Ik ken het inderdaad. Ik heb een vriendin, die me al jaaarren lang nadoet. Wat begon toen we klein waren, en onze ouders nog kleding voor ons kochten, dat haar moeder hetzelfde truitje voor die vriendin kocht, als dat mijn moeder voor mij kocht. Daarna ging het over in kleding die we zelf kochten. Tot anime kijken en manga tekenen, tijdschriften kopen enzovoort enzovoort. Het is zo veel dat ik het niet eens meer allemaal kan opnoemen..
En inderdaad, ik heb zelf ook mijn eigen stijl, het is dat ze het nog net niet nadoet, gewoonweg omdat ik vaak nogal dure dingen koop en zij daar het geld niet aan wilt/mag uitgeven, maar ze heeft nu bijvoorbeeld ook de catalogus van de Large, terwijl ze de kleding die daarin staat helemaal niks vind om zelf te dragen Ze heeft de catalogus 'omdat ze er ideeën uit haalt voor mangatekeningen' like wtf?
Maar helaas, ik heb geen idee wat je hiermee kunt of moet doen. Zoals je hebt gelezen zit ik met hetzelfde probleem, als ik wist hoe ik het moest oplossen of aanpakken, had ik het al lang gedaan..
Inspiration can hit you any time