• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    {kunnen zeemeerminnen nou met dieren praten?}


    {Alleen dieren die in het water leven omdat zij net zoals die dieren ook in het water leven}


    Physics is awesome

    Caroline Elaine Farley

    Rustig zat ik met mijn voeten in het water. Ik zat ergens in het bos. Wist niet precies waar, maar dat boeide me niet. Het was prachtig weer en alles voelde goed aan. Ik ging even met mijn handen door het water heen. Het water voelde koel aan vergeleken met de buiten lucht. Ik hoorde even geritsel tussen de bladeren van de bomen. Een kleine vogel met groen gekleurde veren vloog uit de boom en landde naast me. Ik stak mijn hand uit en de vogel ging erop zitten.'Ik heb er nog nooit hier deze soort gezien,' Zei ik zacht, zodat ik hem niet afschrikte.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Denai

    Ik liep naar een meertje dat dichtbij lag. Snel waste ik me en kwam het water weer uit. Toen ging ik op weg naar de dwergen.

    Tijdsprong

    Ik kwam al bij de rand van onze provincie aan, de provincie van de Mutaren. Lang geleden was het land verdeelt in provincies, voor ieder soort wezen was een grond gebeid gezocht met zijn of haar natuurlijk leefomgeving. De stukken land waren eerlijk verdeeld, we kregen allemaal even veel grond met uitzondering van de reuzen maar die waren dan ook een stuk groter dan een gemiddeld wezen die in Rodinia leefde.


    Physics is awesome

    Ira
    Ik maakte nog een salto door de lucht, waarna ik sierlijk verder vloog. Heerlijk, de wind die door mijn veren ging, en me versnelde in mijn vlucht.
    Ik had me weeral veranderd in een papegaai, mijn lievelingsdier. De felle regenboogkleuren van mijn veren lieten vele inwoners van Vroen opkijken, en ik keek ook naar beneden. Na een tijdje waren er minder huizen te zien op het groene landschap, en was er alleen wat gras te zien. Er was niemand te bespeuren op het saaie stuk grond, en ik vloog stug door. Al snel was ik bij de grens van Vroen aangekomen. Toen ik naar beneden keek, merkte ik één enkele reiziger op, een meisje, aan het lange haar te zien. De zon weerkaatste op haar aardbei blonde haren, en ik streek naast haar neer, om te zien wie ik hier was tegengekomen. Ik herkende het meisje als Deninaë, iemand die ik wel eens in het dorp was tegen gekomen, maar niet bijzonder goed kende. Ik veranderde snel in dezelfde vorm als zij had aangenomen, en glimlachte vriendelijk naar het meisje. 'Hey, wat doe je hier, zo ver van huis?'
    [Wat is er eigenlijk met de mensen gebeurt?]


    Great minds think alike.

    [Iemand mijn personage tegenkomen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Iemand mijn personage tegenkomen?]


    {Ja, als mijn personage toch Ira tegen komt dan kan ik jouw personage misschien ook wel tegen komen}

    {@Unbroken, de mensen leven in een ander land}


    Physics is awesome

    Denai

    Ik zag een meisje met donkerbruine haren die over haar schouders vielen, ze had donkerblauwe ogen met bruinespikkels erin. Zo te zien was ze ook een mutare, hoewel ik niet zeker wist of ze tot mijn soort behoorde. Waarschijnlijk hoorde ze of bij lucht mutaren of bij de water mutaren. Ze glimlachte vriendelijke naar me voordat ze haar vraag stelde, "Hey, wat doe jij hier, zo ver van huis?". "Ik ben op weg naar de dwergen", beantwoordde ik haar vraag.


    Physics is awesome

    {ik ben er weer :D waar zijn we ongeveer? ;s}


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    {ik ben er weer :D waar zijn we ongeveer? ;s}


    {We zijn nog bij het begin, Ira en Denai hebben elkaar net leren kennen en Caroline moet nig iemand tegen komen dus}


    Physics is awesome

    Ira
    Ik grijnsde. 'Leuk, zij hebben altijd wel wat te vertellen! Vind je het erg als ik meega? Ehm... Deninaë was het, niet?'
    Ik stak mijn arm door de hare, en trok er zachtjes aan, om aan te geven dat ik verder wilde lopen.


    Great minds think alike.

    Dèan la Rosh engel
    De magische werking van de wind op mijn huid was altijd het beste gevoel wat er was,de geur en natuurlijk de vleugels die om me heen bewogen als satijn. Zachtjes landde ik op de aarde neer en liep lanzaam met lange passen het bos in.

    Samiria (Sam) Deli gevallen engel
    ik klapte dubbel van het water dat in mijn longen terechtkwam en proestend kwam ik boven water,ik hijgde even uit en liep langzaam naar de kant van het meer. Ik keek naar de duisterheid van de nacht voor me en een traan ontgiplte me terwijl ik mijn kleren aandeed. Ik liep rustig naar het pad en begon dat aftelopen

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 19:07 ]


    On wednesdays we wear black

    Denai

    Daarna grijnsde ze naar me. "Leuk, zij hebben altijd wel wat te vertellen! Vind je het erg als ik meega? Ehm... Deninaë was het, niet?", "Ja, inderdaad". Ik was verbaasd dat ze mijn naam wist. "Wat is jouw naam?", haar gezicht kwam me bekend voor maar ik kon me haar naam niet meer herinneren. Ik wist niet wat het was maar er was iets met haar maar ik kon niet benoemen wat het was.


    Physics is awesome

    Ira
    'Assira, maar iedereen noemt me Ira.' Ik lachte, weer in een goed humeur. Ik had heel de dag nog geen Mutaren gezien, en ik bruiste van de energie. Ik maakte een radslag op het groene gras, waarna ik een witte roos plukte uit een bosje dat dichtbij me lag. Ik draaide een rondje om mijn as en reikte haar de witte bloem aan, waarna ik achterstevoren verder rende. 'Wat voor Mutare ben je?' Ik keek haar onderzoekend aan. 'Water of lucht? Het is duidelijk dat je geen vuur bent, die hebben zo'n kort lontje. Wat is je lievelings transformatie? Ik ben een lucht Mutare, en ik hou ervan om een papegaai of een nachtegaal te zijn.' Ik babbelde rustig verder, maar hield op toen ik besefte dat ik me weer liet meeslepen, en wachtte op haar antwoord.
    [Moet Mutare eigenlijk met een hoofdletter? Ik heb het maar wel gedaan.]


    Great minds think alike.

    Denai

    "Assira, maar iedereen noemt me Ira", vertelde ze me. Nadat ze een radlsag had gemaakt, een witte roos had geplukt, een radslag had gemaakt en mij de roos had aangereikt, begon ze me vragen te stellen. "Wat voor Mature ben je?", vroeg ze terwijl ze me onderzoekend aan keek. "Water of Lucht? Het is duidelijk dat je geen vuur bent, die hebben zo'n kort lontje. Wat is je lievelings transfomatie? Ik ben een lucht Mutare, en ik hou ervan om een papegaai of een nachtegaal te zijn". "Ik ben een aarde mutare, ik verander het liefst in een vos".

    {Mag, hoeft niet. Ik ben het gewend om het mert hoofdletter te schrijven omdat ik bijvoorbeeld Engel meestal ook met een hoofdletter schrijf}


    Physics is awesome

    Vanya


    Op mijn blote voeten rende ik over het veld heen, mijn rok achter me aan waaiend.
    Schichtig keek ik om me heen om te kijken of ik nog niet gevonden was, voordat ik mezelf in een bosje gooide, maar ik was al te laat.
    Achter me hoorde ik het gekir van mijn kleine zusje Cecylé, zij en haar vriendinnen hadden me gevonden.
    Kan ik dan ook nooit even alleen zijn ?
    Sinds ik dat verhaal voor ze verzonnen heb laten ze me maar niet met rust.
    Al zuchtend stond ik weer op. ,,Cecylé, ga naar Mellon, hij wilt vast wel met jullie spelen.”
    Mijn zusje haalde alleen maar haar dunne schoudertjes op en keek me met bijna onweerstaanbare identiek blauw ogen als die van mij aan.
    Bijna onweerstaanbare.
    Met een ruk draaide ik me weer om en stoof er vandoor, waar ik al snel in een boom verdween terwijl ik zag hoe mijn zusje en haar vriendinnetjes het opgaven en mokkend terug renden, ongetwijfeld richting Mellon, onze oudere broer.
    Ik zuchtte, eindelijk was ik even alleen.


    Credendo Vides