• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:12 ]

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ik ook niet en ik irriteer mij ook aan mijn vriendin want ik kleed me sinds een paar maanden met oversizede kleding en vintage en zooi van mijn moeder en ineens wilt mijn vriendin mee naar de vintagewinkel waar ik heen ga en wilt ze mijn kleding lenen terwijl ze rond loopt met strakke stretch skinny broeken met goude ritsen aan de bovenzijkant (die van de Zara. Misschien ken je um wel). Dan denk ik ook zo van 'Nee dit is jou stijl niet':8

    Dat is heel erg flauw inderdaad. :\
    En tja... erg veel kun je er niet tegen doen natuurlijk.

    Quiescent schreef:
    Ik heb het sowieso niet op meelopers, op wat voor manier dan ook erger ik me er aan. Zo ook met een meisje in mijn klas, die zei dus een tijd terug: 'Ohh gadverdamme, die Timberlands zijn zó lelijk' vervolgens, wanneer ze in zijn: 'Ohh man, ik moet die dingen echt hebben, maar ik heb geen ge-held.' Urggh.

    Oh die schoenen?
    Ja ik weet wat je bedoelt. Echt enorm vervelend!

    Ik ken dat.
    Mijn hele klas noemde me raar
    Nu loopt iedereen er het zelfde bij als mij. Ze praten hey zelfde als mij. Ze luisteren de zelfde muziek. En ze praten af en toe Japanse woordjes. En iedereen wil opeens mangaka worden terwijl ze geen ene flikker over anime/manga weten :l


    I'm not short D: I just live in a big world

    D'r was zo'n soortgelijk topic over een meisje die zich irriteerde aan het feit dat sommige mensen haar kledingstijl na gingen nadoen, maar in dat topic zeikte iedereen dat ze daar maar blij mee moest zijn, dat ze dus eigelijk een voorbeeld was voor ze. Of iets in die richting. Echt bullshit wat ze daar allemaal zeiden. En nu is het ineens van; ja, ik herken het helemaal, blabla. Thefuck. ;-; Is niets persoonlijks tegen jou hoor, viel me gewoon op. En het is best kut ja, miss dat je er wat van moet zeggen?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Miam schreef:
    Ik ken dat.
    Dat is ook bijvoorbeeld zo met muziek, als je via Tumblr of weet ik veel wat een nummer leert kennen, het eens laat horen, dan vinden ze het niks.
    Maar wanneer het in de Joepie of op de radio gespeeld wordt, zijn ze al jaren fan ._.

    +10000000000


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pimpernel schreef:
    Mijn moeder zegt dan altijd "Wees blij, dit betekent dat je een voorbeeld bent" maar zo denk ik er dus helemaal niet over. Ik vind dat mensen hun eigen dingen moeten gaan doen en niet wat jij in dit geval doet(bloos)


    Al een aardige groep mensen heeft kpop van mij overgenomen. 'k Vind het vaak wel leuk, maar als het van die mensen die eerst zeiden dat het chingchangchong vaag was en iedereen op een meisje leek en weet ik veel..... |:
    Achja, (Nederlandse) tijdschriften noemen kpoppers trendsetters :'). Dus als mensen het van je overnemen... zie het als een trendsetten I guess...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Miam schreef:
    Ik ken dat.
    Dat is ook bijvoorbeeld zo met muziek, als je via Tumblr of weet ik veel wat een nummer leert kennen, het eens laat horen, dan vinden ze het niks.
    Maar wanneer het in de Joepie of op de radio gespeeld wordt, zijn ze al jaren fan ._.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hmm.. Vijf jaar geleden was ik ook een beetje meningloos en werd ik tokio hotel fan, omdat mijn beste vriendin de band (hier op Q) had ontdekt.
    Tja.. waarom ik dat deed.. ;s Waarschijnlijk om iets met elkaar gemeen te hebben en geaccepteerd te worden.
    Gelukkig weet ik inmiddels beter en ben ik mezelf met een eigen mening. Niet meer luisterende naar punk/rock gedoe, maar 'gewone' alternatieve rock en metal, met daarbij een normale kledingstijl die ik zelf kies.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:12 ]


    You are beautiful, you are love.

    raburichan schreef:
    Ik ken dat.
    Mijn hele klas noemde me raar
    Nu loopt iedereen er het zelfde bij als mij. Ze praten hey zelfde als mij. Ze luisteren de zelfde muziek. En ze praten af en toe Japanse woordjes. En iedereen wil opeens mangaka worden terwijl ze geen ene flikker over anime/manga weten :l

    Dat is gemeen.
    Sowieso, als mensen over dingen gaan praten, moeten ze wel eerst weten waar ze het überhaupt over hebben.

    Smalth schreef:
    D'r was zo'n soortgelijk topic over een meisje die zich irriteerde aan het feit dat sommige mensen haar kledingstijl na gingen nadoen, maar in dat topic zeikte iedereen dat ze daar maar blij mee moest zijn, dat ze dus eigelijk een voorbeeld was voor ze. Of iets in die richting. Echt bullshit wat ze daar allemaal zeiden. En nu is het ineens van; ja, ik herken het helemaal, blabla. Thefuck. ;-; Is niets persoonlijks tegen jou hoor, viel me gewoon op. En het is best kut ja, miss dat je er wat van moet zeggen?

    Oké... Dat is raar. o.o
    Welk topic was het?

    En tja, ik kan er wat over zeggen... Maar dat zal niet veel nut hebben ben ik bang. Ik kan tenslotte niet zeggen dat die mensen die kleding niet meer mogen kopen, of die muziek niet meer mogen luisteren. :\

    Ik heb precies hetzelfde gehad met twee vriendinnen van mij. Ik was en ben nog steeds een huge fan van Tokio Hotel. Maar toen niemand er nog echt vanaf wist liet ik ze het weleens horen en toen waren ze eerst ook heel negatief. Toen werd Tokio Hotel een hype inclusief de fans en toen liep een vriendin van mij toen ook met dikke, zwart opgemaakte ogen (had ik zelf totaal niet, alleen zij dacht dat dat dan hoorde.) Maar ik ken haar al heel lang en ze is inmiddels geen vriendin meer van me, maar ze had het thuis gewoon heel moeilijk dus ik denk dat ze daarom ook een beetje aan mij vast hield met zulk soort dingen. Die andere vriendin deed het enkel omdat ze ook 'anders en apart' wilde zijn en ermee de aandacht wilde trekken. Zij is namelijk zo'n typische huppelkut. Maar ik heb er mijn profijt van genomen en sleep haar nu mee naar de concerten van Tokio Hotel. In het begin ergerde ik me er dood aan, want ze kende amper hun liedjes. Ze zei het alleen maar om 'anders' te zijn dan de rest. Maar nu vind ik het prima, ik ken haar al sinds groep 7 dus ja. Het is ook wel gezellig om met haar naar concerten te gaan. Maar dus wat ik wil zeggen, neem er je profijt van. Nu heb je nog iemand met dezelfde interesses ;-)

    Luhan schreef:
    (...)

    Al een aardige groep mensen heeft kpop van mij overgenomen. 'k Vind het vaak wel leuk, maar als het van die mensen die eerst zeiden dat het chingchangchong vaag was en iedereen op een meisje leek en weet ik veel..... |:
    Achja, (Nederlandse) tijdschriften noemen kpoppers trendsetters :'). Dus als mensen het van je overnemen... zie het als een trendsetten I guess...

    Ohh als ik me ergens aan dood irriteer dan is het wel mensen die zeggen; Hey ik kan ook chinees! chingchangcheng pingpangpong.
    Se-ri-eus. >__>
    NIET grappig. Maargoed, die mensen negeer ik dan.
    En tja trendsetten... Ik hoef geen trendsetter te zijn. :'D
    Laat die mensen hun eigen mening vormen en niet iemand kopiëren.

    Impressie schreef:
    Hmm.. Vijf jaar geleden was ik ook een beetje meningloos en werd ik tokio hotel fan, omdat mijn beste vriendin de band (hier op Q) had ontdekt.
    Tja.. waarom ik dat deed.. ;s Waarschijnlijk om iets met elkaar gemeen te hebben en geaccepteerd te worden.
    Gelukkig weet ik inmiddels beter en ben ik mezelf met een eigen mening. Niet meer luisterende naar punk/rock gedoe, maar 'gewone' alternatieve rock en metal, met daarbij een normale kledingstijl die ik zelf kies.

    Oké daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar tegenwoordig wordt je alleen maar geaccepteerd als je mee gaat met de mode... Wat ik dus niet doe. Dus ik snap überhaupt niet waarom die mensjes mij na doen. :'D
    En mooi dat je een eigen mening hebt en dat je jezelf bent. :Y)

    Ik ken het inderdaad. Ik heb een vriendin, die me al jaaarren lang nadoet. Wat begon toen we klein waren, en onze ouders nog kleding voor ons kochten, dat haar moeder hetzelfde truitje voor die vriendin kocht, als dat mijn moeder voor mij kocht. Daarna ging het over in kleding die we zelf kochten. Tot anime kijken en manga tekenen, tijdschriften kopen enzovoort enzovoort. Het is zo veel dat ik het niet eens meer allemaal kan opnoemen..
    En inderdaad, ik heb zelf ook mijn eigen stijl, het is dat ze het nog net niet nadoet, gewoonweg omdat ik vaak nogal dure dingen koop en zij daar het geld niet aan wilt/mag uitgeven, maar ze heeft nu bijvoorbeeld ook de catalogus van de Large, terwijl ze de kleding die daarin staat helemaal niks vind om zelf te dragen :8 Ze heeft de catalogus 'omdat ze er ideeën uit haalt voor mangatekeningen' like wtf?

    Maar helaas, ik heb geen idee wat je hiermee kunt of moet doen. Zoals je hebt gelezen zit ik met hetzelfde probleem, als ik wist hoe ik het moest oplossen of aanpakken, had ik het al lang gedaan..


    Inspiration can hit you any time

    Confused schreef:
    Ik heb precies hetzelfde gehad met twee vriendinnen van mij. Ik was en ben nog steeds een huge fan van Tokio Hotel. Maar toen niemand er nog echt vanaf wist liet ik ze het weleens horen en toen waren ze eerst ook heel negatief. Toen werd Tokio Hotel een hype inclusief de fans en toen liep een vriendin van mij toen ook met dikke, zwart opgemaakte ogen (had ik zelf totaal niet, alleen zij dacht dat dat dan hoorde.) Maar ik ken haar al heel lang en ze is inmiddels geen vriendin meer van me, maar ze had het thuis gewoon heel moeilijk dus ik denk dat ze daarom ook een beetje aan mij vast hield met zulk soort dingen. Die andere vriendin deed het enkel omdat ze ook 'anders en apart' wilde zijn en ermee de aandacht wilde trekken. Zij is namelijk zo'n typische huppelkut. Maar ik heb er mijn profijt van genomen en sleep haar nu mee naar de concerten van Tokio Hotel. In het begin ergerde ik me er dood aan, want ze kende amper hun liedjes. Ze zei het alleen maar om 'anders' te zijn dan de rest. Maar nu vind ik het prima, ik ken haar al sinds groep 7 dus ja. Het is ook wel gezellig om met haar naar concerten te gaan. Maar dus wat ik wil zeggen, neem er je profijt van. Nu heb je nog iemand met dezelfde interesses ;-)

    Oh hey, ik heb precies zo'n iemand! Opeens liep ze met dikopgemaakte zwarte ogen en had ze opeens, vanuit het niets, allemaal zwarte kleding aan. Nu draagt ze enkel nog zwart... >__>
    Waarschijnlijk ook omdat ze denkt dat dat zo hoort bij het 'anders' zijn of whatever. Maar het slaat dus nergens op.

    En ik zou niet weten hoe ik hier profijt van moet maken? Ik ken bijvoorbeeld al genoeg mensen die anime kijken, met wie ik vaak samen leuke dingen doe. Ach, volgend schooljaar zit ik op een andere school. Kan ik compleet nieuwe vrienden maken dus van de meelopers ben ik ook wel verlost denk ik.