• Ik ben echt zo'n sukkel wat betreft jongens. Gisteren moest ik werken en ik had die week daarvoor al gezien datereen leuke jongen werkte.
    Anyway, ik was me net aan het omkleden toen hij naar me toe kwam om zich voor te stellen. Stond ik daar met mijn werkshirt over mijn armen hem krampachtig een hand te geven.
    Maar dat was niet het enige awkward moment, want ik kreeg het voor elkaar om steeds weer bij hem te klungelen.
    Ik faal echt.
    Waarom ben ik in de buurt van leuke jongens altijd zo'n klungel?

    Argh. Wie heeft dit nog meer?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb precies hetzelfde! ><
    Gewoon van die hele stomme dingen zoals dat ik met mijn tas achter een deur blijf haken, dat ik over mijn veters struikel.

    Laatst was vooral nogal creepy, ik zat in de auto en bij het stoplicht stond een jongen te wachten. En ik maakte per ongelijk oogcontact. En toen bleef ik kijken. :W Ogod, waarom deed ik dat. Dus toen keken we elkaar een minuut lang aan en toen reed ik gelukkig weg.

    Haha, mij zou dat ook overkomen. En ik weet mij ook nooit te gedragen in de buurt van leuke jongen. :')

    Same here


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Nee ik niet.


    -

    Ugh, dat herken ik! :C


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Join the club!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kanade schreef:
    Ik heb precies hetzelfde! ><
    Gewoon van die hele stomme dingen zoals dat ik met mijn tas achter een deur blijf haken, dat ik over mijn veters struikel.

    Laatst was vooral nogal creepy, ik zat in de auto en bij het stoplicht stond een jongen te wachten. En ik maakte per ongelijk oogcontact. En toen bleef ik kijken. :W Ogod, waarom deed ik dat. Dus toen keken we elkaar een minuut lang aan en toen reed ik gelukkig weg.

    Haha, dat had ik gisteren dus ook. Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als gisteren. >.<


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Haha, dat had ik gisteren dus ook. Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als gisteren. >.<

    In principe moet je van blunders altijd een geintje maken. Altijd om gaan lachen dan is het minder erg. :'D

    Merope schreef:
    Same here

    Heb ik ook altijd hoor. Heb ik het over mijn crush, praat ik zo luid dat hij het hoort.. )':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Genius schreef:
    Nee ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Troost je.
    Om een of andere duistere reden, vindt een redelijk deel van de mannelijke bevolking dat, eh, schattig.
    Vraag me niet waarom.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Troost je.
    Om een of andere duistere reden, vindt een redelijk deel van de mannelijke bevolking dat, eh, schattig.
    Vraag me niet waarom.


    Lucky us.


    Food.

    LaJoie schreef:
    Troost je.
    Om een of andere duistere reden, vindt een redelijk deel van de mannelijke bevolking dat, eh, schattig.
    Vraag me niet waarom.

    Yay? XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Me! :]
    Ik heb echt het gevoel dat ik alles verkeerd doe! Tehee :')


    Deep inside, I've never felt alive