• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar raar aan en zucht even. Ik haal de pizza weg en eet zelf een hap. 'je moet eten als je duizelig bent.'zeg ik. 'Al bestel je het duurste at er is of eet je alleen een appel of zo eet gewoon wat'mompel ik en kijk er dan aan. Ze zou toch niet... nee Austin niet zo denken dat is het vast niet. ik schud mijn gedachte weg en kijk er afwachtend aan.

    [Slaapt Jasmine nog en reageert ze niet? want dan laat ik Jayson de tent inkomen xD]

    Isasbella Jennifer Jones

    Ik voelde tranen prikken. Ik wilde wel wat eten, echt, maar ik kon het niet. Ik wilde niet dat ik me vol voelde. Ik wilde niet dat ik aan kwam. Niet eten was het veiligste toch? Nee, het was alles behalve veilig. Ik zou flauwvallen en ik hoorde die verhalen van mensen die er aan dood gingen. Het erge. Niemand wist dat ik dit had. Ik ging naar een psycholoog vanwege mijn schuldgevoel. Niemand weet dat ik niet wil eten. Ik kijk Austin aan. Hij kijkt me afwachtend aan. Mijn keel voelt droog aan. Ik sluit mijn ogen en zucht. Voor hem.
    'Waar is de menu kaart,' fluister ik zachtjes. Ik voelde me al misselijk bij de gedachte. Waarom?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Volgens mij slaap ze}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [Slaapt Jasmine nog en reageert ze niet? want dan laat ik Jayson de tent inkomen xD]


    jaaa ze slaapt xd

    Austin
    Ik geef haar de menu-kaart aan en glimlach even. Nu gaat ze tenminste at eten,zie je mijn gedachte as gewoon fout.Ik dacht weer is veel te snel..

    [Moet ik er akker maken of laten slapen?]

    quin98 schreef:
    [Moet ik er akker maken of laten slapen?]


    dat mag je helemaal zelf wetenxd

    [hmm moeilijk xD]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik nam de menu- kaart aan en slik. Mijn ogen lazen de gerechten, maar ik nam het niet op. Ik wilde niet eten. ik wilde het niet. Waarom? Hij dwong me niet, dat deed hij niet, maar op een één of andere manier wilde ik niet dat hij teleurgesteld was. Ik was opzoek naar iets wat het minste was. Iets dat heel weinig was, maar waardoor ik toch at. Ik werd misselijk van het idee dat iets in mijn maag terecht zou komen. Een traan verliet mijn oog. Shit! Ik probeerde hem onopgemerkt weg te vegen. Hopelijk viel het niet op, maar er volgde er meer. Ik liet mijn handen onder tafel rusten en las stilletjes de kaart.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik krijg geen reactie dus kruip ik de tent in. Ik zie Jasmine liggen en wil haar al vragen of ze meekomt maar ze dan dat ze slaapt. Ik glimlach even,ze ziet er schattig uit als ze slaapt. Ik leg mijn hand op haar schouder en beweeg er rustig even heen en weer. 'Wakker worden'zeg ik zachtjes.

    Austin
    Isabella las de kaart en opeens stroomde er tranen over haar wangen. 'Wat is er?'vraag ik en sta op. Ik loop naar haar toe en sla een arm om haar heen. 'Je kan me alles vertellen hea,en als je dat niet wilt is het ook goed'zeg ik tegen haar en probeer haar een beetje te kalmeren.

    Isabella Jennifer Jones

    Austin sloeg zijn arm om me heen en het hielp. Geen idee waarom, maar het hielp. Ik kijk hem aan en dan naar de andere. Die letten niet op ons. Hij vond me nu vast een moeilijk ingewikkeld kind. Als ik het hem zou vertellen, zou hij dan nog met me om willen gaan? Ik bedoel... Ik zucht en kijk naar mijn handen. Het was nog niet zo lang aan de hand, dus waarschijnlijk viel het nog niet zo erg op. Pas een paar maanden at ik veel te weinig. Het begon steeds minder te worden, waarom ik het deed? Misschien omdat ik de dood van Alice nog steeds niet kon verwerken? De eerste paar maanden na Alice dood deed ik niets. Ik huilde alleen maar. Mijn moeder zei dat ik het op een andere manier moest verwerken, dus begon ik mezelf te snijden. Na vier keer kwam mijn moeder er al achter en stuurde me naar een psycholoog. Daarom zit ik daar nog steeds. Niemand heeft door dat ik nu weer ben overgegaan in niet eten. Ben ik dan een anorexia patiënt? Opeens besef ik me dat ik gewoon gestoord ben. Ik vermoord mezelf! Ik zucht en kijk Austin weer aan. Vijf maanden at ik nu al bijna niks meer. Een broodje was het maximum wat ik at op een dag. Kon ik het hem vertellen? Aarzelend beet ik op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik schrik wakker en zie dan ineens jayson daar zitten. 'Wat doe jij nou weer hier, had je me niet even kunnen laten slapen' zeg ik slaperig en wrijf met mijn handen over mijn ogen, vergeten dat ik make-up op had waardoor ik nu zwarte handen heb. 'Shit' mopper ik.

    Austin
    Ik kijk even naar Isabella en zie dat ze twijfelt. Ik druk haar even wat dichter tegen me aan en denk na over at er kan zijn. 'Als je het niet wilt vertellen vindt ik dat goed hea?'zeg ik ookal had ik dat eerder gezegd.'Ik ga het ook niet raar vinden of wat dan ook,ik blijf ook gewoon met je omgaan wat er ook is.'zeg ik zachtjes tegen haar en kijk ondertussen even kort naar het strand.