat Fleur niet goed kan omgaan met moeilijke emoties, ligt er misschien in dat ze haar verloofde is verloren in een auto ongeluk. Ze is hier twee jaar lang zwaar depressief om geweest en heeft zich daarna nooit meer zo dicht tot iemand durven binden.
    Titel: Geen idee, ben ik erg slecht in..
    Waarschuwen? Jaa zeker! *O*

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:36 ]


    ars moriendi

    Ik wil wel wat invullen. Wat is er nog over Lien?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik wil wel wat invullen. Wat is er nog over Lien?


    Eh ja, ik doe wel wat meer meisjes. Dan krijgen jullie allebei de rol, alleen dat wordt wel moeilijker haha. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.