• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    'We zijn teruggekomen om de mensen die hier zijn gebleven op te halen,us ga je zo weer mee?'vraag ik glimlachend en kijk daarna even om me heen. 'Ik ga even naar Danny en Gwendolyn'zeg ik en loop weg. Ik kijk naar het veld en kijk even raar. Wat is hier dan gebeurt? er liggen allemaal spullen over het veld en ikk zie Danny daarna zitten. 'Wat is er?'vraag ik terwijl ik nog een rare blik op alle spullen werp.

Gwendolyn
    'waarom zijn jullie hier terug gekomen' hoor ik Mikan vragen. Ik stop met het zoeken van mijn ipod en ga nu opzoek naar de opening van de tent. Snel heb ik die al gevonden en ik stap uit de tent. Naast de tent staat mijn blindenstok. Ik zet deze voor me uit en begin te lopen. Waarschijnlijk lette ik weer eens niet goed op en wilde ik te snel want ergens midden op het veld struikelde ik ergens over en viel op de grond.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:55 ]

Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

Austin
    in mijn ooghoeken zag ik Gwendolyn lopen. Ze viel over at spullen die op het veld lagen en ik liep er heen. 'Ik ben het Austin'zeg ik terwijl ik haar overeind help. 'Er zijn allemaal spullen over het veld heen gegooid'zcuht ik.

Mikan

"Ja, is goed ik kom dan ook wel even mee. Mijn tent is bijna opgezet en dat maak ik zodierekt wel af".
    Ik loop achter Isabella aan en ik zie Gwendolyn uit haar tent stappen. Heeft ze daar de hele tojd alleen gezeten? Als ik dat had geweten was ik haar wel even komen opzoeken!

Medb - Pronouced as [me-èv]

Isabella Jennifer Jones

Ik blijf verbaasd naast Austin staan. Danny zit midden in de puinhoop van zijn spullen. Vanuit mijn ooghoek zie ik iemand vallen. Al snel herken ik haar. Gwendolyn. Ze is gevallen over een touwtje van een tent.
    'Gwendolyn!' Ik sprint naar haar toe. 'Gaat het?!' Ik kijk haar bezorgd aan, maar dat ziet ze natuurlijk niet. Ik help haar overeind en kijk weer naar Danny en Austin die nu in gesprek zijn.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

"Wat is er?" Ik kijk op naar Austin.
    "Wat denk je dat er is." Zeg ik zacht en op een normale toon.
    "Ik ben- Ik ben..." Ik weet het juiste woord niet te vinden.
    Gepikeerd, woedend, verdrietig?
    Ik kijk Austin die Gwendolyn overeind help.

[ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:59 ]

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine

'Hallo, wie zegt dat ik wil dat jij mee gaat naar het strand, misschien wil ik wel heerlijk rustig in mijn eentje daar op het strand liggen, heerlijk rustig zonder jongens' zeg ik lachend en neem een slok van mijn water en kijk naar de voorbijkomende mensen.

{Mikan loopt gewoon mee enz. maar ik ga even wat eten dus tot zo! x}

Medb - Pronouced as [me-èv]

Austin
    ik hoor Danny antwoorden en kijk hem aan. Ik zucht even en laat Gwendolyn los en loop naar hem toe. Ik weet even niet hoe ik moet reageren en kijk even moeilijk naar Isabella en Mikan. Ik pak wat spullen van Danny op en gooi ze richting zijn koffer. 'We kwamen je eigenlijk meevragen naar het dorp,misschien een goeie afleiding?'

Jayson
    'Hoezo nou geen jongens? Jongens zijn juist gezellig,gezelliger als meisjes hoor'grinnik ik en kijk haar daarna even grijnzend aan. 'En als je ons er niet bij wil hebben liggen dan heb je wel pech hea,je moet toch de vakantie met ons doorbrengen'

Danny

Austin gooit wat dingen richting mijn koffer.
    "We kwamen je eigenlijk meevragen naar het dorp, misschien een goeie afleiding?" Vraagt Austin.
    Ik kijk hem aan en knik even licht.
    "Ik ga mee." Zeg ik dan en ik sta op.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ik grinnik en knik dan. 'Misschien eerst een idee om je kleren op te ruimen,vooral die onderbroek van je'zeg ik grijnzend en wijs even lachend naar een onderbroek die midden op het veld ligt.

jasmine

'Tja, waarschijnlijk vinden jullie het heeeel gezellig om met mij mee naar het strand te gaaan, maar als ik alleen ga kan ik lekker naar alle knappe beachboys kijken en ik word lekker niet het water in gegooid, wauw perfect life' zeg ik lachend.

Gwendolyn
    'Er zijn allemaal spullen over het veld heen gegooit' verteld Austin me. 'Dat is ook niet erg handig' grinnik ik en ik laat mezelf overeind helpen door Austin. Dan hoor ik Isabella ook aan komen rennen en ze vraagt een me of het wel gaat. 'Natuurlijk gaat het wel. Ik ben gewend om te vallen' stel ik haar gerust. Ik hoor Austin weer weglopen. Isabella staat nog bij me. 'Waarom zijn jullie terug gekomen?' vraag ik aan haar.

Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

Danny

"Misschien eerst een idee om je kleren op te ruimen,vooral die onderbroek van." Zegt Austin en wijst lachend naar het ding.
    Ik lach even, goh, lang niet gedaan.
    Ik loop erheen en op de terugweg pak ik alles bij elkaar, dan prop ik het in mijn koffer.
    "Zo goed?" Ik kijk Austin aan.

Ich liebe dich 27.12.23