• In dit topic alles over aura kleuren!!!

    Heei, ik had laats een topic aangemaakt over aura kleuren, maar hoe kan je eigenlijk aura's zien als je niet paranormaal bent? Hier de uitleg:


    Hoe kan je aura's zien?

    Het enige wat je nodig hebt voor aura's zien is: Een persoon, en een witte achtergrond.. En je moet er voor zorgen dat het een beetje schemerig is.

    » Belangrijk, anders snap je het niet!!
    Zie je het cijfer: ''2'' staan, dan bedoel ik degene waarbij je de aura wilt zien.
    Oke, oke! Dan beginnen we nu ECHT!

    Maak de kamer een beetje schemerig, en zorg dat 2 een witte achtergrond heeft. Dit moet omdat je de kleur van de aura dan goed ziet. bij een achtergrond met een kleur, word de aura een andere kleur. Nu moet je je goed concentreren op het 3e oog van 2. Dit moet je ongeveer 30 seconde doen. Als die 30 seconde om zijn, hou je je ogen gericht op het 3e oog van 2, maar je moet je concentreren op de buitenkant van 2. concentratie is SUPER BELANGRIJK! Verzet je tegen de verleiding om in het rond te kijken, met andere woorden: blijf met je ogen gericht op het derde oog, en concentreer je op de buitenkant.

    Als het goed is, begint de buitenkant van 2, een kleur te worden. Nu weet je wat 2's aura is. Blijf nog even geconcentreert. Zo word de aura steeds duidelijker.

    Succes!
    xx Lily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:52 ]


    save the bees

    Ik geloof er niet zo in, maar owkee :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik geloof er niet zo in, maar owkee :P


    Mensen die het vaak zelf niet kunnen geloven het niet, of vinden dat paranormale mensen zich aanstellen en aandacht vragen^^


    save the bees

    Zeer geloofwaardig als je 'cijfer' nog niet eens juist kan spellen en er ook nog eens een aantal grote dt-fouten in staan. (cat)
    Ik geloof het niet; ook al mocht je het juist geschreven hebben. En ik zal het ook niet proberen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil dat wel eens proberen, maar dan moet ik eerst een witte achtergrond en een persoon vinden die mee wil werken xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb liever dat je dit alles in één topic stopt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hey, in dat geval kan ik t ook! Weet je hoe ik dat ook kan: Door in het licht te kijken!

    Srsly, natuurlijk als je lang naar iets staart zonder weg te kijken ga je kleurtjes zien. Dat werkt evengoed bij een steen. Die kleurtjes hebben bar weinig te maken met aura's maar een heleboel met je oog.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Hey, in dat geval kan ik t ook! Weet je hoe ik dat ook kan: Door in het licht te kijken!

    Srsly, natuurlijk als je lang naar iets staart zonder weg te kijken ga je kleurtjes zien. Dat werkt evengoed bij een steen. Die kleurtjes hebben bar weinig te maken met aura's maar een heleboel met je oog.


    Klopt^^


    save the bees

    Ygritte schreef:
    Ik heb liever dat je dit alles in één topic stopt.


    Ik ga wel ff kijken

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:52 ]


    save the bees

    Ygritte schreef:
    Ik heb liever dat je dit alles in één topic stopt.


    Hoe kan ik deze dan verwijderen?


    save the bees