• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

Ik loop met Austin mee, ik denk dat die andere wel volgen.
    "Ben je al in het dorpje geweest net?" Vraag ik dan aan hem, om ergens over te beginnen.
    Ik kijk om, de rest volgt ook.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:34 ]

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine

'Kijk, dit zegt al genoeg, echte mannen huilen niet om 1 opmerking, maarja er zijn natuurlijk altijd van dat soort gevallen als jij, trouwens ik denk dat isabella vanavond bij austin in de tnt beland dus dan hoeven mijn koffers niet meer buiten te staaan' lach ik

[Heb niet echt inspiratie, xd dus ben nogal stil en schrijf weinig, sorry!]

Ich liebe dich 27.12.23

Ian Silvas

'Even dat je het weet, ik ben een echte man,' lach ik. 'En hoezo Isabella bij Austin in de tent?' Ik kijk haar aan. 'Dan zit ze ook gelijk bij Danny in de tent en wie wil dat nou?' Ik lach en neem nog een slok van mijn cola. 'Dat Jayson nou een mietje is... Tja daar veranderen we niks aan,' voeg ik lachend toe.

Austin
    'Ja maar ben gelijk teruggegaan om jou op te halen'zeg ik tegen Danny die naast me is gaan lopen. 'het dorpje ziet er wel gezellig uit' zeg ik daarna en kijk even om naar de andere en zie dat Gendolyn eer is gevallen. Ik loop naar haar toe en help er opnieuw overeind. 'Kom anders even naast ons lopen dan zeggen we als der wat ligt en zo'zeg ik tegen haar en trek der voorzichtig mee terug naar Danny.

Isabella Jennifer Jones

Ik kijk naar Gwendolyn die weer struikelt en Austin die haar helt. Hij biedt hetzelfde aan als ik wilde doen. Dan kijk ik hem weer aan. 'Dus ga je mij nog optillen?' Probeer ik de stemming er in te houden.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:40 ]

Danny

Ik glimlach even, gemeend, naar Austin.
    Dan loopt hij weg, Gwendolyn is weer gevallen. Hij neemt haar mee naast mij.
    "O, dat kan ik niet." Zeg ik tegen Austin.
    Straks valt ze door mijn schuld of iets dergelijks.
    Ik kijk naar Isabella die wat aan Austin vraagt.
    Ik loop naar haar toe en til haar op.
    "Zo dan?" Zeg ik en sla haar over mijn schouder.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    lachend kijk ik ze aan. 'Nee hoor ben geen mietje.' zeg ik en kijk daarna naar Jasmine. ' kom Dan bij on in de tent,anders lig je ook zo alleen'zeg ik lachend en kijk daarna naar het strand. 'Heey Ian,zullen zie hier ook surfplanken verhuren of verkopen?'vraag ik aan hem.

Austin
    'Ach joh gewoon af en toe zeggen als er wat liggen,is niet moeilijk'zeg ik tegen Danny en kijk dan naar Isabella. 'Ow mevrouw wil dus opgetild worden? Spring dan maar op mijn rug dat is minder erg.'grinnik ik.

[Danny heeft haar al over zijn schouder xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella Jennifer Jones

Ik begin te gillen als Danny me over zijn schouder tilt. Mijn gil gaat over in gelach.
    'Danny het bloed stijgt naar mijn hoofd,' lach ik. 'Kan ik niet op je rug gaan zitten?' Ik grijns en voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Ik kijk naar Austin.
    'Ja, nu ben je te laat,' lach ik naar hem. 'Maar op de rug is wel makkelijker,' voeg ik eraan toe.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:46 ]

asmine

'Nou, ik lig liever alleen dan dat ik bij 2 mietjes in de tent lig, word eerst allebei maar eeen echte vent, van inplaats dat je met je skateboard onder je arm looopt' zeg ik lachend. 'ik kan trouwens heel goed surfen hoir'

[Ow grapje xD]

{Ben er weer! Niet erg veel gemist volgens mij}

Mikan

Ik loop met de rest mee. Gwendolyn wordt al geholpen met lopen en iedereen is best gezellig bezig met elkaar. Het begon niet zo heel leuk, maar nu zie ik duidelijk dat iedereen wel weer plezier met elkaar kan hebben.

Medb - Pronouced as [me-èv]

Ian Silvas

'Ik ben geen mietje en ik wil jouw wel eens zien surven! Ben benieuwd,' lach ik haar toe. Ik kijk naar de golven. Echt surfgolven zijn het niet, maar we kunnen het proberen. Ik kijk ze aan en zie vanuit mijn ooghoek de pizza's aankomen.
    'De pizza's!' Vrolijk ga ik recht op zitten.