Als je dus een story schrijft en je gebruikt een foto van internet als hoofdpersonage, beeldt je je eigenlijk een heel verhaal in over een wildvreemde persoon die ook ergens rondloopt. Dat is eigenlijk nogal raar, nee?
Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Uneventful schreef: Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:
Uneventful schreef: Haha ja inderdaad. Maar ik gebruik nooit een foto over hoe iemand eruit ziet, en daar heb ik het niet over fanfictions maar over het meisje bijvoorbeeld. Ik wil dat mijn lezers zelf beslissen hoe ze eruit ziet en ik geef daarom alleen maar een instructie. Zoals; bruin haar & groene ogen enzo. (:
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Ik gebruik nooit fotos waarop je een gezicht ziet of iets dergelijks. Het is aan ieder van mijn lezers om zelf te beslissen hoe de personages eruit zien