Kanade schreef:
(...)
Ah, jammer dat ze er zo over denkt. Je kan ook gewoon vrienden zijn zonder iets van elkaar leuk te vinden. Maarja.
Het allerbelangrijkste is natuurlijk wel dat ze er voor je is dan.
Bij mij is dat niet echt het geval want in principe heb ik 1 vriendin gehad en die heeft me keihard laten vallen. En nu heb ik eigenlijk niemand die ik volledig vertrouw. Maar dat is dan ook een beetje mijn eigen schuld, ik ben gewoon bang dat het overnieuw gaat gebeuren.
Aahhw dat suckt wel, om niet te zeggen dat suckt heel hard, als iemand je laat vallen! En dan te bedenken dat je al weinig
geen echte vrienden hebt die je écht vertrouwd.
Nou ik vind het eigenlijk helemaal niet zo gek dat je bang bent dat het opnieuw gebeurd. Ik vind het eerder logisch. Zo iets wil je niet nog eens meemaken, dus liever voorkomen dan een oplossing te moeten zoeken als 'het kwaad al geschiet is' zoals ze dat zo mooi zeggen.
Ik wou wat ik kon zeggen 'meid, ik ben er voor je *hug*'. Ja offcource, natuurlijk kan ik dat zeggen, en dat zeg ik bij deze dus ook, maar -als ik het zo lees- heb je behoefte aan een echte vriendin die je vollidig kunt vertrouwen. En hoe graag ik dat ook voor je wens, of zou willen dat je mij volledig kon vertrouwen, dat kun je niet. Okee dat klinkt nu heel raar, want je kunt me zeker wel vertrouwen, maar je kent me niet in real life en je hebt al moeite met mensen te vertrouwen, ja dan is het moeilijk om mij volledig te kunnen vertouwen.
Als ik dit zo lees, klinkt het inderdaad heel erg vaag, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:04 ]
Inspiration can hit you any time