• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    'Vossen...' mompelde ik, dromerig keek ik voor me uit. 'Welke kleur? En hoe oud ben je eigenlijk?' Mijn stem klonk een beetje wazig, ik raakte snel mijn concentratie kwijt in gesprekken. Ik nam een lok haar in mijn handen, en keek keurend naar de donkerbruine haren. Ik concentreerde me, en meteen kreeg de lok een blauwe kleur. Een zorgeloze lach verliet mijn lippen, en omdat de kleur me beviel, veranderde ook de rest van mijn haar in een mum van tijd in de lichtblauwe kleur. Ik keek haar vrolijk aan, waardoor ik mijn balans verloor en hard op de grond belandde. 'Auw...' mompelde ik, verward keek ik naar mijn pols, waar een stekende pijn doorheen ging.
    [@dashed Kom je hier heen? (:
    @eyes Hoe gaan we eigenlijk het 'kwaad' erin laten? + We hebben geen dwergen, dus hoe gaan we dat doen? Sorry voor de vragen. ^.^]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:19 ]


    Great minds think alike.

    Aimee

    Ik zit op een tak in mijn favoriete gedeelte van het bos.
    Terwijl ik een wijsje fluit, ga ik verder met mijn bloemenkransje. Ik ben blij dat ik na al die jaren eindelijk een plekje voor mezelf heb gevonden.
    Er komt een vogeltje naast me op de tak zitten en vrolijk fluit ze mee met mijn melodietje.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [Wie kan ik tegenkomen :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Wie kan ik tegenkomen :Y)]


    {Je kan mij wel tegenkomen, Aimee heeft niet veel te doen =P}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vanya

    Met een zucht haalde ik mijn schetsboekje en een stukje houtskool tevoorschijn en begon te tekenen, eerst doelloos, maar ik betrapte me erop dat ik al snel iemand aan het tekenen was.
    En wat voor een iemand.
    Al een paar jaar had ik al een soort van verliefdheid voor hem, maar hij was altijd omringd door andere elfenmeisjes, dus ik zou vast geen schijn van kans maken.
    Hoe zou het ook, ik, het buitenbeentje tussen de elfenjongeren, iets krijgen met de populaire Lysander.
    Ik schudde mijn hoofd waarbij mijn lichtblonde lokken even voor mijn ogen vielen.
    Vanuit de verte hoorde ik dat mijn naam geroepen werd en ik draaide me om op mijn tak.
    Mijn broer Mellon kwam aanlopen. ,,Vanya, zou je alsjeblieft willen helpen met Cecylé ? vader en moeder komen vanavond thuis voor een lange tijd, dan heb je weer alle tijd van de wereld voor jezelf.”
    Ik knikte en zuchtte tegelijk.
    Natuurlijk had hij gelijk, sinds dat onze ouders zo vaak weg zijn voor zaken moeten wij het huishouden regelen, nog weer een reden waarom wij buiten de sociale kringen liggen.


    Credendo Vides

    Denai

    "Rood, vossen zijn altijd rood en ik ben 17 jaar", "Hoe oud ben je?". Langzaam liep ik verder naar de grens. Ik vond het niet erg dat ze mee zou gaan naar de dwergen. Ik kende de dwergen al een aantal jaren, ze vonden onze soort interresant. Zij zijn ook interresant daar niet van maar sommige van hun leken een fascinatie voor mutaren te hebben, al wist ik niet waarom.


    Physics is awesome

    Tesly schreef:
    (...)

    {Je kan mij wel tegenkomen, Aimee heeft niet veel te doen =P}

    [Ik stuur haar wel even ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caroline Elaine Farley
    Ik haalde mijn voeten uit het water en begon te lopen. het groene vogeltje volgde en ik wist niet waarom. Het floot mooi . Ik begon zelfs een beetje te fluiten. Veder het bos in hoorde ik geritsel en gefluit van een stem en een vogel. 'Hallo?' Vroeg ik nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {@Unbroken, ik dacht eraan om de dwergen te laten vertellen dat er demonen zij gesignaleerd in Rodinia en dat het gerucht gaat dat ze Rodinia willen veroveren, misschien kunnen we gewoon een dwerg als algemeen personage?}


    Physics is awesome

    {@DreamerN, Ik heb d'r gevonden}

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:43 ]


    Physics is awesome

    Aimee

    "Hallo?" vraagt een onbekende stem. Ik til mijn hoofd op en leg de krans naast me neer.
    Sierlijk spring ik vade tak af en land met beide voeten op de met bladeren bedekte grond.
    Verderop staat een jonge vrouw.
    "Hallo? Wie bent u als ik vragen mag?"


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ira
    Ik stond op, en rende achter haar aan. Al snel had ik haar ingehaald, en met een stevige pas liepen we door. Ik fronste en wreef nog wat over mijn pols, ondanks het zachte gras was de pijn nog niet voorbij. Ik keek haar aan, en vaag herinnerde ik me iets. 'Ik vroeg me af... ik hoorde iemand zeggen- nou, kun je pijn helen?'


    Great minds think alike.

    Caroline Elaine Farley

    Ze belande rustig op de grond. Waarschijnlijk een nimf. 'Ik ben Caroline Elaine Farley. Ben een meer een reiziger dan een blijver,'Zei ik met een vriendelijke glimlach.'Jij?' Vroeg ik en liep even naar haar toe. Ik keek even naar mijn voeten, want ik liep op bloten voeten. Op blote voeten lopen vond ik fijner dan lopen op schoenen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Denai

    Ze kwam achter me aan. Ze wreef over haar pols, blijkbaar had ze zich bezeerd. Ik herkende namelijk de manier waarop ze over haar pols wreef, soms wreven wezens gedachteloos over hun pols of als ze jeuk hadden maar ook als ze pijn hadden. Ze keek me aan, "Ik vroeg me af... ik hoorde iemand zeggen- nou, kun je pijn helen?". "Nee, wonden heel ik, pijn neem ik weg voor zover ik kan", vertelde ik haar met een glimlach terwijl ik zachtjes mijn hand om haar pols sloot. Toen ik mijn hand weg haalde wist ik dat de pijn in haar pols over was.


    Physics is awesome

    Aimee

    Langzaam komt ze dichterbij, ook haar vleugels worden zichtbaar nu.
    "Ik ben constant op zoek naar nieuwe, frisse, mooiere plekken. Een huis heb ik niet. Ik leef en slaap in de bomen. Ik kan u dus helaas geen onderdak bieden. Ik heb wel een voedselvoorraad. Als u op zoek bent naar een plek om te rusten?"
    Vriendelijk kijk ik haar aan.

    {zijn de vleugels zichtbaar?}


    Medb - Pronouced as [me-èv]