• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Hé!' Nu duw ik Jayson weer kopje onder en ren het water uit. Vlug ren ik door. Ineens zie ik de ingang van de camping. Ik blijf staan.
    'Zo heet onze camping toch?!' Ik loop aarelend de ingang in. Ja, dit is onze camping. Vlug zoek ik naar onze tent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik kom weer lachend boven en knik. 'Dat is onze camping!'roep ik en kijk daarna achterom naar Jasmine. 'Beetje sneller!'roep ik lachend naar haar en loop de camping op.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grijns. 'Nee hoor, betaal gerust voor me. Geen probleem. Ik heb nu geen geld bij me, dus ik kan niet eens betalen,' glimlach ik. Ik zie Gwendolyn in het zand zitten. Is dat niet ongelofelijk heet? De ober komt aangelopen. 'Doe maar een colaatje,' glimlach ik. Ik kijk Austin aan. Op zich is hij wel knap...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Mokkend loop ik achter de jongens aan de camping op, en ga daarna snel daar het toiletgebouw, want ik moest zo nodig plassen.

    Mikan

    Ik kom aan bij Gwendolyn. Mijn voetzolen doen wel pijn, maar dat gaat zo weer over...
    "Zullen we dan maar?" grijns ik.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Ik zie onze tent en laat me in het gras vallen. Die van Jasmine staat overeind. Ik kijk naar de koffer van Danny. Die is dus ook bij de tenten geweest. Ik kijk het veld over. Op dit grasveld staan alleen mensen van onze 'vriendengroep' Een paar tenten zijn opgezet, maar de meerderheid niet. Ik kijk naar mijn eigen tent en zucht. Ik weet geen eens waar ik moet beginnen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en knik dan. Ik wenk de ober en bestel een cola. ik wacht af tot Isabella ook besteld en bekijk haar ondertussen even. Ze zag er niet verkeerd uit.

    Gwendolyn

    'Ja' schreeuw ik vrolijk als Mikan roept dat we gaan zwemmen. Het zand dat in mijn hand ligt laat ik terug bij de rest vallen en spring overeind. 'Jij weet waar mijn spullen zijn he Mikan' lach ik als ik ervan weg begin te lopen richting het geluid van de zee. 'waar zijn alle andere mensen trouwens die mee gingen zwemmen?' vraag ik haar.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jayson
    Ik loop naar de tent toe en denk even na. 'Ik heb het Austin vanmiddag zie doen dus ik weet het een beetje.'zeg ik tegen Ian en leg net zoals Austin vanmiddag eerst een zeil en kleed neer.

    Isabella Jennifer Jones

    'Een cola alsjeblieft,' zeg ik vriendelijk tegen de ober. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Austin me aankijkt. 'Wat?' Ik kijk hem vragend aan. Ik zie Gwendolyn en Mikan richting de zee lopen. Zij hebben beide hun bikini aangedaan. Had ik ook moeten doen. Ik kijk Austin weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik kom van de wc's aflopen en loop naar de jongens toe. 'Zo, jullie zijn ook al heel ver zie ik, ik had verwacht nou als ik terug kom hebben hun de tent al staan' zeg ik lachend en plof neer op een camping stoel.

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Jayson die begint met de tent. Ik spring op en probeer hem hier en daar te helpen. 'Kan je alsjeblieft zeggen wat ik moet doen, ik begrijp er echt niks van,' zucht ik. 'Volgend keer ga ik weer naar een hotel of iets,' lach ik. Dit is dus echt niks voor mij... Ik zucht en laat me weer in het gras vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Niks'mompel ik terwijl ze me aankijkt en ik glimlach even en kijk daarna maar naar het strand. Ik zag de ober aankomen met onze cola en ik pakte de cola aan. Ik nam gelijk een paar slokken en zette hem daarna weer neer.

    Mikan

    "Ik weet waar je spullen zijn!" amtwoord ik Gwendolyn vrolijk.
    Wat leuk dat ze het nu ook naar haar zin heeft!
    "Volgens mij is de rest nog ergens wat gaan drinken, ze komen vast nog wel!" Ik loop haar achterna en waarschuw haar voor wat botsingen met parasols en andere dingen totdat we beiden met onze voeten in het zoute water staan.
    "Hmmmm, wat heerlijk. Dat koude water!" roep ik over de zee uit.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    'Opstaat jij!'roep ik lachend naar Ian en trek hem weer overeind. 'Je moet deze stok daarin doen en dan nog die andere daar ook in en dan staat ie overeind'zeg ik tegen hem.

    [Tja ben in het ook verschrikkelijk slecht in tenten opzette dus mijn uitleg klopt waarschijnlijk niet echt xD]