• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga me aankleden, ik ben zo snel mogelijk terug, neit te snel gaan aub. ]:Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Gwendolyn nog even bezorgd aan.
    'Ga jij ook mee?' ik kijk haar vragend aan. Dan richt ik me weer tot Danny.
    'Hé, je uitval maakt me niet uit. Alleen besef dat iedereen er moeite mee hebt. Zullen we overnieuw beginnen?' Ik kijk hem vragend aan. Dan begin ik Austin te helpen met Danny zijn spullen in zijn koffer te gooien. Hij mag het zelf netjes inpakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn
    Isabella vraagt me of ik ook mee ga. Ik wil wel heel graag maar ze zullen zich dood irriteren aan mij. Ze willen waarschijnlijk gewoon gezellige dingen doen zonder iemand te hebben waar ze op moeten letten. 'nou, nee, ga maar zonder mij' antwoord ik dus maar zo overtuigend mogelijk. Ze verdienen een leuke vakantie en daar kan ik niet aan bijdragen..


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ian Silvas

    'Geen jongens he?' Ik lach. 'Dan mis je echt de plezier van je leven. Toch Jayson? Ik bedoel... Anders zat je nu alleen hoor. Isabella is eventjes weg en dan zat je nu alleen. Dus als de geweldige jongens er niet waren he...' Ik kijk haar grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    'Waarom niet? We zijn toch met zijn alle op vakantie? Jij hoort er ook bij. Iedereen die is uitgenodigd hoord erbij. Ook al heb je een pest humeur of ben je...' Ik zwijg. 'Ga gewoon mee. Dat is gezellig. Des noods dragen Austin en Danny je,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn
    Ik twijfel. Hier in de tent alleen zitten vind ik ook helemaal niks.'Weet je het zeker'? vraag ik. 'En vinden de anderen het ook goed?' vraag ik er nog achteraan.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jayson
    'Vindt je ons niet goed genoeg dan?'vraag ik lachend. 'Ik heb ook een six-pack hoor'zeg ik grijnzend en wiebel even met mijn wenkbrauwen.

    Austin
    'Perfect'zeg ik lachend tegen Danny en kijk dan naar gwendolyn. 'tuurlijk,we zij toch ook voor jou teruggekomen'zeg ik en kijk dan naar Isabella. 'Ja jij hebt makkelijk praten hea,met dat dragen van je. En anders draag ik jou toch weer even.'zeg ik lachend en werp een blik op het zwembad. 'Nee laat ik dat maar niet doen,maar zullen we gaan?'

    jasmine

    'O, is dat zo dat jij een six-pack hebt, daar koop je me echt niet mee om hoor, en ik val op echte mannen, dud jammer jongens' zeg ik lachend en richt me weer op de mensen die langs komen.

    Gwendolyn Sprinfield
    'oke dan, ik ga mee' zeg ik en waarschijnlijk hebben ze geen idee hoe gelukkig ze me hebben gemaakt. 'maar...' voeg ik eraan toe 'niemand gaat me dragen, ik loop zelf' grinnik ik maar van binnen ben ik doodserieus.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Danny

    Ik ga bij de rest staan.
    Ik weet even niet goed hoe ik moet reageren nu.
    Mijn gedachten gaan even door elkaar, maar ik hoop dat het snel weer goed komt want dan weet ik ook weer wat ik moet zeggen en doen.
    Ik stop mijn handen in mijn zakken, het is warm maar ik heb geen zin om wat andersw aan te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Nou zeg,niet zo gemeen doen hea.'zeg ik met een zielig stemmetje en probeer me lach in te houden. 'Ik ga er bijna om huilen!'

    Austin
    ik grinnik even. 'Dat is mooi,hoef ik me tenminste niet uit te sloven'zeg ik lachend en kijk dan even naar de rest. 'Kom we gaan'zeg ik en loop weer vooruit.

    Isabella Jennifer Jones

    'Natuurlijk vinden andere dat goed! Waarom zou het erg zijn? Hoe meer mensen hoe gezelliger!' Ik kijk haar lachend aan, maar besef dat ze dat niet kan zien. Ik kijk dus maar naar de andere. 'En Austin ik wil best gedragen worden hoor. Die reis heeft me moe gemaakt...' Ik kijk hem grijnzend aan. Ja, ik wil serieus gedragen worden. Ik lach.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn springfield
    'Kom we gaan' hoor ik Austin zeggen. Langzaam met mijn stok vooruit loop ik ze achterna, althans, dat hoop ik. Weer struikel ik over iets. 'Stomme stok' fluister ik gefrustreerd. Ik had nooit goed met dat ding kunnen lopen. Ik had altijd gehoopt dat mijn zicht terug kwam en hield daarom stellig vol dat ik wel zonder kon. Mijn zicht is echter nooit terug gekomen en ik begin nu pas te accepteren dat ik blind ben.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.