• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella Jennifer Jones

Ik glimlach.
    'Je bent te aardig,'mompel ik. Ik kijk hem aan. 'Ik vertel het je nog wel, maar niet nu. Het is gewoon... Ik houd niet zo van eten,' mompel ik. Ik pak de menu- kaart en bekijk die aandachtig. 'Verzin er zelf maar wat achter en als je er niet uitkomt... Ik vertel het je deze vakantie wel.' Ik blader het door. Ik heb het eten uit kunnen stellen, maar ik weet dat ik alsnog iets moet gaan bestellen. Ik zucht. 'Ik neem wel een tosti.'

Jayson
    ik kijk haar even schuldig aan. 'Sorry' mompel ik 'Maar ik wou vragen of je nog meeging zwemmen'zeg ik en kijk er even lachend aan als ze met haar handen door haar gezicht wrijft waardoor die helemaal zwart worden. 'Ach ik had je niet wakker moeten maken,ga maar weer slapen'zeg ik en kruip de tent weer uit. Ik ga mijn eigen tent in en zoek even naar de zonnebrand.

Ian Silvas

Ik rek me uit en zucht. Hij blijft wel lang weg zeg... Zeker iets met Jasmine aan het doen. Ik ben eindelijk opgedroogd. Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik heb het gevoel dat ik verbrand, maar er is nog niks te zien. Ik loop naar de schaduw. Misschien dat dit dan maar helpt. Als hij er binnen tien minuten niet is haal ik hem zelf wel.

Austin
    'Jij ook'zeg ik als ze zegt dat ik aardig ben en glimlach even. Ze zegt dat ze gewoon niet zo van eten houdt en dat ik er zelf maar iets mee moet verzinnen. Ik denk even na ook al weet ik al snel wat snel at ze er mee bedoeld,ik weet het natuurlijk niet zeker maar de gedachte is der. Ze zegt uiteindelijk dat ze een tosti neemt en ik knik tevreden. Ik bestel een tosti bij de ober en ga daarna weer op mijn eigen plaatst zitten.

jasmine

'Wacht, ik wil wel even mee naar het zwembad gaan' roep ik naar jayson en sta op en loop naar zijn tent. 'Maar op 1 voorwaarde dat jullie me niet het zwembad in gooien, anders ben ik straks echt helemaal zwart door mijn make-up lach ik.

Isabella Jennifer Jones

Ik neem nog een slokje van mijn water. 'Ik ga nu minder huilen hoor,' glimlach ik naar hem. Ik veeg mijn wangen droog. Mazzel dat ik waterproof mascara op heb. Vanaf doe ik dat elke dag aangezien Austn me elk moment in het water kan gooien. 'En als je denkt dat je het weet mag je het vragen hoor. Ja of nee zeggen is makkelijker dan het zelf vertellen,' mompel ik er achteraan.

Jayson
    Ik hoor Jasmine roepen dat ze mee wil op de voorwaarde dat e haar er niet ingooien en ik grinnik even. 'Misschien moet je het gewoon niet opdoen anders kan je niet eens zwemmen'zeg ik en pak de zonnebrand en loop naar har tent. 'Come gril we go swimming!'roep ik

Austin
    ik grinnik even 'Als je moet huilen moet je dat gewoon doen'zeg ik glimlachend. 'En ik denk dat ik het weet,maar niet boos worden als ik er naast zit'mompel ik en kijk haar daarna even aan. 'Heb je anorexia?'vraag ik daarna gauw.

jasmine

Ik had heel snel voor het geval toch maar even een bikini aangetrokken. 'Jaja, ik kom al hoor' ik loop de tent uit en pak snel nog even een tijdschrift en een badlaken mee.

Isabella Jennifer Jones

Ik verslik me in mijn slok water. Ik begin te hoesten en gooi snel nog een slok water achterover. Het helpt een beetje, maar ik blijf nog even door hoesten. Hoe kan hij het zo snel weten? Was de hint zo duidelijk? Ik zucht. Ja, de hint was zo duidelijk. Ik kijk hem aan. Is ja zeggen zo moeilijk? Ik slik. Het woord kan ik in ieder geval niet over mijn lippen krijgen. Ik bijt hard op mijn lip. Ik ga het hem nu ook zeggen ook. Dat had ik beloofd. 'Zoiets,' mompel ik. Ik kijk naar het lege glas en kijk hem dan aan. 'Niemand weet het, maar ik denk dat je het zo kan noemen ja.' Ik bijt weer op mijn lip. 'Sinds vijf maanden eet ik eigenlijk amper. Behalve als mijn moeder boos wordt. Dan eet ik een hap. Ik gooi mijn eten altijd weg.' Het was eruit en het luchtte op. Ik glimlach even naar Austin. Hoe zou hij reageren?

Jayson
    Samen met Jasmine loop ik terug naar het zwembad en zie Ian in de schaduw staan. 'Vangen!'roep ik naar hem en gooi de zonnebrand naar hem toe. Daarna kijk ik even om me heen en zie een ijskraam. 'Wie wil er ijs?'

Ian Silvas

Ik wilde net naar de tent lopen toen ik de twee aan zag komen.
    'Jongens dat werd tijd!' Ik kijk ze lachend aan. Ik vang de zonnenbrand behendig om en loop naar mijn oude plek toe. Ik kijk naar de ijscoman. IJsje... Lekker.
    'Ja, ik heb wel trek in ijs,' glimlach ik.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:29 ]

Austin
    ik kijk haar even aan naar haar uitleg en schud mijn hoofd. 'Waarom doe je het? Je bent mooi dun genoeg je hoeft niet nog dunner te worden'zeg ik en kijk haar aan. ik snapte niet hoe ze dat kon,gewoon niet eten.

jasmine

Ik loop samen met jayson naar het zwembad hij vraagt wie er een ijsje wilt. 'Ikke wel' zeg ik tegen hem en leg mijn badlaken op het ligbedje naast die van ian. 'Hey ian' zeg ik en ga liggen en blader door mijn grazia heen.

Isabella Jennifer Jones

Waarom deed ik het? Ik had eigenlijk geen idee. Ja, soms voelde ik me dik, maar dat was niet de hoofd oorzaak geweest.
    'Er is heel veel met me gebeurd de afgelopen twee jaar. Is het goed als ik je alles uitleg op het strand?' Ik zie mijn tosti aankomen en slaak een diepe zucht. Oké dan. Daar gaan we...

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:39 ]