• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Hey, maar zullen we zo dan maar weer richting camping gaan lopen, want op die anderen wachten duurt toch nog veel te lang, en we hebben ons eten toch op' zeg ik tegen jayson en ian.

    Austin
    Ik kijk even naar Gwendolyn. 'Ik ga ook wel mee zwemmen,alleen niemand heeft zwemkleding aan.'zeg ik lachend maar haal daarna mijn schouders op. 'Ik ben net ook in mijn broek gaan zwemmen dus kan nog wel een keer'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:44 ]

    Isabella Jennifer Jones

    'Ja ik ga ook mee,' lach ik. Vanaf boven op Austin zijn rug zie ik alles prima.
    'O, jongens hier naar rechts! Ja, dat is geen probleem met die kleren. Austin gooit je er met veel plezier in.' Ik kijk hem lachend aan. 'Zet me maar weer op de grond hoor.' Ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn

    Danny vraagt hoe ik ga zwemmen. 'Gewoon zoals jullie, ik doe mijn bikini aan en ga de zee in' grinnik ik. 'Nee' zeg ik dan serieus. 'Ik kan gewoon zwemmen maar en moet wel iemand bij me blijven zodat ik niet verdrink of verdwaal in het water. Snap je?' vraag ik. Ik vond het totaal geen domme vraag. Op het begin vond ik zwemmen echt doodseng maar ik zette mezelf erover heen. Nu vond ik zwemmen ook wel eng maar eigenlijk te leuk om het niet te doen.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    'Nee je blijft maar lekker zitten'grinnik ik en loop door. 'We zijn er!'roep ik blij als we aankomen bij et dorpje en loop naar het terrasje. 'Wat dacht je van een duik in de zee?'vraag ik grijnzend aan Isabella.

    [Sorrey mensen, ik moet gaan]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian Silvas

    'Ja, is goed.' Ik sta op en kijk naar Alice haar moeder. 'Ik betaal u zo terug,' glimlach ik naa haar. Ze knikt ten teken dat dat goed is. Ik loop het strand op en voel het hete zand onder mijn voeten. 'Heet!' Ik trek een sprintje naar het water, waar ik mijn voeten laat afkoelen. Ik kijk grijnzend om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    'O nee... Niet weer,' zucht ik, maar ik begin te lachen. 'Kunnen we niet eerst wat drinken, ik heb dorst.' Ik vraag het Austin hoopvol. Ben ik eindelijk opgedroogd...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Mevrouw, ik betaal u straks op de camping ook terug hoor' zeg ik glimlachend en loop achter ian aan. 'Jayson, kom je ook nog' zeg ik lachend en loop met mijn slippers over het strand.

    Mikan

    "We kunnen dan toch gewoon even terug lopen ofzo. Ik neem Gwendolyns zwemkleding dan wel voor haar mee. We zitten toch in dezelfde tent. Waar zit de rest te eten?"


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    'Ik betaal u ook zo terug'zeg ik en ren dan achter Ian aan. 'Dit zand is echt heet!'roep ik als ik in het water sta. 'Maar Ian,wij gaan een keer surfen dan hea? en dan leer ik je ook wel die trucjes.' zeg ik glimlachend tegen hem. Ik was echt blij dat ik meegegaan was op de vakantie.

    jasmine

    'Hey, maar jongens, we gaan gewoon nu naar de camping toe lopen hoor, of blijven we hier nu de hele tijd in het water staan' zeg ik lachend en loop vooruit richting de camping.

    Ian Silvas

    'Ja is goed. We zitten hier toch meer dan zes weken.' Ik loop door het water en zie Jasmine gemakkelijk over het strand lopen op haar slippers. Ik loop door het water richting de camping. Als het goed is ligt de camping aan het strand en anders moeten we weer helemaal terug lopen. 'Het is leuker dan verwacht,' glimlach ik naar Jayson en Jasmine.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er nog, ouders weten niet wat ze willen. Maar ik heb totaal geen inspi voor Danny]


    Ich liebe dich 27.12.23

    {Dan wacht je tot iemand jouw iets vraagt:) Of je gaat met Mikan mee terug om je zwembroek te halen? Zoiets ofzo? }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne